Вирішено

Умови тарифного плану


Рівень користувача 1
Позначка
  • Модератор
  • 2 відповідей

Абонентська плата по тарифу нарахувалася, але все одно знімаються кошти. На сайті не знайшов свого тарифу. Як дізнатися умови мого тарифу?

icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 1 September 2017, 14:44

Переглянути оригінал

2328 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +3

@AnGel, якщо у вас один з доступних для підключення тарифів, ознайомитись з умовами можна на сторінці “Тарифи” :nerd:
Якщо серед них відсутній ваш тариф, перевірте його назву за допомогою команди *100*01*2#, а потім за назвою знайдіть у розділі “Архів тарифів”.
Також умови тарифів можна прослухати зателефонувавши з мобільного 466*66.

Ще один варіант: переглянути назву тарифу й потім перейти на його опис можна в системі "Мій Київстар". Також там є інформація про витрати.☝

Рівень користувача 4
Позначка +1
Переглянути назву тарифу й потім перейти на його опис можна в системі "Мій Київстар". Також там є інформація про витрати.☝️
Рівень користувача 1
Позначка
Дякую за допомогу 🙂
У мене тариф Київстар.Онлайн+.Регіон 2. Поповнив рахунок пізніше потрібного. Як поновити користування усіма послугами тарифу? Яка комбінація?
Рівень користувача 1
Позначка
Якщо рахунок буде поповнено на суму не менш ніж місячна АП, то списання відбудеться автоматично, за умови, що сьогодні вночі не списувалась щоденна АП (у вашому випадку це 5 грн.) . Якщо ж щоденна була нарахована, то списання місячної АП буде сьогодні вночі.
Рівень користувача 5
Позначка +1

@MuhasuK


Лінійка тарифних планів Київстар Онлайн + не передбачає використання комбінації для позачергового нарахування абонентської плати. Якщо сьогодні з рахунку не була утримана щоденна оплата за тарифом, то при поповненні рахунку місячний платіж буде сплачений відразу. У тому випадку, якщо вночі було нарахування щоденної оплати, потрібно поповнити рахунок на суму, достатню для стягнення місячного платежу. Ввечері відключити передачу мобільних даних (для уникнення ситуації із доступом до мережі інтернет після 00:00, оскільки, це є платний пакет МБ), перезавантажити телефон і у період з 00:00 до 03:00 щомісячна оплата будет відрахована успішно за умови достатньої суми коштів.

Ви можете ознайомитись з умовами тарифікації абонплати за посиланням.

Рівень користувача 5
Позначка +1
@hamlet_ua, дякую за допомогу!😊
Где действует этот тариф?
Чому прибрали з соціальних мереж whatsaap, messenger, Telegram?
Рівень користувача 8
Позначка +4
Телеграмм не был в соцсетях 🙂.
С тарифов ничего не убирали.
Телеграмм не был в соцсетях 🙂.
С тарифов ничего не убирали.

Чому в тарифному плані “Альо, квартал!” внесені кошти знімались за кожний дзвінок на номери Київстар, а не 1,50 в день?

Рівень користувача 8
Позначка +4
Нужно после пополнения заказать начисление *100# или ждать пока автоматом будет оплачено с 0:00 до 3:00
Рівень користувача 8
Позначка +4
То что значков не хватает видел) но из соцсетей ничего не убирали в последнее время 🙂
Рівень користувача 5
Где WhatsApp, Viber, Facebook Messenger? Их убрали из безлимитных соц.сетей? Верните.
Рівень користувача 1
Где WhatsApp, Viber, Facebook Messenger? Их убрали из безлимитных соц.сетей? Верните.
Смысла в этом мало, трафик будет безлимитным, убытки для компании (наверное).
Сейчас всё держится на тарифных планах (а именно кол.во. трафика3g).
По сути, если так сделать, то можно и вовсе не пополнять счет))
Рівень користувача 8
Позначка +3
Да там вообще не должно быть подобного.

Но если уже зашла речь, то Facebook, Twitter, Instagram, Telegram, Viber и WatsApp должны быть в бесплатных соц. сетях. Во всяком случае, в тарифах за 100+ гривен.
Туда же и Apple Music, Google Music, а вот никому не нужные звук и фонотеку убрать. Нафиг не надо.
Что же касательно видео-сервисов, то было бы хорошо, если б там был Vine и YouTube.

Но согласитесь, всё это - основной контент пользователей. И бесплатно его давать смысла, в общем то, и нет.

Разве что, Facebook, Twitter, Instagram, Telegram, Apple/Google Music, Киевстар ТВ и Megogo.
Тут потребление контента не такое уж и значительное, но пользователям подобное важно.
Рівень користувача 5
Позначка +1
@Vadim Vad, вітаю Вас у спільноті!
@Stas правий, така ситуація виникла через те, що не утримана абонплата🙄 . Поповніть рахунок та скористайтесь підказкою, впевнена, що все буде добре😊
Рівень користувача 1
Позначка
Прикиньте сколько там трафика тратится, это ж слезы
Говорят что с 2018 подымут цену на домашний интернет на 50%. (не только дом_киевстар а все операторы)
Соответственно и операторы моб_связи тоже это сделают.
Рівень користувача 7
Позначка +4

@zh.zhrvlv, умови поточних тарифів не змінювалися. Безлім на можливість використання деяких соціальних мереж дають певні тарифні плани. Які "плюшки" включає кожен окремий тариф можна подивитися в його описі на сайті https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs

Рівень користувача 5
@zh.zhrvlv, условия текущих тарифов не менялись. Безлим на пользование некоторыми соц сетями дают определенные тарифные планы. Какие "плюшки" включает каждый отдельный тариф можно посмотреть в описании его на сайте https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs .
На моём тарифе на сайте убрали мессенджеры, а раньше были
Рівень користувача 8
Позначка +4
@zh.zhrvlv, условия текущих тарифов не менялись. Безлим на пользование некоторыми соц сетями дают определенные тарифные планы. Какие "плюшки" включает каждый отдельный тариф можно посмотреть в описании его на сайте https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs .
На моём тарифе на сайте убрали мессенджеры, а раньше были

Пропали только иконки 🙂 мегабайты не используются 🙂
Рівень користувача 5
Позначка +1
@vfatko, Посмотрим, со временем цены меняются на все товары и услуги:)
Рівень користувача 1
Позначка

Я користуюся тарифних планом “Київстар Онлайн+” за 110грн./міс. Чому я не можу підключити тариф “Безлім+”? І взагалі, кому доступний цей тариф?

Відповісти