Вирішено

Умови тарифного плану



Показати перший допис

1740 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я не користуюсь мобільним Інтернетом та не бажаю сплачувати за це. Як відказатися від послуги, яка закладена у тарифі, не сплачувати за те, чим не користуюсь та витрачати менше?

 

Вітаю Шановне Паньство з Святами, а також прошу поради. 
    Маю мобільний тариф Лайт+ 40грн на 4 тижні, перейшов недавно в звязку з останніми змінами в тарифній політиці, на рахунку коло 50грн. Користуюсь телефоном сам звоню рідко, звонять до мене , в основному сижу в інеті. Хочу залишити на рахунку мінімальну суму для позвонити при необхідності, але таку суму, щоб не знімали кожного дня 5грн, як вже було, коли не хватає на оплату тарифного плану - яку суму залишити 2 чи 3грн це перше питання. 
    Друге питання - як вивести з рахунку гроші це буде більше 40грн? Маю карту, або заплатити комунальні, або домовитись з кимось і переслати на його телефон, а він мені віддасть гроші - це напевно найкращий варіант 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Хочу залишити на рахунку мінімальну суму для позвонити при необхідності, але таку суму, щоб не знімали кожного дня 5грн, як вже було, коли не хватає на оплату тарифного плану - яку суму залишити 2 чи 3грн це перше питання. 

Вітаю.
Яку б суму ви не лишили,- суму цю успішно з’їсть ненажерливий білінг Київстар під нуль. Читайте уважно умови тарифу, зверніть увагу на “денну абонплату”.

 

    Друге питання - як вивести з рахунку гроші це буде більше 40грн? Маю карту, або заплатити комунальні, або домовитись з кимось і переслати на його телефон, а він мені віддасть гроші - це напевно найкращий варіант 

Мінімальна сума для виведення на карту - 50грн.

 

Але коли я додзвонилася на номер 466 до оператора, то він мені сказав, що навіть при відключеному Інтернеті в цьому тарифі, сума щомісячної оплати не зміниться і буде все одно складати 100 гривень. Але моє питання було в тому, що відмовившись від Інтернету, я хочу зменшити абонплату.
Яка абонплата буде в "Спілкування без меж" при відключеному інтернеті?

Рівень користувача 8
Позначка +1

100 грн

Рівень користувача 8
Позначка +1

Але коли я додзвонилася на номер 466 до оператора, то він мені сказав, що навіть при відключеному Інтернеті в цьому тарифі, сума щомісячної оплати не зміниться і буде все одно складати 100 гривень. Але моє питання було в тому, що відмовившись від Інтернету, я хочу зменшити абонплату.
Яка абонплата буде в "Спілкування без меж" при відключеному інтернеті?

100 ₴ буде 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Юстинас:thinking: я правильно понимаю, что после пополнения успешно была снята оплата в размере 150 грн. по условиям тарифного плана?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@LKomas, погоджусь з користувачами Спільноти :blush:
Детально з умовами тарифного плану “Спілкування без меж” без мегабайтів ви можете ознайомитись на офіційному сайті https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/prepaid/communicationbm

Рівень користувача 8
Позначка +5

@wasyl19, повністю погоджуюсь з відповіддю @KurwaMatj.

Єдине, що хочу додати стосовно першої частини вашого питання: 

P.S.: це, щоби ви довго не шукали інформацію :wink:

Якщо 3 роки не поповнювати рахунок передплаченого мобільного звязку лайт+ наприклад, то  шо буде з номером, його анулюють?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Якщо 3 роки не поповнювати рахунок передплаченого мобільного звязку лайт+ наприклад, то  шо буде з номером, його анулюють?

Нічого з ним не буде, головне продовжувати термін дії, дзвінком наприклад.

Якщо 3 роки не поповнювати рахунок передплаченого мобільного звязку лайт+ наприклад, то  шо буде з номером, його анулюють?

Нічого з ним не буде, головне продовжувати термін дії, дзвінком наприклад.

Ви маєте на увазі - дзвінок, або поповнення раз на 365 днів?   Колись я мав тариф Київстар Комфорт, акт. послуга “плати, коли користуєшся”, це мені було дуже зручно, на рахунку були кошти, коли телефонував знімалось 3грн за цілий день, а основна сума залишалась. Зараз я перейшов на Лайт+ 40грн на 4тижні, якшо я не буду поповнювати що 4тижні, а залишу на рахунку 3грн, то зможу я зателефонувати так само, як з “плати, коли користуєшся” 3грн за день, чи все одно ці 3грн знімуть, так, як знімали недавно причому без попердження 5грн кожного дня, коли змінили умови в Київстар Комфорт забрали послугу “плати, коли користуєшся”, добре що я подивився, на рахунку було 60грн і зняли за 2дні 10, якби не подивився, то зняли б всі ні за шо. Тому я перейшов на Лайт+.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Якщо 3 роки не поповнювати рахунок передплаченого мобільного звязку лайт+ наприклад, то  шо буде з номером, його анулюють?

