Вирішено

Умови тарифного плану



Показати перший допис

1904 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Serch28@OlgaBogoslavskaya, @OXOTHIK, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуальної перевірки та реєстрації технічного звернення. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Liuvery, @Umn1k, якщо питання досі актуальне, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Спробую перевірити. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anna-K, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Спробую допомогти. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Korchaginetc, це означає, що якщо протягом дня, коли жодна оплата не знімалася (повна, або щоденна, або акційна), ви поповнили рахунок для плати за 4 тижні, вона буде знята автоматично одразу після поповнення.

Позначка

@Xomyak тоесть на ждать полуночи? а почему не сняло 3 грн за звонки внутри сети когда у меня было 4 грн?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anet_Gerladji:thinking: я вірно розумію, що ви отримали пропозицію перейти на новий тарифний план в SMS?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Korchaginetc, так, не чекати 00:00. Коли ви телефонували, і оплата не була знята? Пам’ятаєте дату?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kum Zero, спробуйте повторно звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуального розглядання питання. 

Позначка

@Korchaginetc, так, не чекати 00:00. Коли ви телефонували, і оплата не була знята? Пам’ятаєте дату?

@Хоmyak так 06.04.2021 это не помогло же

Когда сниматься абонплата 100 грн за услуги .  ? В какое время суток . ?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Когда сниматься абонплата 100 грн за услуги .  ? В какое время суток . ?

Планова абонплата знімається в проміжку між 00:00 до 03:00.
Якщо не оплачену ні денну, ні місячну абонплату - гроші зніме як тільки буде достатня сума на рахунку.

Добрий день.

Скажіть будь ласка чи можна відмінити систему яка автоматично списує кошти і дає тариф на 1 день 100МБ/10грн коли не підключений основний тариф.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрий день.

Скажіть будь ласка чи можна відмінити систему яка автоматично списує кошти і дає тариф на 1 день 100МБ/10грн коли не підключений основний тариф.

Не можна.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Galya12345, якщо, наприклад, ви оплатили тариф 15 квітня, то наступна оплата знімиться 12 травня (4 тижні) :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Korchaginetc, :thinking: мова йшла стосовно оплати повної вартості тарифного плану. А далі ви знову повернулись до оплати по факту використання послуг.

Уточніть, будь ласка, в чому суть вашого питання? 

Почему ,начиная с 1.04.2021 я не могу воспользоваться своим пакетом в полном объеме? Где мои 300 минут на звонки зарубеж? Кто мне возместит в денежном эквиваленте,абонплату берёте авансом,не предупреждая,что полмесяца(это на сегодня) я не смогу пользоваться пакетом услуг??? Не надо мне добавлять минуты,верните мне деньгами!!!

Рівень користувача 1

Не працює мій пакет Дзвони як вдома,хоча підключений.Не використовуються 120зв на інші мережі та за кордон.Зверталась з 02.04.21 до оператора .Ніяких змін.Проблему не вирішено.Мої особисті кошти які були на рахунку знято на дзвінки за кордон.Коли вирішують проблему??

Рівень користувача 1

Якого хрена кошти знято 250гр оплата тариф 200гр. Хто поверне. І взагалі додаток тупить

Первого апреля за звонок в Россию с моего счёта сняли 20 грн. И по сей день при наборе номера в Россию мне говорят пополнить счёт.  А по данным приложения «Мой Киевстар» на счету у меня более 100 минут по тарифному плану «Все вмести Базовый». Прошу предоставить мне услуги в полном объёме, согласно списанных денег 01.04.2021г.  за тарифный план и вернуть  деньги за звонок в Россию 01.04.2021г. . 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Adelle, планова оплата за умовами тарифного плану знімається в 00:00 (ваш номер вже мігрував в нову ІТ-систему). А в іншому, погоджуюсь з відповіддю @KurwaMatj :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Illeyss, на жаль, ні, це умови тарифного плану :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Светлана 2007, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуальної перевірки та реєстрації технічного звернення. 

Вчера заканчивался последний день интернета. Ночью по тарифу списали деньги и должно появиться 8000мб. Но утром проверив начисление,  не включая инет, 7950мб. Это как почему и не первый раз?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Вчера заканчивался последний день интернета. Ночью по тарифу списали деньги и должно появиться 8000мб. Но утром проверив начисление,  не включая инет, 7950мб. Это как почему и не первый раз?

Резервація. Мегабайти є, але вже зарезервовані під ваше майбутнє користування.
Не переживайте, ніхто в вас не вкрав ваші 50 мегабайт.

Як підключити тариф на один день

Відповісти