Вирішено

Умови тарифного плану



Показати перший допис

2332 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка

@Lirena, обмежень щодо кількості Мб в тарифах передплатиз безлімітним інтернетом немає. Але є обмеження щодо швидкості після вичерпання трафіку понад 40000 Мб з моменту оплати пакету послуг. Детальніше про дане обмеження можете ознайомитись в цій темі.

В мене проплата завтра тобто 31 травня. В понеділок завжди знімалася проплата. Перевірив по *112# : написано, що недостатньо коштів, проте за тарифом "Онлайн без меж" проплата 100 грн.( на рахунку зараз є 107 грн 05 коп). Бот по 466 говорить, що проплата 31 травня. Зайшов в додаток Мій Київстар: пише проплата 30 травня, а залишок мегабайтів 866 МБ з 10 000, а повинна бути проплата 31 травня і залишок мегабайтів 366 МБ.

Вирішіть проблему: щоб знялися кошти в зазначений понеділок (31 травня) в розмірі 100 грн і нарахувався правильно тариф.

Писав до модератора Xomyak у приват. 

Позначка +1

@Tron0101, у вас проплата має зніматися 31 травня, про те в нових IT-системах Київстар зняття коштів відбувається в 23:59:59 попереднього дня.

Рівень користувача 6
Позначка

@Tron0101, на жаль, у модераторів немає доступу до бази даних, а тим більше можливості впливати на списання  плати за тариф. Тому раджу звернутись до операторів Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support , якщо у вас виникли  додаткові питання стостовно списання оплати.

Також зазначу, запорукою успішного списання плати є достатня сума на рахунку та відсутність активних інтернет-сесій.  Для цього раджу відключити передачу даних та режим 4G в налаштуваннях мобільного апарату перед списанням плати.

Рівень користувача 1

Як це зрозуміти???

Прийшло повідомлення 09:13

Дякуємо за своєчасну оплату тарифу. Вам надано БЕЗЛІМ ІНТЕРНЕТ, 90хв на інші мобільні України та за кордон, 90 SMS. Більше інформації про бонуси: kv.st/mh5

І майже через 4 год прийшло 2 повідомлення 12:56

Оплату за пакет послуг 225грн знято. Надано безлім в мережі, 9000МБ, 90хв на інші мобільні мережі та за кордон, 90SMS на 4 тижні. Перевірити МБ, хв, SMS: *112#

Зв'язатися з оператором НЕ РЕАЛЬНО!!!

Рівень користувача 6
Позначка

@Parizhви звертались до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки? :thinking:

Рівень користувача 1

Я розумію що тарифний план 

Я не змінював тарифний план а інтирнет змінився з безлімітного на 9000 мб

 

Рівень користувача 1

Повідомлення

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Parizh, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

Рівень користувача 1

Тарифний план. Відео без меж 2019

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Parizh, за умовами цього тарифного плану надається 9000 МБ. Але, при своєчасній оплаті, ви отримуєте безліміт на Інтернет. 
Тому обидва повідомлення коректні :nerd:

Рівень користувача 1

Тобто якщо я зараз поповню на 235 мені нарахують безлім?

Рівень користувача 1

Ну вас і ваші акції і бонуси.... Я тільки сьогодні перейшов на другого оператора для інтирнету і в мене там пакет послуг дишевше а інтирнет і все що отримував у Вас і ще більше всього набагато більше!!!... І це я тут тільки перший день!!... З Вами за період років 10-15 як постійного клієнта то в мене ціна все піднімалась і піднімалась.... А останні роки ви взагалі врізаєте норми що у днях місяця так і у хв розмов, інтирнет та інших пунктах........ За спілкування з оператором зовсім нічого не скажу тому що я їх років 3 не чув... одні боти!!!!.... Київстар ви ЗІПСУВАЛИСЬ!!!... Це напевно був крик душі!!!!)) Щасливо всім😉👋

Рівень користувача 8
Позначка +1

інтирнету 

 дишевше а інтирнет 

Ох як все запущено….)

 

І це я тут тільки перший день!!... 

Рано радієте, прозріння прийде десь через місяць-другий, коли ваші друзі поряд з вами будуть сидіти в ютубчику, а у вас в кращому випадку буде Edge. А ввечері швидкість інтернету буде просідати до 0.2-0.5 мбіта )) Як не крути, в Київстара в 2 рази більше базових станцій ніж в одного конкурента, і в тричі більше ніж в іншого. Проти фізики не попреш.

Це в жодному разі не зловтішання, це я вам з особистого досвіду говорю))

Рівень користувача 1

Отож і воно... Друзі сидять на Лайф і все без проблем а я не можу тому що Київстар!!!...

Рівень користувача 8
Позначка +1

Отож і воно... Друзі сидять на Лайф і все без проблем а я не можу тому що Київстар!!!...

Для об’єктивності можете сказати ваш населений пункт?

Рівень користувача 6
Позначка

@Parizh, дуже шкода, що прийняли рішення перейти до іншого оператора :sweat:

Рівень користувача 1

Львів

Рівень користувача 8
Позначка +1

Львів

Ну в Львові Лайф нормально ловить)

Рівень користувача 1

Перейшов звичайно тому що як і писав вище... ЗІПСУВАЛИСЬ... Можливо розчаруюсь як писав Kurwamatj але це буде за декілька років а не за місяць два...

Рівень користувача 8
Позначка +1

Перейшов звичайно тому що як і писав вище... ЗІПСУВАЛИСЬ... Можливо розчаруюсь як писав Kurwamatj але це буде за декілька років а не за місяць два...

На Львівщині з Лайфом проблем не буде.

Рівень користувача 1

Всім добра 👍👋

Позначка +1

Пропоную створити послугу, яка блокувала би нарахування пакету послуг на 1 день в випадку недостачі коштів для оплати пакету послуг на 4 тижні. При цьому плата за 4 тижні буде зніматися автоматично в момент поповнення рахунку на достатню суму.

Обов’язково передайте на розглядання у відповідний відділ :pencil2:

Рівень користувача 6
Позначка

@VLAD.Z, передаю у відділ планування ваше побажання :pencil2:

А завтра знімете 10грн, і тоді знову скажете що не вистачає коштів для нарахування?

Відповісти