Вирішено

Умови тарифного плану



Показати перший допис

2340 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка

Якщо у вас завжди не вистачає інтернету в тарифі і знімаються додаткові гроші за переліміт, то або змінюйте тариф, або не тримайте зайвих грошей на рахунку.

Рівень користувача 3
Позначка

Якщо у вас завжди не вистачає інтернету в тарифі і знімаються додаткові гроші за переліміт, то або змінюйте тариф, або не тримайте зайвих грошей на рахунку.

Либо должен быть код, отключающий трафик после превышения лимита без снятия денег, так как выглядит как мошенничество действительно.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Якщо у вас завжди не вистачає інтернету в тарифі і знімаються додаткові гроші за переліміт, то або змінюйте тариф, або не тримайте зайвих грошей на рахунку.

Либо должен быть код, отключающий трафик после превышения лимита без снятия денег, так как выглядит как мошенничество действительно.

А у вас є код, яким ви відключаєте подачу електроенергії після 250Квт/місяць і вмикання повишеного коефіцієнта вартості?  

Рівень користувача 3
Позначка

А у вас є код, яким ви відключаєте подачу електроенергії після 250Квт/місяць і вмикання повишеного коефіцієнта вартості?  

Я просто отключаю свет, если идёт переплата, но с инетом так не получается, там наглядно не видно, сколько потрачено. И да, сейчас нет уже никакого коэфициента на свет, сейчас одинаково стоит.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я просто отключаю свет, если идёт переплата, но с инетом так не получается, там наглядно не видно, сколько потрачено. 

А тут вам чому не наглядно? Заходите в Мій Київстар і дивитесь)

Рівень користувача 6
Позначка

А у вас є код, яким ви відключаєте подачу електроенергії після 250Квт/місяць і вмикання повишеного коефіцієнта вартості?  

Я просто отключаю свет, если идёт переплата, но с инетом так не получается, там наглядно не видно, сколько потрачено. И да, сейчас нет уже никакого коэфициента на свет, сейчас одинаково стоит.

Не треба гроші тримати на рахунку, ось вам і відключення світла.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не треба гроші тримати на рахунку, ось вам і відключення світла.

Ну або так :grinning:

Рівень користувача 3
Позначка

Я просто отключаю свет, если идёт переплата, но с инетом так не получается, там наглядно не видно, сколько потрачено. 

А тут вам чому не наглядно? Заходите в Мій Київстар і дивитесь)

Можете подсказать, где именно расход инета смотреть, может с Водафоном спутали, там сразу показано, а в Мой КС вообще не нашел сейчас такого.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Можете подсказать, где именно расход инета смотреть, может с Водафоном спутали, там сразу показано, а в Мой КС вообще не нашел сейчас такого.

На головному екрані, здоровезний лічильник, не замітити просто неможливо.

 

Рівень користувача 3
Позначка

На головному екрані, здоровезний лічильник, не замітити просто неможливо.

 

У меня там знак бесконечности и надпись безлим для мобильный интернет, может акция какая-то или что-то сломалось :)

Рівень користувача 8
Позначка +1

У меня там знак бесконечности и надпись безлим для мобильный интернет, может акция какая-то или что-то сломалось :)

Київстар часом любить підключати безкоштовно пакет безлімітного інтернету на 1-3 місяці. Напевно ви попали в число везунчиків.

Подивіться в списку підключених послуг, там має бути “VIP інтернет”.

Рівень користувача 3
Позначка

У меня там знак бесконечности и надпись безлим для мобильный интернет, может акция какая-то или что-то сломалось :)

Київстар часом любить підключати безкоштовно пакет безлімітного інтернету на 1-3 місяці. Напевно ви попали в число везунчиків.

Подивіться в списку підключених послуг, там має бути “VIP інтернет”.

Да, есть, ну теперь хотя-бы понятно, где трафик смотреть, спасибо!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Да, есть, ну теперь хотя-бы понятно, где трафик смотреть, спасибо!

На здоров’ячко)
До речі, в VIP інтернеті немає обмежень по швидкості :wink:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oleh Dorosh:thinking: уточніть, будь ласка, мова йде про оплату 100 МБ після закінченні трафіку? Або мова йде про зняття 10 грн. в ніч зняття повної оплати по тарифу?

Купил вчера стартовый пакет,акция как раз по душе собственно его и взял.Вставил стартовый пакет не подозревая вообще о том,что на самой сим карте акция куда дерьмовее чем было на обложке,я в @хуе просто.Позвонил оператору начал об этом не спрашивать она меня шлёт туда где купил и якобы это сами продавцы магазина занимаются таким шахрайством,итог разговора она бросила трубку!!!!Я в бешенстве сейчас просто,я буду теперь эту ситуацию по всему интернету рассылать,вы мошенники просто

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ambrossi Fleaklife, уточніть, будь ласка, який тарифний план був на стартовому пакеті? А також, будь ласка, напишіть повну назву тарифного плану, який по факту отримали. 

Позначка +1

@Xomyak, за умовами тарифних планів “Київстар Комфорт 2018”, “Київстар Дзвінки 2018” недоступні послуги “30 та 100 хвилин на інші мережі по Україні”. Виходячи з того, що умови надання додаткових пакетів хвилин та повідомлень уніфіковані з більшістю тарифів передплати, чи можете передати у відповідний відділ прохання включити “30 та 100 хвилин на інші мережі по Україні” на тарифних планах “Київстар Комфорт 2018”, “Київстар Дзвінки 2018”?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, зареєструвала пропозицію і передала колегам у відповідний відділ на розглядання. 

Рівень користувача 1

Вітаю, є потреба повністю вилучити із поточного тарифу такі послуги Інтернет та ММS включаючи відсутність здійснення оплати за їх надання? Скажіть, будь-ласка, чи можна це зробити? А якщо можна, то як? Бажано показати спосіб без використання особистого кабінету в силу певних особливостей ситуації (якщо без наявності кабінету взагалі можна керувати тарифом без участі офійного працівника)? Якщо іншого способу як через кабінет не існує, то будь-ласка, як можна звідти.  

Рівень користувача 8
Позначка +1

Вітаю, є потреба повністю вилучити із поточного тарифу такі послуги Інтернет та ММS включаючи відсутність здійснення оплати за їх надання? 

Немає такого функціоналу.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@astronom1987, така можливість не передбачена :shrug_tone2:
В кожному тарифі є певний базовий пакет послуг, котрий відключити / видалити неможливо. 

Рівень користувача 1

Зрозуміло, дякую. 

Позначка +1

 @Xomyak, для дзвінків на російські номери діють хвилини, включені в деякі тарифи ТВІЙ та ВАШ? Адже на сайті Компанії більше не зазначено, що хвилини на інші мобільні та за кордон для дзвінків на російські номери.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, цікава ваша думка. 
Як думаєте, чи діють ці хвилини для цього напрямку? 

Позначка +1

@Xomyak, поспілкувавшись в Онлайн Чаті, отримав відповідь про те, що умови тарифів не змінювалися і хвилини діють для цього напрямку (на відміну від пакета "Дзвони як вдома"). При цьому зі сторони Компанії не встановлюються блокування вихідних дзвінків на цей напрямок.

Відповісти