Вирішено

Умови тарифного плану


Рівень користувача 1
Позначка
  • Модератор
  • 2 відповідей

Абонентська плата по тарифу нарахувалася, але все одно знімаються кошти. На сайті не знайшов свого тарифу. Як дізнатися умови мого тарифу?

icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 1 September 2017, 14:44

Переглянути оригінал

2340 Відповідей

Закінчились тарифні мегабайти, а на рахунку були гроші. Зняли 10 грн за 100 мб в день. Як відключити цю послугу?

Позначка +1

@Юлія Гриньків, якщо вам нараховуються пакети 100 МБ за 10 грн, то відключити їх надання можливості немає

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olena911, тарифний план діє певну кількість днів - 28 днів, або 30-31 днів/день. Коли закінчується термін дії тарифу, залишки хвилин та МБ анулюються, знімається оплата і нараховується новий об’єм послуг.

Це не залежить від поповнення рахунку :shrug_tone2:

P.S.: можливо я не так зрозуміла ваше питання?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Юлія Гриньків:thinking: на жаль, можливість відключення надання додаткових пакетів МБ не передбачена. Це одна з умов тарифного плану.

Телефон я выключила на время поездки за границу. По прилету я включила телефон и обновила пакет 29,08,21. Почему мне подключили пакет 25.08?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olena911, якщо повна оплата за умовами тарифу була знята 29.08., то і діє тарифний план з 29.08.

P.S.: якщо хочете перевірити все більш детально, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Дякую за відповідь, але як написати або зателефонувати людині, якщо скрізь пишуть та відповідають роботи?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olena911, ви можете написати Чат-боту Зоряні слово “оператор”, далі обрати розділ “Інші питання”. До діалогу приєднається консультант. 

Добрий день. Пишу тут тому що інших засобів зєднатись з київстаром немає. Щодня оплачую понад 50 грн.  за мобільгний інтернет. як показує статистика використання щогодини списуються 10 грн.  незалежно від обєму трафіку. Що це за тариф такий. ? Нажаль поки що іншого оператора з 4G  в даній місцевості немає, тому змушений користуватись послугами київстара, але не за такі шалені гроші.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрий день. Пишу тут тому що інших засобів зєднатись з київстаром немає. Щодня оплачую понад 50 грн.  за мобільгний інтернет. як показує статистика використання щогодини списуються 10 грн.  незалежно від обєму трафіку. Що це за тариф такий. ? Нажаль поки що іншого оператора з 4G  в даній місцевості немає, тому змушений користуватись послугами київстара, але не за такі шалені гроші.

Є народна мудрість:
“Скупий платить двічі….. “ далі знаєте самі продовження.

Те, що відбувається у вас, називається “використання понад тариф”. Тобто ваш тариф передбачає наприклад 1000мб на місяць, і якщо ви їх вичерпаєте, далі йде тарифікація 100мб/10грн.

Для того щоб не бути тим хто платить тричі і завжди - для початку встановіть додаток “Мій Київстар”, дізнайтесь який у вас тариф, подумайте скільки вам потрібно інтернету на місяць, і тоді, відповідно до ваших потреб виберіть тариф і оплатіть його.

 

Рівень користувача 6
Позначка

@Михайло Барський, тут необхідна індивідуальна перевірка за вашим номером.

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону, можливо консультант надасть додаткові рекомендації. 

Рівень користувача 1

Добрый вечер дамы и господа. Вопрос назрел такого характера, мой ребёнок иногда тратит весь лимит интернет трафика(12ГБ) и ему начинают начисляться дополнительные 10-20 грн в день за каждые 100 МБ. Не сразу замечаю это и уже второй месяц подряд получается перерасход на 200 грн. Обращался к оператору, спрашивал о возможности отключения этой услугу(10 грн за 100МБ), либо возможности убрать кредитный лимит, чтобы эти траты не начислялись в минус, но оператор сказал что такой возможности нет. Разве это нормально, что эта услуга начисляется без подтверждения владельца номера? Что ещё можно предпринять? Тариф Smart 
Также хотелось бы узнать, почему не приходят смс снятии 10 грн и начислении 100МБ?
P.S. Советы перевестись на безлим или “забрать телефон у ребёнка” и т.д. можно не писать.

Рівень користувача 6
Позначка

Разрывайте контракт и переводитесь на предоплату. Деньги те же, но за 28 дней, зато в минус не загоняют.

Рівень користувача 1

Разрывайте контракт и переводитесь на предоплату. Деньги те же, но за 28 дней, зато в минус не загоняют.

По-моему на предоплате нельзя пользоваться услугой "Все вместе", а у меня еще домашний интернет подключен. Но спасибо.

