Вирішено

Умови тарифного плану



Показати перший допис

2340 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@diana578:thinking: маю припущення, що була знята оплата за пакет послуг тарифного плану. Тобто була знята оплата по тарифу. 

Рівень користувача 1

Доброго дня , хочу запитати. Підкажіть будь ласка в мене оплата по тарифу 300 грн але я поповнював тільки на слідуючий день після того як в 12:00 ночі закінчувався пакет на 4 тижня.  Так ось в чому питання якщо я поповню сьогодні то в мене в 12 ночі зніме 300 грн та надасть пакет послуг на 4 тижні і все буде в порядку? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня , хочу запитати. Підкажіть будь ласка в мене оплата по тарифу 300 грн але я поповнював тільки на слідуючий день після того як в 12:00 ночі закінчувався пакет на 4 тижня.  Так ось в чому питання якщо я поповню сьогодні то в мене в 12 ночі зніме 300 грн та надасть пакет послуг на 4 тижні і все буде в порядку? 

Якщо у вас на рахунку вночі був 0 - то після поповнення 300грн одразу зніме і підключить місячну абонплату. 
Якщо було більше 0 - значить вночі зняло денну абонплату, і тоді після поповнення нічого не відбудеться, і зніметься місячна абонплата вночі в 00:00. Важливе уточнення: слідкуйте за лімітами денної абонплати, щоб у вас не почало “їсти” ваші гроші.

 

Рівень користувача 1

Зрозуміло. Якщо сьогодні в 00-00 в мене закінчується місячна абонплата і в мене буде 300 грн на рахунку то мені дасть абонплату на наступний місяць

Рівень користувача 8
Позначка +1

Зрозуміло. Якщо сьогодні в 00-00 в мене закінчується місячна абонплата і в мене буде 300 грн на рахунку то мені дасть абонплату на наступний місяць

Так.
Не забудьте вимкнути “мобільні дані” на ніч.

Рівень користувача 1

Велика вам подяка

28 грудня закінчились  мегабайти, поповнив на 100грн як завжди це 4 гб трафіку, прийщло смс про зарахування коштів, 31грудня 40хв поспілкувався з другом на 400мб, прийшло смс що закінчуються мегабайти. 

Подумав може тариф збільшився, поповнив ще на 100грн 1 січня, прийшло смс про зарахування. Згодом знову приходить смс що недостатньо трафіку.  Я лише 40хв говорив по території України. 

Поясніть чому не зарахувались тарифні гігабайти? Мій тариф 100грн, був, є і остався. Раніше коли був недостаток, поповнював на 100грн і приходив увесь пакет, наразі просто зняло кошти. 

Чекаю відповіді так як дозвонитись так і невдалось. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

28 грудня закінчились  мегабайти, поповнив на 100грн як завжди це 4 гб трафіку, прийщло смс про зарахування коштів, 31грудня 40хв поспілкувався з другом на 400мб, прийшло смс що закінчуються мегабайти. 

Подумав може тариф збільшився, поповнив ще на 100грн 1 січня, прийшло смс про зарахування. Згодом знову приходить смс що недостатньо трафіку.  Я лише 40хв говорив по території України. 

Поясніть чому не зарахувались тарифні гігабайти? Мій тариф 100грн, був, є і остався. Раніше коли був недостаток, поповнював на 100грн і приходив увесь пакет, наразі просто зняло кошти. 

Чекаю відповіді так як дозвонитись так і невдалось. 

Судячи з тексту, ви не розумієте як відбувається зняття коштів по тарифу, що відбувається після закінчення тарифних мегабайт, і схоже, що не зовсім володієте інформацією про ваш тариф. В такому випадку, звичайно, кошти будуть зникати зі швидкістю світла.
Я б вам радив почитати уважно (декілька раз) умови вашого тарифу, встановити додаток Мій Київстар,- так ви зможете контролювати ваші витрати, планувати ваші витрати, і не допускати “виходів за ліміти”.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Wartor, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

:thinking: дуже важко відповісти на ваше питання, так як в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка за номером телефону. Якщо питання і досі актуальне, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Доброго дня!

