Вирішено

Умови тарифного плану



Показати перший допис

2325 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Mila S, перевірю інформацію. Відповідь напишу в особисті повідомлення.

Позначка

что значит “Якщо не вистачає коштів для оплати додаткових пакетів мегабайтів, хвилин, повідомлень і знялась оплата за кожну одиницю, то відразу після поповнення рахунку увімкнеться пакетна тарифікація.” ?

Звонить в Россию могу только за живые деньги, 5грн/мин.,  хотя по тарифному плану начислено 12о мин. Случайно дозвонилась оператору 05.04.21 -обещали проблему решить 06.04.21. Сегодня 08.04.21-проблема не решена. Домашнего интернета тоже нет с 03.04.21. Куда ещё позвонить, написать, чтобы наконец решили проблемы?!

Рівень користувача 1

@Ylik@Taraz, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Спробую допомогти. 

Написав. Ще вчора.

5 дней назад я подключила тариф за 86 грн, сегодня пополнила счёт, сняло 86 грн, все хорошо бы, но пишет что в дальнейшем будет снимать 175 грн, почему сумма 175 грн? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

5 дней назад я подключила тариф за 86 грн, сегодня пополнила счёт, сняло 86 грн, все хорошо бы, но пишет что в дальнейшем будет снимать 175 грн, почему сумма 175 грн? 

Підключили ви тариф за 175грн з знижкою 50% на перший місяць.
Уважно читайте, що нажимаєте.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Parsic, добре, що розібрались :wink:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Taraz, обов’язково відповім. 

На жаль, зараз в мене не працює система :worried: і немає можливості зробити перевірку. Чекаю, поки інженери усунуть неполадки. Як тільки в мене система запрацює, одразу напишу вам інформацію. 

Рівень користувача 6
Позначка

5 дней назад я подключила тариф за 86 грн, сегодня пополнила счёт, сняло 86 грн, все хорошо бы, но пишет что в дальнейшем будет снимать 175 грн, почему сумма 175 грн? 

Тепер маєте можливість розважатися без меж з тарифом “Розваги без меж”. Вітаю!!!

Рівень користувача 1

Сьогодні з мене зняло гроші, а не пакетні хвилини при дзвінку на номер Lifecell. Номер, правда, не “рідний” лайфовський, а перенесений на Lifecell з Інтертелекому. Перенесений вже більше ніж півроку тому. Раніше дзвонив на цей же номер спокійно за пакетні хвилини при нульовому балансі грн. Тепер же в онлайн підтримці мені сказали, що той номер не належить до “номерів інших мобільних операторів”, тому буду платити гроші за дзвінки на нього. Це наслідки вашого “оновлення”?  Кому в Київстарі треба показати лайфовську сім-картку з тим номером, щоб довести,що то номер “іншого мобільного оператора”?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@liliromanenko, @eiko, з 01.04. дійсно спостерігались складності при дзвінках на номери інших мобільних операторів. На поточний момент складності усунено.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Тетяна Філіпова, @Марисабэль:thinking: уточніть, будь ласка, вдалось вирішити проблему?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SergiiKa, з 01.04. дійсно спостерігались складності при дзвінках на номери інших мобільних операторів. На поточний момент складності усунено.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Вітаю! Вже декілька днів не можу додзвонитися до операторів....??? Рахунок поповнила вчасно, по тарифному плані Все разом. Домашній інтернет є, а от мобільного інтернету немає....і взагалі все дуже погано! Розчарована!

Я дзвоню с номера другого оператора. Якщо контракт, то інформацію можна дізнатися, а якщо предоплачений номер то на жаль інфо не надають.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Маркулина, з 01.04. дійсно спостерігались складності при дзвінках на номери інших мобільних операторів та на закордоні номери. На поточний момент складності усунено.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Євген Володимирович, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з такими складностями :worried: З 01.04. дійсно спостерігались складності при дзвінках на номери інших мобільних операторів. На поточний момент складності усунено.

SMS про блокування, котре ви отримали - помилкове. Номер телефону знаходився і знаходиться в активному стані. 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

P.S.: щодо питання компенсації, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Тетяна Гетьман, з 01.04. дійсно спостерігались складності при дзвінках на номери інших мобільних операторів та на закордоні номери. На поточний момент складності усунено.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Щодо питання компенсації, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vladimir Bar, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуальної перевірки та реєстрації технічного звернення. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Katerina@, :thinking: все залежить від того, який у вас тарифний план. Напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

Доброго вечора. Дія тарифу 4 тижні-це від понеділка до неділі чи від вівторка, наприклад, до вівторка? 

Рівень користувача 6
Позначка

Це наприклад від вівторка до понеділка

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Agent_Nata, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую допомогти.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Олег Шманьов, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з такими складностями :worried: З 01.04. дійсно спостерігались складності при дзвінках на номери інших мобільних операторів. На поточний момент складності усунено.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Serch28@OlgaBogoslavskaya, @OXOTHIK, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуальної перевірки та реєстрації технічного звернення. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Liuvery, @Umn1k, якщо питання досі актуальне, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Спробую перевірити. 

Відповісти