Вирішено

Умови тарифного плану



Показати перший допис

1861 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Як відключити пакет послуг на день?

На жаль, ніяк.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@chornyimykhailo13, денний пакет - це одна з умов тарифного плану :shrug_tone2:

Добрый вечер,нельзя не снимать ежедневную оплату,так как я ,нахожусь в роуминге,и пользуюсь только пакетом--Идеальный роумингЯкщо коштів недостатньо, діятиме тариф 10грн/день.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрый вечер,нельзя не снимать ежедневную оплату,так как я ,нахожусь в роуминге,и пользуюсь только пакетом--Идеальный роумингЯкщо коштів недостатньо, діятиме тариф 10грн/день.

Це абонплата. В тому й прикол абонплати, шо вона стягується незалежно від того чи ви користуєтесь. 
Якщо у вас не котракт, просто не тримайте на номері грошей, тоді буде що знімати))

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Gopal, денний пакет - це одна з умов тарифного плану :shrug_tone2:
На жаль, можливість відключення не передбачена. 

Рівень користувача 1

@Censordkh, цю ситуацію потрібно вирішувати в індивідуальному порядку. На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до особистої інформації користувачів (абонентської бази). Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання рекомендацій.

Я так розумію що компанії Київстар не виріщую проблем та не виправляє помилок, пройшло вже 3 неділі а відповіді ніякою! Дякую вашої компанії за "сервіс"   :) і за те що тримаєете клієнтів за баранів /) 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Censordkh, на жаль, але подія все ще відкрита :worried:

Рівень користувача 1

@Roman99, :thinking: не розумію, чому ви зняття щоденної оплати прирівнюєте крадіжці? 

Умови тарифних планів не приховуються від абонентів. Денна оплата є такою ж умовою, як і оплата в повному обсязі.

...Подскажите есть ли подобная практика воровства у других операторов? Планирую перейти на Лайф...

Ви можете звернутись безпосередньо до операторів lifecell для уточнення умов їх тарифів. 


Це крадіжка, бо я не маю змоги відмовитись від непотрібної мені послуги, Не користуюсь, а гроші Київстар краде!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Це крадіжка, бо я не маю змоги відмовитись від непотрібної мені послуги, Не користуюсь, а гроші Київстар краде!

Відмовтесь від сплати за транспортування газу, ага.
 

Рівень користувача 8
Позначка +5

Це крадіжка, бо я не маю змоги відмовитись від непотрібної мені послуги, Не користуюсь, а гроші Київстар краде!

@Roman99, ще раз акцентую вашу увагу на тому, що це не послуга - це умова тарифного плану.

От поясніть чому тарифний план який київстар надає на 4 тижні тобто 28 днів ,не діє? А саме я поповнила тарифний план 2 лютого,а сьогодні тобто 1 березня я вже не можу дзвонити, хоч сьогодні якраз 28 день тарифного плану.

Рівень користувача 8
Позначка +1

От поясніть чому тарифний план який київстар надає на 4 тижні тобто 28 днів ,не діє? А саме я поповнила тарифний план 2 лютого,а сьогодні тобто 1 березня я вже не можу дзвонити, хоч сьогодні якраз 28 день тарифного плану.

Пояснюємо: в учасників спільноти немає доступу до абонентських рахунків. Зверніться з цим питанням на 466.

Второй месяц у меня 1 числа лажа с интернетом.

Смс о снятии денег со счета не пришло. Потому что деньги не снялись.

Оператор не отвечает - типа все заняты.  Робот ни в зуб ногой - вообще какой-то непонятливый и ответы все не те, что надо.

А мне нужно работать с этого интернета. Он медленный и может в любой момент пропасть. Какую-то ясность внесите, пожалуйста. 

Второй месяц подряд какая-то лажа со снятием абонентской платой.

Сейчас на счету 140 грн. Точно хватает.  Почему не снимает?

Почему второй месяц лажа и почему нет смс о том, что подключается услуга, если снимает деньги?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MMM:thinking: ви впевнені, що оплата за тариф була знята 2 лютого? Можете зробити скріншот із системи самообслуговування “Мій Київстар”, де ми побачимо, що це дійсно так?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Лия:thinking: уточніть, будь ласка, який у вас тарифний план (комбінація для перевірки *100*01*2# виклик). 