Нещодавно підключив тариф LOVE з послугами “Ігри без обмежень”, “Відео на ходу”, “Соцмережі та месенджери без обмежень”, “Вільна музика “ і тд. Хотів би дізнатися чи є якийсь ліміт на трафік у цих додатках хоч вони й не використовують тарифні мб. Хоч і написано, що безліміт, але знаючи Київстар хотілося б одразу дізнатися про всі підводні камені, щоб тоді не хапатися за голову.🙃Адже скоро починається навчання і я боюся, що кілька пар в скайп можуть вичерпати весь ліміт(сподіваюся його там нема).

Заздалегідь дякую.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Art3m, в цьому тарифному плані дійсно надається безліміт на сервіси :wink:

Але, мушу попередити, що на сьогодні відкрита масова “аварія”:

Тарифікація. Тарифікація МБ при використанні безкоштовних сервісів, що включені до тарифного плану (PrePaid / GSM)

У деяких абонентів з тарифним планом "LOVE", а також лінійки «ТВІЙ» при виході в Інтернет відбувається тарифікація МБ у сервісах: "Знання без кордонів", "Соцмережі та месенджери без обмежень", "Вільна музика", "Відео на ходу" , "Ігри без обмежень".

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення протягом 20 робочих днів буде проведено компенсацію за некоректними витратами, про що ви будете поінформовані в SMS.

ID: 2273033”.

@Art3m, в цьому тарифному плані дійсно надається безліміт на сервіси :wink:

Але, мушу попередити, що на сьогодні відкрита масова “аварія”:

Тарифікація. Тарифікація МБ при використанні безкоштовних сервісів, що включені до тарифного плану (PrePaid / GSM)

У деяких абонентів з тарифним планом "LOVE", а також лінійки «ТВІЙ» при виході в Інтернет відбувається тарифікація МБ у сервісах: "Знання без кордонів", "Соцмережі та месенджери без обмежень", "Вільна музика", "Відео на ходу" , "Ігри без обмежень".

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення протягом 20 робочих днів буде проведено компенсацію за некоректними витратами, про що ви будете поінформовані в SMS.

ID: 2273033”.

Тобто я можу використати хоч 100 гб,наприклад, на Twitch або Skype і за умови, якщо у мене є тарифні мб, то жодних обмежень не буде?

Що до “аварії”, то я теж щойно це помітив гра Call of Duty mobile використовувала мб з додаткового пакета.

Хотів би дізнатися чи поширюється безліміт за даними акціями на завантаження, наприклад, додаткових ресурсів в іграх, або музики з музичних сервісів для прослуховування он-лайн, а також перегляд відео в месенджерах(телеграм).

Вірю що техвідділ все полагодить якнайшвидше 😊

Рівень користувача 8
Позначка +5

Тобто я можу використати хоч 100 гб,наприклад, на Twitch або Skype і за умови, якщо у мене є тарифні мб, то жодних обмежень не буде?

Що до “аварії”, то я теж щойно це помітив гра Call of Duty mobile використовувала мб з додаткового пакета…

@Art3m, так, інформацію щодо обмежень не знайшла :shrug_tone2:

Якщо ви бачите, що за сервіс знімаються МБ, це означає, що ваш номер підпадає під “аварію”.

...Хотів би дізнатися чи поширюється безліміт за даними акціями на завантаження, наприклад, додаткових ресурсів в іграх, або музики з музичних сервісів для прослуховування он-лайн, а також перегляд відео в месенджерах(телеграм).

Вірю що техвідділ все полагодить якнайшвидше 😊

Будь ласка, ознайомтесь з додатковою інформацією на цій сторінці https://kyivstar.ua/uk/mm/social (раджу спуститись в самий низ сторінки) :nerd:

Також маю надію, що незабаром складності будуть усунені. 

Доброго дня, чому оплата за тариф знімається вже в мінус, але ні дзвінки ні інтернет не доступний? За що мінусуються гроші як не за послуги тарифу?

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alialiali:thinking: маю припущення, що ви досягли поріг відключення послуг за умовами кредитування за вашим номером. 

Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для перевірки типу кредитування, та отримання додаткових рекомендацій щодо фінансової ситуації. 

я не користуюсь номером, ніякі пакети мені не потрібні. Скільки б я не поповнив - все витікая як вода крізь пальці.

 

як це вимкнути? У лайф наприклад це легко вимкнути

Рівень користувача 8
Позначка +1

я не користуюсь номером, ніякі пакети мені не потрібні. Скільки б я не поповнив - все витікая як вода крізь пальці.