Нічого з ним не буде, головне продовжувати термін дії, дзвінком наприклад.

Ви маєте на увазі - дзвінок, або поповнення раз на 365 днів?  

Так.
Більше того, навіть вхідний дзвінок продовжує термін дії номеру.

Рівень користувача 8
Позначка +1

 якшо я не буду поповнювати що 4тижні, а залишу на рахунку 3грн, то зможу я зателефонувати так само, як з “плати, коли користуєшся” 3грн за день, чи все одно ці 3грн знімуть, так, як знімали недавно причому без попердження 5грн кожного дня,

Ні, знімуть всі гроші під 0.
На жаль, Київстар і Ватафон  не залишили в своїй лінійці тарифів без денної абонплати, що з однієї сторони дуже зручно, проте не залишає свободи вибору. В того ж Лайфа, є “вимикач” денної абонплати, і абонент сам вирішує, потрібна йому денна абонплата, чи ні.
 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Вы имеете в виду что будет с тарифом через 3 года в случае если Вы будете просто продлять срок действия номера?

На этот вопрос никто не ответит вам. Так как тариф может быть через 1/3/6/12 мес. закрыться

 якшо я не буду поповнювати що 4тижні, а залишу на рахунку 3грн, то зможу я зателефонувати так само, як з “плати, коли користуєшся” 3грн за день, чи все одно ці 3грн знімуть, так, як знімали недавно причому без попердження 5грн кожного дня,

Ні, знімуть всі гроші під 0.
На жаль, Київстар і Ватафон  не залишили в своїй лінійці тарифів без денної абонплати, що з однієї сторони дуже зручно, проте не залишає свободи вибору. В того ж Лайфа, є “вимикач” денної абонплати, і абонент сам вирішує, потрібна йому денна абонплата, чи ні.
 

Читав плани Лайт+ при вимикання денної абонплати, але зрозумів це як - вимкнути абонплату на добу, це значить, шо треба кожний раз на добу вимикати, але ж це велика морока. Якщо можна би було вимкнути абонплату хоча би на місяць, то можна би було раз на місяць вимикати, але мати гроші на рахунку 3грн для дзвінка, або і більше - це би було замінником “плати, коли користуєшся”

Рівень користувача 8
Позначка +5

@wasyl19, ваша пропозиція стосовно можливості призупинення дії тарифу (зняття оплати по тарифу) буде передана на розглядання у відповідний відділ.

Що стосується вашого основного питання, відповідь коректно була надана @KurwaMatj та @Kimeri:wink:  

Доброго дня. Я підключила тариф Smart+, у якому надаєтбся 180 хв на інші мережі та за кордон у 5 країн. Але дзвінки можу здійснювати лише на Київстар. Коли телефоную за кордон та на інші мережі, мені говорять, що я не можу зателефонувати, так як в мене не достаточно коштів. Як вирішити цю проблему?

Дякую,  за відповідь!)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Соня:thinking: маю припущення, що ваш рахунок досяг порогу відключення послуг, тому не змогли скористуватись хвилинами. Спробуйте поповнити рахунок і зателефонувати. 

Добрий день.  Скажіть будь-ласка , якщо у мене не підключився тарифний план (не поповнила рахунок) , чи знімається щоденна плата( 5 чи 10 гривень) якщо я взагалі нікуди не дзвоню??

Рівень користувача 8
Позначка +1

Да, снимается

Рівень користувача 8
Позначка +5

@TSAL, так, якщо коштів на рахунку достатньо для зняття щоденної оплати, вона буде знята. Натомість отримаєте денний ліміт згідно з умовами вашого тарифного плану.

Рівень користувача 1

ВІтаю!. У моей жены снова Киевстар высосал все деньга со счета с помощью ежедневной абонплаты. Итого за месяц вместо 75 грн за пакет высосали 138 грн.

Подскажите есть ли подобная практика воровства у других операторов?

Планирую перейти на Лайф...

Рівень користувача 8
Позначка +1

ВІтаю!. У моей жены снова Киевстар высосал все деньга со счета с помощью ежедневной абонплаты. Итого за месяц вместо 75 грн за пакет высосали 138 грн.

Подскажите есть ли подобная практика воровства у других операторов?

Планирую перейти на Лайф...

Денна абонплата є у всіх операторів.
У Київстара 5/10грн, у Лайфа 5/10/15грн, у Водафона 7/14грн, залежно від тарифу.
Але, тільки у Лайфа денну абонплату можна вимкнути комбінацією *103#

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Roman99, :thinking: не розумію, чому ви зняття щоденної оплати прирівнюєте крадіжці? 

Умови тарифних планів не приховуються від абонентів. Денна оплата є такою ж умовою, як і оплата в повному обсязі.

...Подскажите есть ли подобная практика воровства у других операторов? Планирую перейти на Лайф...

Ви можете звернутись безпосередньо до операторів lifecell для уточнення умов їх тарифів. 

Відповісти