Вирішено

Умови тарифного плану



Показати перший допис

2328 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nazarchuk:thinking: оплата по тарифу буде знята сьогодні вночі (09.06.)

Позначка +1

Після декількох коригувань на сторінці “Київстар Дзвінки 2018” тепер такий текст:

Кожні 4 тижні надається новий пакет послуг за 100 грн. Плата знімається опівночі (00:00).

Якщо коштів менше — знімається 10 грн за денний пакет послуг.

Наскільки я розумію, вміст денного пакету послуг на тарифі “Київстар Дзвінки 2018”, як і на багатьох інших, включає Безлім у мережі Київстар та 100 МБ., а цього на вищевказаній сторінці не зазначали протягом часу її існування….

І помилку про оплату за 4 тижні виправте (50 грн).

Доброго дня. 

Сьогодні вранці прийшла смс про зняття 175 грн за тарифом. 

Але в мене тариф за 100 грн і 3 дні тому 09.06 знялась плата  100 грн. 

Це що СМС? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Це ви кому це питання адресуєте? Воно на даному форумі залишиться без відповіді, бо це не техпідтримки.

Рівень користувача 6
Позначка

@Андрій Черицяви звертались до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки?

Рівень користувача 6
Позначка

@VLAD.Z,  передала інформацію відповідальним фахівцям :pray_tone1:

Хто користується планом Без меж lite більше трьох місяців? Чи змінились умови плану, чи вигідний він? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Хто користується планом Без меж lite більше трьох місяців? Чи змінились умови плану, чи вигідний він? 

Вигідний.
Не змінились.

Позначка +1

@Ira_Ilchenko, вартість і наповнення пакету послуг у плані Без меж lite не змінювались від початку його впровадження 13.11.2019 року :sunglasses:

В мене на залишку достатньо хвилин на інші номери. І це відображається в моєму кабінеті і при перевірці номера. Але другий день підряд отримую смс, що закінчуються хвилини. Скріншот є в наявності. Дозвонитися до оператора НЕМОЖЛИВО. Вирішіть питання

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ira_Ilchenko, додатково з умовами тарифного плану ви можете ознайомитись на офіційному сайті :wink:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Netela, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

Рівень користувача 1

Зверталась неодноразово до оператора з 02.04 до 18.06 ніяких змін,проблеми не вирішено,кошти не повернуті,послуга Дзвони як вдома оплачена не працює,ніякої компенсації,це шахрайство.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oksana_, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:

На жаль, єдине, що зможу вам порекомендувати - це почекати на закриття технічної заявки. Після вирішення технічної скарги обов’язково буде розглянуто фінансове питання. 

Рівень користувача 1
Позначка

Я положил 200 грн на счёт у менясняли 175 грн по тарифу, но тариф не подключился, что делать?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@andrey2281337, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Доброго дня,цікавить таке питання в тарифі "Онлайн без меж" мені надано 100хв чи можна телефонувати на міські номери,витрачаючи ці хвилини,чи потрібно окремо замовляти послугу?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня,цікавить таке питання в тарифі "Онлайн без меж" мені надано 100хв чи можна телефонувати на міські номери,витрачаючи ці хвилини,чи потрібно окремо замовляти послугу?

На міські Київстар не дає хвилини, якщо ви будете телефонувати на міські у вас будуть зніматись кошти 3грн/3хв.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Марулька Орленко, на жаль, ці хвилини не використовуються для дзвінків на стаціонарні номери. Ви можете замовити пакет “На інші мережі по Україні”. 

Тариф "SIM для устройств" был активирован около полугода назад и работает нормально. Примерно полтора месяца назад начали приходить ежедневные SMS сообщения с предложением пополнить счет для активации тарифа. Мой Киевстар также предлагает пополнить счет на 100 гривен для активации тарифа. Пополнил на 100 гривен. Не помогло. Запрос о статусе номера по-прежнему показывает, что тариф не активирован.

Рівень користувача 6
Позначка

@vshalви звертались до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки:thinking:

Оператор Онлайн Чата попросил прислать код подтверждения моего номера 068хххх833, затем задал еще какой-то несущественный вопрос и отключился.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@vshal, на жаль, у модераторів Спільноти немає доступу до абонентської бази для здійснення перевірок :sweat:
Спробуйте повторно звернутись до оператора для уточнення інформації. 

Позначка +1

@vshal:thinking: після оновлення IT-систем плата за пакет послуг на день знімається лише в тих абонентів, які жодного разу не сплачували на 4 тижні. У тарифі “SIM для пристроїв” є пакет на день, але немає пакету на 4 тижні.

Рівень користувача 5
Позначка

Оператор Онлайн Чата попросил прислать код подтверждения моего номера 068хххх833, затем задал еще какой-то несущественный вопрос и отключился.


Напишите мне пожалуйста .Когда именно было.Проверим по операторам

Відповісти