Вирішено

Умови тарифного плану



Показати перший допис

2179 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

У меня новое зачисление по тарифу 11 числа... хочу сенодня как невочередной. Набираю 477*202  а оно мне говорит ошибка..... что делать.... бред какой то . Денег хватает.....

Тариф який?

Рівень користувача 6
Позначка

@Easycome, для більшості тарифних планів замовити списання плати раніше планової дати не можливо.

У вас який тарифний план? Щоб дізнатись назву тарифу наберіть *100*01*2# виклик.

Як що на рахунку 0 i  тариф закiнчився то буде у мене списуватись 10гр.за день у борг?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Як що на рахунку 0 i  тариф закiнчився то буде у мене списуватись 10гр.за день у борг?


Доброго дня, ознайомтеся з описом вашого тарифу на сайті, там все написано!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tchuga, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

Позначка +1

@Tchuga, на передплаченій формі обслуговування не існує боргів, тому, якщо на рахунку 0 грн. - борг не нараховується.

Позначка

Змінила тариф 2.08.2021.По контракту тариф коштує 200грн. Я всі умови акції виконала. Тариф мені підключили. Через 5 днів, пришла смс , "абонплата не знята, поповніть рахунок". Позвонивши оператору, він сказав, що це якісь технічні неполадки, і це питання вирішиться до 10.08.2021. Я чекала ще 5 днів. Але мене годували такими обіцянками ще 6 разів. Сьогодні 18.08 поточного року. Ніхто нічого так і не вирішив. Сказали треба чекати. Я ще на 2 тижні залишаюсь без зв'язку і мегабайт. Це байдужість і не виконання обов'язків компанії Київстар. Я дуже розчарована.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tanya.m, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :pensive:

На жаль, якщо оператор по факту звернення повідомив, що потрібно буде ще почекати, модератори ніяк не зможуть пришвидшити вирішення питання. 

Рівень користувача 1
Позначка

Тариф: Без меж lite+.

 

Пришла смска: “З поверненням до домашнього регіону”

kv.st/ksfo

 

По ссылке написано: “ Увага! Тариф закритий для підключення.”

Скоро надо будет перейти на новый тариф?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Тариф: Без меж lite+.

 

Пришла смска: “З поверненням до домашнього регіону”

kv.st/ksfo

 

По ссылке написано: “ Увага! Тариф закритий для підключення.”

Скоро надо будет перейти на новый тариф?

Не звертайте уваги.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@torsar:thinking: повідомлення: “ Увага! Тариф закритий для підключення” говорить про те, що нові користувачі не можуть подати заявку на підключення цього тарифного плану. 

Обслуговувся на тарифному плані смачний з 9 місяця 2020 року по сьогоднішній день,   і в цьому місяці не знялись кошти  , типу, поповнив рахунок на 210 гривень , вкрали 25 гривень , вирішували проблему і так і не вирішили, токмацьким район в якому мешкаю типу ліквідували на державному рівні , а в києвстарі досі він існує і внаслідок цього відмовляються надавати пакет послуг , 11 місяців не виїжаючи з міста користувався тарифом і тут на києвстар вирішив примусово перевести на підвищену плату за тариф, розчарований, піду в іншу компанію 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrii5555, 17 липня 2020 року Верховна Рада України прийняла Постанову № 3650 «Про утворення та ліквідацію районів». Згідно з документом, тепер в Україні 136 районів. Старі 490 районів Парламент ліквідував https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/807-20#Text

На підставі цього документу Токмацький район - попередній район в складі "нового", що не враховується за умовами цього тарифного плану.

Як дізнатись чи я знаходжусь у зоні дії домашнього тарифу? Коли телефоную на 477*202, то говорять що неможна зняти абонплату, бо не було знято 10грн (я вже мовчу про те що декілька раз було знято), а коли набираю комбінацію *477*202# то мені пише що потрібно бути в зоні дії тарифа... В додатку мій київстар немає інформації про те чи я в домашній зоні.. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ігор Галійчук, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

Вопрос уже решился, оказывается в моём населённом пункте уже не действует этот региональный тариф (“Дайте ще”) за 75 грн был безлимитный интернет:smirk:

Рівень користувача 6
Позначка

@Ігор Галійчук:sweat:

Я пополнил счёт и с меня сразу сняло 50гр за услуги которые мне не нужны поскольку я в роуминге можно ли вернуть деньги на счет???

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Андрей Третяк:thinking: я вірно зрозуміла, що мова йде про зняття оплати за умовами тарифного плану?

Почему пакет услуг подключили раньше, чем поступили деньги? Как вернуть дни?

Закінчились тарифні мегабайти, а на рахунку були гроші. Зняли 10 грн за 100 мб в день. Як відключити цю послугу?

Позначка +1

@Юлія Гриньків, якщо вам нараховуються пакети 100 МБ за 10 грн, то відключити їх надання можливості немає

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olena911, тарифний план діє певну кількість днів - 28 днів, або 30-31 днів/день. Коли закінчується термін дії тарифу, залишки хвилин та МБ анулюються, знімається оплата і нараховується новий об’єм послуг.

Це не залежить від поповнення рахунку :shrug_tone2:

P.S.: можливо я не так зрозуміла ваше питання?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Юлія Гриньків:thinking: на жаль, можливість відключення надання додаткових пакетів МБ не передбачена. Це одна з умов тарифного плану.

Телефон я выключила на время поездки за границу. По прилету я включила телефон и обновила пакет 29,08,21. Почему мне подключили пакет 25.08?

Відповісти