Абонентська плата по тарифу нарахувалася, але все одно знімаються кошти. На сайті не знайшов свого тарифу. Як дізнатися умови мого тарифу?
Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Переглянути оригіналАбонентська плата по тарифу нарахувалася, але все одно знімаються кошти. На сайті не знайшов свого тарифу. Як дізнатися умови мого тарифу?
Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Переглянути оригіналчто значит “Якщо не вистачає коштів для оплати додаткових пакетів мегабайтів, хвилин, повідомлень і знялась оплата за кожну одиницю, то відразу після поповнення рахунку увімкнеться пакетна тарифікація.” ?
Звонить в Россию могу только за живые деньги, 5грн/мин., хотя по тарифному плану начислено 12о мин. Случайно дозвонилась оператору 05.04.21 -обещали проблему решить 06.04.21. Сегодня 08.04.21-проблема не решена. Домашнего интернета тоже нет с 03.04.21. Куда ещё позвонить, написать, чтобы наконец решили проблемы?!
Написав. Ще вчора.
5 дней назад я подключила тариф за 86 грн, сегодня пополнила счёт, сняло 86 грн, все хорошо бы, но пишет что в дальнейшем будет снимать 175 грн, почему сумма 175 грн?
5 дней назад я подключила тариф за 86 грн, сегодня пополнила счёт, сняло 86 грн, все хорошо бы, но пишет что в дальнейшем будет снимать 175 грн, почему сумма 175 грн?
Підключили ви тариф за 175грн з знижкою 50% на перший місяць.
Уважно читайте, що нажимаєте.
На жаль, зараз в мене не працює система і немає можливості зробити перевірку. Чекаю, поки інженери усунуть неполадки. Як тільки в мене система запрацює, одразу напишу вам інформацію.
5 дней назад я подключила тариф за 86 грн, сегодня пополнила счёт, сняло 86 грн, все хорошо бы, но пишет что в дальнейшем будет снимать 175 грн, почему сумма 175 грн?
Тепер маєте можливість розважатися без меж з тарифом “Розваги без меж”. Вітаю!!!
Сьогодні з мене зняло гроші, а не пакетні хвилини при дзвінку на номер Lifecell. Номер, правда, не “рідний” лайфовський, а перенесений на Lifecell з Інтертелекому. Перенесений вже більше ніж півроку тому. Раніше дзвонив на цей же номер спокійно за пакетні хвилини при нульовому балансі грн. Тепер же в онлайн підтримці мені сказали, що той номер не належить до “номерів інших мобільних операторів”, тому буду платити гроші за дзвінки на нього. Це наслідки вашого “оновлення”? Кому в Київстарі треба показати лайфовську сім-картку з тим номером, щоб довести,що то номер “іншого мобільного оператора”?
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
уточніть, будь ласка, вдалось вирішити проблему?
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Вітаю! Вже декілька днів не можу додзвонитися до операторів....??? Рахунок поповнила вчасно, по тарифному плані Все разом. Домашній інтернет є, а от мобільного інтернету немає....і взагалі все дуже погано! Розчарована!
Я дзвоню с номера другого оператора. Якщо контракт, то інформацію можна дізнатися, а якщо предоплачений номер то на жаль інфо не надають.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
З 01.04. дійсно спостерігались складності при дзвінках на номери інших мобільних операторів. На поточний момент складності усунено.
SMS про блокування, котре ви отримали - помилкове. Номер телефону знаходився і знаходиться в активному стані.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності
P.S.: щодо питання компенсації, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Щодо питання компенсації, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону.
все залежить від того, який у вас тарифний план. Напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).
Доброго вечора. Дія тарифу 4 тижні-це від понеділка до неділі чи від вівторка, наприклад, до вівторка?
Це наприклад від вівторка до понеділка
З 01.04. дійсно спостерігались складності при дзвінках на номери інших мобільних операторів. На поточний момент складності усунено.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.