Доброго дня. Дайте, будь ласка, відповідь. Чим відрізняються люди в Конотопі від людей у Шостці, Глухові, Чернігові? Чому одні можуть замовити тарифи, а інші ні? Що за дискримінація? В Конотопі живуть багатші? Чи довго це буде продовжуватися? Ви теж розколюєте Україну?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня. Дайте, будь ласка, відповідь. Чим відрізняються люди в Конотопі від людей у Шостці, Глухові, Чернігові? Чому одні можуть замовити тарифи, а інші ні? Що за дискримінація? В Конотопі живуть багатші? Чи довго це буде продовжуватися? Ви теж розколюєте Україну?

Рекомендую ознайомитись з основами економіки, зокрема розділ про попит і пропозицію.
Більш зрозумілими для вас термінами це виглядає приблизно так: візьмемо Тернопільську область, приблизно 99% населення мають номер Київстар, відповідно Водафон і Лайф, щоб хоч якось конкурувати в даному регіоні, пропонують для жителів цього регіону більш дешевші тарифи. Так само Київстар, для прикладу в Луганській області, де більшість населення користуються Водафон, пропонує більш дешевші тарифи, щоб “відвойовувати” абонентів в даному регіоні.

 

Почему при пополнении на 125 грн счета мне включили тарифный план не мой тот , что был, а меньше по мегабайтам и времени звонков , но с таким же названием , почему не вклучился мой тариф, который был до этого ?? Было 6000 и 60 мин на другие , а стало 3000 и 30 минут за те же деньги?? Так мало того при переключении обратно через мой киевстар оно еще раз 125 грн запросило !!! Пришлось дважды заплатить !!! Перехожу на лайф. Жулики.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Почему при пополнении на 125 грн счета мне включили тарифный план не мой тот , что был, а меньше по мегабайтам и времени звонков , но с таким же названием , почему не вклучился мой тариф, который был до этого ?? Было 6000 и 60 мин на другие , а стало 3000 и 30 минут за те же деньги?? Так мало того при переключении обратно через мой киевстар оно еще раз 125 грн запросило !!! Пришлось дважды заплатить !!! Перехожу на лайф. Жулики.

Спутали мухи, котлети, не зрозуміло, що ви там переключали. 
Якщо було 6гб і 60хв,- це “Спілкування без меж” за 125грн, потім шось сталось і появились 3гб і 30хв, по опису це Без меж Lite, але він не вартує “тє же дєньгі”, він вартує 50грн. Не зрозуміло нащо тоді переключатися назад. При зміні тарифу потрібно заплатити абонплату за новий тариф, це якби зрозуміло ж, нє?))
Коротше, переходьте на Лайф))
 

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj ничего он не спутал. @Vladok1984 у вас тариф Общение без границ 2019, а не Общение без границ. В первом случае 6000 Мб и 60 минут дают за своевременное пополнение, иначе будет всего 3000 Мб и 30 минут по той же цене. Во втором тарифе всегда дают 6000 Мб и 60 минут невзирая на своевременность пополнения.

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj ничего он не спутал.

Було б добре, щоб пан вказував який в нього тариф, а так приходиться гадати по кавовій гущі)
 

ПТак мало того при переключении обратно через мой киевстар оно еще раз 125 грн запросило !!! 

@Cherevach, несостиковочка получається)) Шо ж він тоді “переключав” назад?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ви теж розколюєте Україну?

Давайте без голосних слів. Змініть або тариф або оператора.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vladok1984:thinking: пробачте, але перш ніж говорити/писати, що Київстар “жулики”, не завадило би спочатку ознайомитись з умовами поточного тарифного плану, та інформацією щодо зміни тарифного плану на новий.

В цій ситуації відповідь @Cherevach коректна. Ознайомтесь, будь ласка, з умовами тарифів (активні посилання), щоби на майбутнє розуміти, який у вас тариф і які його умови.

Щоби перевірити назву поточного тарифного плану, наберіть на телефоні комбінацію *100*01*2# та виклик. Але вже і так, з вашого першого допису зрозуміло, що ви перейшли на тариф “Спілкування без меж” актуальної лінійки. 

А оплатили повторно, тому що по факту ви перейшли на інший тарифний план. 

Ще раз приношу вибачення, але чому ви не порадились з оператором? Або одразу не написали в Спільноту? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Biryuk_A, шкода, що у вас склалась така думка :worried:
На жаль, але мушу погодитись з відповіддю @KurwaMatj. Додати мені нічого….

Я в пятницу поповнив телефон на 75 гр.і в мене зняло гроші,але не можу зайти в нього.Чому? Допоможіть,я слабочуючий,Я школяр,чому на водафоні легко зв'язатися,а у вас ні

Відповісти