Рівень користувача 1

Разрывайте контракт и переводитесь на предоплату. Деньги те же, но за 28 дней, зато в минус не загоняют.

По-моему на предоплате нельзя пользоваться услугой "Все вместе", а у меня еще домашний интернет подключен. Но спасибо.

Можна. там майже нічого не міняється.

 

Підключилися на контракт .Тариф Смарт регіон. Підключення в сервісному центрі відбувалося увага! Через мобільний телефон ,працівник телефонував очевидно якомусь другу і запитував інформацію як це зробити ... Увага ніякі умови що тариф діє лише в певному регіоні не було озвучено . Далі прийшло смс що я поза регіоном ,і що відтепер тарифікація змінюється ,і баланс буде виходити в мінус.30 вересня я зайшла в Мій Києвстар ,і подала заявку на зміну тарифу ,далі прочитав інформацію що тариф буде змінено з 1 числа , без уточнення якого саме місяця ,лише що суму потрібно буде внести ,та тариф буде змінено. 
1 числа ,тариф не змінився ,а на уточнення в оператора чому ,він відповів що тарифи змінюється лише до 8 години вечора!
В кінцевому висновку ,посилання на умови тарифу Смарт регіон в чаті не діє.. Інформації що тариф змінюється лише до 20 години також ніде не написано.  Жах ,я максимально розчарована в вашому сервісі,та безпорадності 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Назва тарифа Смарт РЕГІОН, і Вам дивно що він регіональний ???

Якщо чесно ваш коментар не допоміг . Також назва  Смарт Регіон , а не регіон Донбас або тому подібне.  При умовах доречно додати зону дії тарифного плану ,чим нажаль Київстар часто зловживає.

Ще мушу повторити ,чітких відповідей нв від представників Київстар у торговій точці ,ні від Онлайн підтримки отримано не було,включно до дзвінка на гарячу лінію ,яка виявила безпорадність ,і не змогла пояснити чому інформації щодо певних , зазначених вище , обмежень не було вказано . Всі посилання не були дійсні . 

Добрий день, Підскажіть будь ласка, як вимкнути автоматичне списання коштів на тариф на день?
Прийшло мені повідомлення(смс) пропозиція підключити пакет “усюди онлайн” за 20грн на місяць, з грошима зараз скрутно, нікому не дзовоню, поповнив рахунок на 30грн щоб підключити запропоновану послугу, а у відповідь мені повідомляють у вас недостатньо коштів, та наступне повідомлення: “вам нарахованно по хвилини смски по тарифу на день” якого дідька це автоматично робиться, та щей ці кляті СМСки - хто в наш час користується СМСками?! 
То я до чого: як мені вимкнути автоматичне нарахування тарифу на день?

Наперед Дякую!

Рівень користувача 8
Позначка +1

То я до чого: як мені вимкнути автоматичне нарахування тарифу на день?

Наперед Дякую!

Планове зняття денної абонплати не відбувається одразу після поповнення, а тільки вночі. Тому щось ви напутали. Автоматичне зняття абонплати одразу після поповнення можливе тільки місячної абонплати, і тільки у випадку якщо не знята денна абонплата.

Ці всі умови не вимикаються, у Київстар (на жаль) немає тарифів без абонплати.

Більше того, ця послуга, яку ви хочете підключити не працює без оплаченої абонплати.

Рівень користувача 2
Позначка

Суперсила чекає на тебе, нові тарифи? Чи будуть нові тарифи для контракту?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Чи будуть нові тарифи для контракту?

Ніт, традиційно спочатку для препейду, потім контракт.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrew Melnik, додаткові 100 МБ за 10 грн. - це одна з умов тарифного плану, тому для нарахування додатково пакету і не потрібне підтвердження. 

Кредитний ліміт, та можливість заходити в “мінус” - особливість контрактної форми підключення. 

Погоджусь з користувачами, що в цій ситуації краще за все перевести номер на передплачену форму обслуговування. На передплаті також є можливість підключення об’єднаного тарифу. З усіма тарифними планами ви можете ознайомитись за посиланням https://kyivstar.ua/uk/fmc

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Annette0302, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:

Деякі посилання, на жаль, можуть не працювати, так як на поточний момент йде оновлення офіційного сайту Компанії. 

Всю інформацію можна уточнити через оператора служби підтримки. 
Спробуйте повторно звернутись до оператора Онлайн Чату (через Чат-бота Зоряну: пишите слово “оператор”, далі обираєте розділ “Інші  питання”) із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ivan_m, мушу погодитись з відповіддю @KurwaMatj :shrug_tone2:

Якщо у вас є питання щодо фінансових витрат, ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Відповісти