Вирішено

Умови тарифного плану



Показати перший допис

2340 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, дякую за відповідь. Передала запит колегам. Завтра напишу відповідь. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, отримала відповідь від колег. Росія виключається з тарифних хвилин. Зміни вступають в дію з 23.03.2022 р.

Позначка +1

@Xomyak, дзвінки в Росію будуть згідно стандартних тарифів. Це пакети по 20 хвилин за 20 грн., чи будуть вони без змін?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, всі дзвінки на номери Росії будуть сплачуватися за стандартною послугою міжнародних дзвінків – 20 грн. / хв. 

как удалить тариф!? каждый день снимает по 10 грн как решить проблему!? пополнять сумму всего тарифа - даже не предлагайте 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nastya Safonuk, без тарифного плану не буде працювати SIM-карта. Зняття 10 грн. в день, при недостатній сумі оплати всього пакету - стандартна умова самого тарифного плану. Відключення не передбачене. 
Єдиний варіант - не поповнювати рахунок (щоби на рахунку було 0,00 грн.)

Рівень користувача 3

Почему с меня требуют оплату 250 за  домашний интернет ? Хотя на сайте компании киевстар https://kyivstar-internet.com.ua/. указаны такие тарифы на 2022 год. Компания Киевстар  нарушает Законы Украины и обманывает своих клиентов ?

 

Какие тарифы на домашний интернет Киевстар в 2022 году?

          В 2022 году действуют следующие тарифы:

         Домашний (интернет до 100 Мбит/сек + суперсила) — 125 грн.

  • Оптимум (+ моб. связь) — 200 грн.
  • Оптимум + ТВ (+ моб. связь + ТВ) —  200 грн.
  • Максимум (+ моб. связь + суперсила) — 200 грн.
  • Максимум + ТВ (+ моб. связь + ТВ) —  200 грн.
  • Игровой (+ моб. связь + бонусы от Wargaming) —300 грн.                                       
  • Согласно Закона Украины про защиту прав потребителей 
  • Стаття 4. Права та обов'язки споживачів :4) необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію державною мовою про продукцію, її кількість, якість, асортимент.
  • Стаття 19. Заборона нечесної підприємницької практики .
  • Нечесна підприємницька практика включає: 
  • 2) будь-яку діяльність (дії або бездіяльність), що вводить споживача в оману 
  • Стаття 21. Порушення прав споживачів
  • 7) ціну продукції визначено неналежним чином;
Рівень користувача 8
Позначка +1

 Хотя на сайте компании киевстар https://kyivstar-internet.com.ua/. указаны такие тарифы на 2022 год. Компания Киевстар  нарушает Законы Украины и обманывает своих клиентов ?

Тут навіть неозброєним оком видно, що це не сайт компанії.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@алекsандр. офіційна сторінка Компанії https://kyivstar.ua/uk/fmc
Але, навіть, якщо відкрити посилання з вашого повідомлення, перше, що “кидається” в очі, це напис “Знижка на 3 місяці”. 
Будь ласка, уточніть, коли підключали тарифний план?

Як підключити тариф, якщо в мойому районі із-за війни не працює зв'язок Київстар, а тільки роумінг другого оператора і не зателефонувати 477*202 ні 466 ні 0800300466 не працює??

Рівень користувача 8
Позначка +1

Як підключити тариф, якщо в мойому районі із-за війни не працює зв'язок Київстар, а тільки роумінг другого оператора і не зателефонувати 477*202 ні 466 ні 0800300466 не працює??

Додаток “Мій Київстар”.

 

 

І де?

Як підключити тариф, якщо в мойому районі із-за війни не працює зв'язок Київстар, а тільки роумінг другого оператора і не зателефонувати 477*202 ні 466 ні 0800300466 не працює??

Додаток “Мій Київстар”.

І де?

Рівень користувача 8
Позначка +1

І де?

Ааа, ви хочете щоб зняло місячну абонплату…

Почекайте ще 1.5 години, і воно в 00:00 автоматично зніме місячну абонплату.

P.S. Будьте обережні, не заходьте  до 00:00 в інтернет з мобільного інтернету, і не телефонуйте на інші мобільні, бо ви можете вийти за ліміти денної абонплати, і почне дуже сильно “їсти” ваші кошти) 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dima Polskoi, 🙄 оплата знялась успішно? 

Доброго дня.

Тариф-максимальний безлім 2019, 250 грн в місяць.

Умови «Максимальний Безлім 2019»: безлім інтернет та дзвінки на Київстар, 300хв інші мобільні GSM/UMTS мережі України та номери Польщі, Італії, 300SMS за 250 грн на 4 тижні. Інфо про тариф: http://kv.st/buk_100_ua

Яким чином у мене були списані 230 грн і прийшла смс:

Оплату за тарифом знято. Надано безлім інтернет, дзвінки на Київстар, 300SMS, 300 хв на інші мобільні мережі та за кордон. А також додаткові 100 хвилин Суперсили. Пакет послуг діє 4 тижні. Перевіряйте в Мій Київстар kv.st/pr

На рахунку було 245 грн, зняття абонплати було неможливим. Але Киїстар знайшов спосіб. Чекаю пояснення.

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

На рахунку було 245 грн, зняття абонплати було неможливим. Але Киїстар знайшов спосіб. Чекаю пояснення.

Скоріше за все вам були нараховані бонуси за поповнення рахунку, або за переказ коштів. 

При плановому знятті абонплати, бонусні кошти можуть “плюсуватись” до основних коштів, тобто 230грн з основного рахунку + 20грн з бонусного.

Більш детальну інформацію дивіться в виписці Мій Київстар.

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Karina365 , дійсно ситуація, про яку написав @KurwaMatj , цілком можлива. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для уточнення причини списання такої суми 😊

Чому в мене передчасно знялися гроші за користування пакетом ?

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Vika D , будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для перевірки інформації стосовно списання коштів. 

Я вже більше 2-х місяця не використовую ваш інтернет я просив перед тим як виїхати с країни мені его відключити, з недавнього часу ви знову мені підключили тариф без мого відома та дозволу і почали знімати гроші за тариф яким я не користуюсь. Питання чому так сталося і куди пішли мої гроші? Відключіть мені тариф та поверніть мої гроші за те що я їм не користовался!!!!

Пропустила момент, коли потрібно було поповнити рахунок. Сьогодні поповнила рахунок за умовами свого тарифу, надійшло що пакет послуг за тарифом нараховано, але інтернету так і немає. Пройшло дві години.


питання вирішено

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Viktoriya Vovk, дякую вам за зворотний зв’язок. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Danyil4162, в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка за номером телефону. 
Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання інформації. 

З оператором через гарячу лінію неможливо з'єднатися, тому питаю тут.

1. Я так і не знайшов тарифи без обмеження швидкості, в жодному описі тарифів немає згадки про обмеження швидкості або відсутність такого. Хотілося б перелік цих тарифів, скільки вони коштують і т.д. Сам користуюся пакетом "Ваш оптимум"

2. Помічаю, що періодично з рахунку телефона знімаються гроші. Я гадав, що плата одноразова в місяць за тариф, чи гроші знімаються щоденно?

Відповісти