Вирішено

Умови тарифного плану


Рівень користувача 1
Позначка
  • Модератор
  • 2 відповідей

Абонентська плата по тарифу нарахувалася, але все одно знімаються кошти. На сайті не знайшов свого тарифу. Як дізнатися умови мого тарифу?

icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 1 September 2017, 14:44

Переглянути оригінал

2340 Відповідей

Скріншот з сайту прямо зараз, вказано 1 місяць, в усіх інформаційних джерелах вказано 1 місяць, не 28 днів! В правовому полі це називається шахрайство!

Позначка +1

@Микола Антал, на сайті вказано 1 місяць, але в “Мій Київстар” 28 днів!

 

З якого перепугу та коли саме відбулись компанія внесла такі зміни? і головне -- без жодного повідомлення?!

Щойно переглянув останні смс повідомлення, жодного згадування. Також переглянув всі смс-повідомлення про надання послуг, все відбувалось згідно умов тарифоного плану.

Що за шахрайські махінації відбуваються?!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Микола Антал, :thinking: перевірила додатково інформацію по базі, також вказано, що тариф повинен діяти місяць. 

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 
Потрібно зрозуміти, де помилка, на сайті/в базі, чи в самій системі. 

У меня новое зачисление по тарифу 11 числа... хочу сенодня как невочередной. Набираю 477*202  а оно мне говорит ошибка..... что делать.... бред какой то . Денег хватает.....

Рівень користувача 8
Позначка +1

У меня новое зачисление по тарифу 11 числа... хочу сенодня как невочередной. Набираю 477*202  а оно мне говорит ошибка..... что делать.... бред какой то . Денег хватает.....

Тариф який?

Рівень користувача 6
Позначка

@Easycome, для більшості тарифних планів замовити списання плати раніше планової дати не можливо.

У вас який тарифний план? Щоб дізнатись назву тарифу наберіть *100*01*2# виклик.

Як що на рахунку 0 i  тариф закiнчився то буде у мене списуватись 10гр.за день у борг?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Як що на рахунку 0 i  тариф закiнчився то буде у мене списуватись 10гр.за день у борг?


Доброго дня, ознайомтеся з описом вашого тарифу на сайті, там все написано!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tchuga, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

Позначка +1

@Tchuga, на передплаченій формі обслуговування не існує боргів, тому, якщо на рахунку 0 грн. - борг не нараховується.

Позначка

Змінила тариф 2.08.2021.По контракту тариф коштує 200грн. Я всі умови акції виконала. Тариф мені підключили. Через 5 днів, пришла смс , "абонплата не знята, поповніть рахунок". Позвонивши оператору, він сказав, що це якісь технічні неполадки, і це питання вирішиться до 10.08.2021. Я чекала ще 5 днів. Але мене годували такими обіцянками ще 6 разів. Сьогодні 18.08 поточного року. Ніхто нічого так і не вирішив. Сказали треба чекати. Я ще на 2 тижні залишаюсь без зв'язку і мегабайт. Це байдужість і не виконання обов'язків компанії Київстар. Я дуже розчарована.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tanya.m, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :pensive:

На жаль, якщо оператор по факту звернення повідомив, що потрібно буде ще почекати, модератори ніяк не зможуть пришвидшити вирішення питання. 

Рівень користувача 1
Позначка

Тариф: Без меж lite+.

 

Пришла смска: “З поверненням до домашнього регіону”

kv.st/ksfo

 

По ссылке написано: “ Увага! Тариф закритий для підключення.”

Скоро надо будет перейти на новый тариф?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Тариф: Без меж lite+.

 

Пришла смска: “З поверненням до домашнього регіону”

kv.st/ksfo

 

По ссылке написано: “ Увага! Тариф закритий для підключення.”

Скоро надо будет перейти на новый тариф?

Не звертайте уваги.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@torsar:thinking: повідомлення: “ Увага! Тариф закритий для підключення” говорить про те, що нові користувачі не можуть подати заявку на підключення цього тарифного плану. 

Обслуговувся на тарифному плані смачний з 9 місяця 2020 року по сьогоднішній день,   і в цьому місяці не знялись кошти  , типу, поповнив рахунок на 210 гривень , вкрали 25 гривень , вирішували проблему і так і не вирішили, токмацьким район в якому мешкаю типу ліквідували на державному рівні , а в києвстарі досі він існує і внаслідок цього відмовляються надавати пакет послуг , 11 місяців не виїжаючи з міста користувався тарифом і тут на києвстар вирішив примусово перевести на підвищену плату за тариф, розчарований, піду в іншу компанію 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrii5555, 17 липня 2020 року Верховна Рада України прийняла Постанову № 3650 «Про утворення та ліквідацію районів». Згідно з документом, тепер в Україні 136 районів. Старі 490 районів Парламент ліквідував https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/807-20#Text

На підставі цього документу Токмацький район - попередній район в складі "нового", що не враховується за умовами цього тарифного плану.

Як дізнатись чи я знаходжусь у зоні дії домашнього тарифу? Коли телефоную на 477*202, то говорять що неможна зняти абонплату, бо не було знято 10грн (я вже мовчу про те що декілька раз було знято), а коли набираю комбінацію *477*202# то мені пише що потрібно бути в зоні дії тарифа... В додатку мій київстар немає інформації про те чи я в домашній зоні.. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ігор Галійчук, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

Вопрос уже решился, оказывается в моём населённом пункте уже не действует этот региональный тариф (“Дайте ще”) за 75 грн был безлимитный интернет:smirk:

Рівень користувача 6
Позначка

@Ігор Галійчук:sweat:

Я пополнил счёт и с меня сразу сняло 50гр за услуги которые мне не нужны поскольку я в роуминге можно ли вернуть деньги на счет???

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Андрей Третяк:thinking: я вірно зрозуміла, що мова йде про зняття оплати за умовами тарифного плану?

Почему пакет услуг подключили раньше, чем поступили деньги? Как вернуть дни?

Відповісти