Вирішено

Умови тарифного плану


Рівень користувача 1
Позначка
  • Модератор
  • 2 відповідей

Абонентська плата по тарифу нарахувалася, але все одно знімаються кошти. На сайті не знайшов свого тарифу. Як дізнатися умови мого тарифу?

icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 1 September 2017, 14:44

Переглянути оригінал

2332 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrey411, :thinking: для вашого тарифного плану підключення пакету “Нічний” доступне. Відкритих “аварій” немає. Єдине, що зможу запропонувати - це звернутись до оператора і наполягати на повторній реєстрації технічної скарги.

Складностей при перевірці залишку МБ також виникати не повинно. В цій ситуації без звернення до оператора і передачі інформації інженерам точно не обійтись :confused:

Київстар не нараховує мегабайти інтернету в тарифному плані. До кого звертатись?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@elenariabusheva, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій. 

Доброго дня!Як взнати якого числа в мене поновлюеться тариф!?Дякую!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня!Як взнати якого числа в мене поновлюеться тариф!?Дякую!

Доброго дня, скористайтесь додатком Мій Київстар.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@aleks678kl, скористайтесь, будь ласка, порадою @KurwaMatj :nerd:

Рівень користувача 1

Доброго ранку. Роз‘ясніть, будь ласка, цю ситуацію:
1) дзвінки в мережі Київстар - безлімітні чи входять в 1200 хв?
2) навіть якщо якимось дивним чином з моменту переходу на новий тариф я виговорила 11 годин (!!!!), зо, звісно ж неможливо , то все одно ще 695 хв залишилось. То чому , маючи 695 на всі мобільні, я маю сплатити ще 30 грн??

 

Позначка +1

@Tatyana Gorb,

1) дзвінки в мережі Київстар входять в 1200 хв, після їх використання - безлім.

2) у вас підключений додатковий пакет 50 хв на інші мережі, відключити - *234*30# виклик.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tatyana Gorb, ознайомтесь, будь ласка, з відповіддю @VLAD.Z :pencil2:

Рівень користувача 1

У тариф “Твій Новий” входять дзвінки на міські номери?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@DenisI, не входять. Оплата знімається окремо: 3 грн. за пакет із 3-х хвилин (щоденно 3 пакети по 3 хвилини кожен). 

Рівень користувача 1

@Tatyana Gorb,

1) дзвінки в мережі Київстар входять в 1200 хв, після їх використання - безлім.

2) у вас підключений додатковий пакет 50 хв на інші мережі, відключити - *234*30# виклик.

Дякую! Дійсно був підключений додатковий пакет. Відключила, але *234*0#

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tatyana Gorb, дякую за зворотний зв’язок :wink:

Чим відрізняється дзвінки в мережі Київстар від дзвінків на Київстар?

Рівень користувача 6
Позначка

Нічим.

Рівень користувача 1

Поповнив рахунок 19 грудня на 100 гривень а 27 вже не можу звонить що за фігня

Рівень користувача 8
Позначка +1

Поповнив рахунок 19 грудня на 100 гривень а 27 вже не можу звонить що за фігня

Фігня називається “я не знаю умов свого тарифу”.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@saha13795, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

У мене підключений тариф де знімається щомісячна абонплата. На даний момент щомісячна абонплата у мене не знята. В такому випадку Київстар знімає плату 10 грн на один день (надається пакет на 100мб, 10хв дзвінків).

Ось тут і дивина, так як в мене було 1 грн на рахунку, Київстар їх списав і надав мені той самий пакет що коштує 10 грн. Тобто коли у користувача не знято щомісячна абонплата, Київстар кожного дня буде списувати ваші кошти, навіть якщо на вашому рахунку менше 10 грн. Спитала у веб-чаті підтримки, мені підтвердили що списання проходять аж до 0грн.

Виходить, що постугу на день ви можете підключити лише за 1коп.
Як на мене, це підхід “будемо знімати гроші доти поки вони у вас є на рахунку”. Кожного дня можна собі поповняти рахунок на мінімальну суму, і Київстар за акційною ціною підключатиме денний пакет.
Питання де логіка в цьому всьому?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@MyroslavaM, для абонентів передплаченої форми обслуговування умови списання оплати загальнодоступна інформація і є у описі тарифа, підрозділ з назвою “Як знімається оплата за тариф?”, де вказано наступне: “Якщо на рахунку менше ніж 10 грн, зніметься вся сума, яка є, і ви отримаєте пакет за акційною ціною.”

 

У мене залишилося 20 мб інтернету і це останній день коли дійсний мій тариф, завтра треба поповнити на 150 грн, але я зараз поповнив і в мене таке питання, якщо я зараз використаю весь інтернет, то в мене зніметься плата 150 і акція на цілий місяць чи зніметься плата за 1 день?

Рівень користувача 6
Позначка

Зніметься 10 грн. за 100 МБ доки грошики всі не з'їсть.

Зніметься 10 грн. за 100 МБ доки грошики всі не з'їсть.

Не повіриш, але вже зняло 10 гривень 😂😂😂

Рівень користувача 8
Позначка +1

Зніметься 10 грн. за 100 МБ доки грошики всі не з'їсть.

Не повіриш, але вже зняло 10 гривень 😂😂😂

Не факт що зняло, можливо тільки зарезервувало.
В будь якому випадку, допоповніть ваш рахунок, що була сума на 10грн більша, ніж необхідно для абонплати.

Я пополнила рахунок на сумму зняття ддя тарифного плану, за день до зняття. Гроші в мене зняли і сформулювали оплату як "оплата за пакет послуг". Який пакет послуг? Якщо повинна була знятися плата за тариф.

 

Відповісти