Абонентська плата по тарифу нарахувалася, але все одно знімаються кошти. На сайті не знайшов свого тарифу. Як дізнатися умови мого тарифу?
Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Переглянути оригіналАбонентська плата по тарифу нарахувалася, але все одно знімаються кошти. На сайті не знайшов свого тарифу. Як дізнатися умови мого тарифу?
Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Переглянути оригіналПісля декількох коригувань на сторінці “Київстар Дзвінки 2018” тепер такий текст:
Кожні 4 тижні надається новий пакет послуг за 100 грн. Плата знімається опівночі (00:00).
Якщо коштів менше — знімається 10 грн за денний пакет послуг.
Наскільки я розумію, вміст денного пакету послуг на тарифі “Київстар Дзвінки 2018”, як і на багатьох інших, включає Безлім у мережі Київстар та 100 МБ., а цього на вищевказаній сторінці не зазначали протягом часу її існування….
І помилку про оплату за 4 тижні виправте (50 грн).
Доброго дня.
Сьогодні вранці прийшла смс про зняття 175 грн за тарифом.
Але в мене тариф за 100 грн і 3 дні тому 09.06 знялась плата 100 грн.
Це що СМС?
Це ви кому це питання адресуєте? Воно на даному форумі залишиться без відповіді, бо це не техпідтримки.
Хто користується планом Без меж lite більше трьох місяців? Чи змінились умови плану, чи вигідний він?
Хто користується планом Без меж lite більше трьох місяців? Чи змінились умови плану, чи вигідний він?
Вигідний.
Не змінились.
В мене на залишку достатньо хвилин на інші номери. І це відображається в моєму кабінеті і при перевірці номера. Але другий день підряд отримую смс, що закінчуються хвилини. Скріншот є в наявності. Дозвонитися до оператора НЕМОЖЛИВО. Вирішіть питання
Зверталась неодноразово до оператора з 02.04 до 18.06 ніяких змін,проблеми не вирішено,кошти не повернуті,послуга Дзвони як вдома оплачена не працює,ніякої компенсації,це шахрайство.
На жаль, єдине, що зможу вам порекомендувати - це почекати на закриття технічної заявки. Після вирішення технічної скарги обов’язково буде розглянуто фінансове питання.
Я положил 200 грн на счёт у менясняли 175 грн по тарифу, но тариф не подключился, что делать?
Доброго дня,цікавить таке питання в тарифі "Онлайн без меж" мені надано 100хв чи можна телефонувати на міські номери,витрачаючи ці хвилини,чи потрібно окремо замовляти послугу?
Доброго дня,цікавить таке питання в тарифі "Онлайн без меж" мені надано 100хв чи можна телефонувати на міські номери,витрачаючи ці хвилини,чи потрібно окремо замовляти послугу?
На міські Київстар не дає хвилини, якщо ви будете телефонувати на міські у вас будуть зніматись кошти 3грн/3хв.
Тариф "SIM для устройств" был активирован около полугода назад и работает нормально. Примерно полтора месяца назад начали приходить ежедневные SMS сообщения с предложением пополнить счет для активации тарифа. Мой Киевстар также предлагает пополнить счет на 100 гривен для активации тарифа. Пополнил на 100 гривен. Не помогло. Запрос о статусе номера по-прежнему показывает, что тариф не активирован.
Оператор Онлайн Чата попросил прислать код подтверждения моего номера 068хххх833, затем задал еще какой-то несущественный вопрос и отключился.
Спробуйте повторно звернутись до оператора для уточнення інформації.
після оновлення IT-систем плата за пакет послуг на день знімається лише в тих абонентів, які жодного разу не сплачували на 4 тижні. У тарифі “SIM для пристроїв” є пакет на день, але немає пакету на 4 тижні.
Оператор Онлайн Чата попросил прислать код подтверждения моего номера 068хххх833, затем задал еще какой-то несущественный вопрос и отключился.
Напишите мне пожалуйста .Когда именно было.Проверим по операторам
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.