Абонентська плата по тарифу нарахувалася, але все одно знімаються кошти. На сайті не знайшов свого тарифу. Як дізнатися умови мого тарифу?
Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Переглянути оригіналАбонентська плата по тарифу нарахувалася, але все одно знімаються кошти. На сайті не знайшов свого тарифу. Як дізнатися умови мого тарифу?
Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Переглянути оригіналУ меня новое зачисление по тарифу 11 числа... хочу сенодня как невочередной. Набираю 477*202 а оно мне говорит ошибка..... что делать.... бред какой то . Денег хватает.....
Тариф який?
У вас який тарифний план? Щоб дізнатись назву тарифу наберіть *100*01*2# виклик.
Як що на рахунку 0 i тариф закiнчився то буде у мене списуватись 10гр.за день у борг?
Як що на рахунку 0 i тариф закiнчився то буде у мене списуватись 10гр.за день у борг?
Доброго дня, ознайомтеся з описом вашого тарифу на сайті, там все написано!
Змінила тариф 2.08.2021.По контракту тариф коштує 200грн. Я всі умови акції виконала. Тариф мені підключили. Через 5 днів, пришла смс , "абонплата не знята, поповніть рахунок". Позвонивши оператору, він сказав, що це якісь технічні неполадки, і це питання вирішиться до 10.08.2021. Я чекала ще 5 днів. Але мене годували такими обіцянками ще 6 разів. Сьогодні 18.08 поточного року. Ніхто нічого так і не вирішив. Сказали треба чекати. Я ще на 2 тижні залишаюсь без зв'язку і мегабайт. Це байдужість і не виконання обов'язків компанії Київстар. Я дуже розчарована.
На жаль, якщо оператор по факту звернення повідомив, що потрібно буде ще почекати, модератори ніяк не зможуть пришвидшити вирішення питання.
Тариф: Без меж lite+.
Пришла смска: “З поверненням до домашнього регіону”
kv.st/ksfo
По ссылке написано: “ Увага! Тариф закритий для підключення.”
Скоро надо будет перейти на новый тариф?
Тариф: Без меж lite+.
Пришла смска: “З поверненням до домашнього регіону”
kv.st/ksfo
По ссылке написано: “ Увага! Тариф закритий для підключення.”
Скоро надо будет перейти на новый тариф?
Не звертайте уваги.
повідомлення: “ Увага! Тариф закритий для підключення” говорить про те, що нові користувачі не можуть подати заявку на підключення цього тарифного плану.
Обслуговувся на тарифному плані смачний з 9 місяця 2020 року по сьогоднішній день, і в цьому місяці не знялись кошти , типу, поповнив рахунок на 210 гривень , вкрали 25 гривень , вирішували проблему і так і не вирішили, токмацьким район в якому мешкаю типу ліквідували на державному рівні , а в києвстарі досі він існує і внаслідок цього відмовляються надавати пакет послуг , 11 місяців не виїжаючи з міста користувався тарифом і тут на києвстар вирішив примусово перевести на підвищену плату за тариф, розчарований, піду в іншу компанію
На підставі цього документу Токмацький район - попередній район в складі "нового", що не враховується за умовами цього тарифного плану.
Як дізнатись чи я знаходжусь у зоні дії домашнього тарифу? Коли телефоную на 477*202, то говорять що неможна зняти абонплату, бо не було знято 10грн (я вже мовчу про те що декілька раз було знято), а коли набираю комбінацію *477*202# то мені пише що потрібно бути в зоні дії тарифа... В додатку мій київстар немає інформації про те чи я в домашній зоні..
Вопрос уже решился, оказывается в моём населённом пункте уже не действует этот региональный тариф (“Дайте ще”) за 75 грн был безлимитный интернет
Я пополнил счёт и с меня сразу сняло 50гр за услуги которые мне не нужны поскольку я в роуминге можно ли вернуть деньги на счет???
я вірно зрозуміла, що мова йде про зняття оплати за умовами тарифного плану?
Почему пакет услуг подключили раньше, чем поступили деньги? Как вернуть дни?
Закінчились тарифні мегабайти, а на рахунку були гроші. Зняли 10 грн за 100 мб в день. Як відключити цю послугу?
Це не залежить від поповнення рахунку
P.S.: можливо я не так зрозуміла ваше питання?
на жаль, можливість відключення надання додаткових пакетів МБ не передбачена. Це одна з умов тарифного плану.
Телефон я выключила на время поездки за границу. По прилету я включила телефон и обновила пакет 29,08,21. Почему мне подключили пакет 25.08?
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.