Ну так не поповняйте рахунок, в чому проблема)

 

як це вимкнути? У лайф наприклад це легко вимкнути

 

В Київстар і Водафон нарахування денної абонплати відбувається автоматично, і ніяк не вимикається.
 

питання в тому що я не потребую цих послуг. Я купую місячний пакет. А мені напарюють денний. Це порушення закону про права споживача.

Якщо я поповню замало - може не хватити. Якщо трошки забагато - то вони всерівно будуть витрачеені на денний пакет. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

питання в тому що я не потребую цих послуг. Я купую місячний пакет. А мені напарюють денний. Це порушення закону про права споживача.

Якщо я поповню замало - може не хватити. Якщо трошки забагато - то вони всерівно будуть витрачеені на денний пакет. 

Я б вам радив уважно ознайомитись з умовами вашого тарифу: що входить, як оплачується, що відбудеться якщо вийшли за ліміт, і т.д. а також контролювати ваші витрати через додаток Мій Київстар.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ivan olegovich:thinking: маю припущення, що за номером спрацьовує “резервація” коштів. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Хочу Скласти скаргу На оператора ПРАТ"Київстар" Знімають гроші фіг пойми за шо так сказати резервують нашо якщо мені це непотрібно зачем я поповнив сьогодні 100 грн зняло 3 грн комісію з номера на номер ладно прийшла смс про те що поповніть на 100 грн рахунок і можете підключити акцію 365 днів безлім інтернету за 100 грн який результат нажав паузу по тарифу і нажав підключити послугу нажав активувати  написало очікуйте смс в ітозі обновляю мій київстар зняло 10 грн непонятно за шо і без попередження послугу неактивувало і зараз немає можливості активувати так як одноразова пропозиція поверніть мені назад гроші а якщо ні телефонуйте на 097хххх924 для вирішення питання якщо ні буду складати позов для суду зі скаргою на вашу компанію за шахрайські дії і крім мене ще складуть пару людей які бачили це і були як свідки крайній случай поверніть гроші на цей номер і активуйте послугу 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Хочу Скласти скаргу На оператора ПРАТ"Київстар" Знімають гроші фіг пойми за шо так сказати резервують нашо якщо мені це непотрібно зачем я поповнив сьогодні 100 грн зняло 3 грн комісію з номера на номер ладно прийшла смс про те що поповніть на 100 грн рахунок і можете підключити акцію 365 днів безлім інтернету за 100 грн який результат нажав паузу по тарифу і нажав підключити послугу нажав активувати  написало очікуйте смс в ітозі обновляю мій київстар зняло 10 грн непонятно за шо і без попередження послугу неактивувало і зараз немає можливості активувати так як одноразова пропозиція поверніть мені назад гроші а якщо ні телефонуйте на 0974944924 для вирішення питання якщо ні буду складати позов для суду зі скаргою на вашу компанію за шахрайські дії і крім мене ще складуть пару людей які бачили це і були як свідки крайній случай поверніть гроші на цей номер і активуйте послугу 

Подайте спочатку заяву в поліцію по втраті розділових знаків :smile:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@pustovit20, будь ласка, ознайомтесь з інформацією на цій сторінці. Розділ “Мобільний Інтернет”.

P.S.: якщо ви досі не отримали повторну пропозицію підключити послугу “Рік без оплат”, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю ваше побажання. 

Вже декілька раз Київстар підєднує послугу 100мб / 10 грн. При цьому абонплата знімається лише опівночі. Ці 100мб/10 грн неможливо відключити. Вважаю дану послугу шахрайством національного масштабу та вимагаю можливості її відключати. Прошу сприймати це повідомлення як офіційну скаргу мене на злочинні дії компанії Київстар!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Вже декілька раз Київстар підєднує послугу 100мб / 10 грн. При цьому абонплата знімається лише опівночі. Ці 100мб/10 грн неможливо відключити. Вважаю дану послугу шахрайством національного масштабу та вимагаю можливості її відключати. Прошу сприймати це повідомлення як офіційну скаргу мене на злочинні дії компанії Київстар!

Ознайомтесь з умовами тарифу, і не плетіть як з гарячки.

Відповісти