Вирішено

Умови тарифного плану



Показати перший допис

2338 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +4
@Satrap Если вы поменяли тариф, это говорит о том что по нему уже оплачена абонентская плата за месяц. Объемом услуг можете пользоваться. 😉
@Satrap Если вы поменяли тариф, это говорит о том что по нему уже оплачена абонентская плата за месяц. Объемом услуг можете пользоваться. ;)
Огромное спасибо!
Чи підходить додаток Facebook Lite під "соцмережі без обмежень"?
Рівень користувача 6
Позначка +1
@acoola , вітаю вас у спільноті!
Так, підходить, якщо офіціним виробником є Facebook 🙂
Подскажите, возможно ли подключит тариф онлайн+?
Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tanya_ververa

Это архивный тарифный план, закрытый для подключения😥

Рівень користувача 1
Я перейшла на новий тарифний план 31 грудня минулого року, чергова абонплата була списана 31 січня, далі 28 лютого, ніби все зрозуміло останій день місяця, а сьогодні я отримую смс- повідомлення, проте що за черговий місяць абонплату буде списано 28 березня, на підставі чого? у нас березень тепер має 28 днів? чи таким чином будуть укорочувати місяці обслуговування? Дозвонитись у Довідку не можливо, автовідповідач на зв"язок і з оператором тільки твердить що вільних операторів немає, зате для нових користувачів обізвався на протязі 10 секунд, але не може допомогти, бо звернення має бути безпосердньо з номеру по якому проблеми.
Рівень користувача 4
Позначка
Так это же новый российский Киевстар от Альфа груп - у них задача как можно больше бабла сбить с украинских пользователей, поэтому в ход идут всякие уловки, маркетинговые трюки, ограничения, подвохи ....
Сам с этим сталкиваюсь неоднократно последние несколько лет...
Рівень користувача 1
Я перейшла на новий тарифний план 31 грудня минулого року, чергова абонплата була списана 31 січня, далі 28 лютого, ніби все зрозуміло останій день місяця, а сьогодні я отримую смс- повідомлення, проте що за черговий місяць абонплату буде списано 28 березня, на підставі чого? у нас березень тепер має 28 днів? чи таким чином будуть укорочувати місяці обслуговування?
Дозвонитись у Довідку не можливо, автовідповідач на зв"язок і з оператором тільки твердить що вільних операторів немає, зате для нових користувачів обізвався на протязі 10 секунд, але не може допомогти, бо звернення має бути безпосердньо з номеру по якому проблеми.
Рівень користувача 8
Позначка +1
так до чого тут останній день місяця, міісяць від зняття абонплати, тому все правильно,
Рівень користувача 1
Правильно в березні 31 день, отже від 28 лютого місяць пройде 31 березня, а не 28 березня.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@lana3009, вітаю вас у спільноті! 🙂
Абонплата в тарифі знімається відповідно до дати (число місяця) коли знімалась абонплата минулого разу і через те, що у лютому було менше днів, то дата зняття абонплати може бути зміщена, але ви продовжуєте користуватись фіксовано: дата зняття абонплати - є наступною датою коли буде знята абонплата на місяць.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Правильно в березні 31 день, отже від 28 лютого місяць пройде 31 березня, а не 28 березня.
до чого тут кількість днів??? Якщо 10 лютого знято було абонплату- зніме наступну 10 березня, тощо.
Раньше я платил абонплату в конце месяца, деньги снимались 1-го числа каждого месяца. А сейчас абонплата с каких-то делов снимается 28-го числа. Вот и сегодня пришла SMS-ка, что типа денег недостаточно. Это что такое?
У Мене запитання... Дивлюсь Тарифи є безлім, який коштує 95грн/міс. До свого номеру не можу підключити, хз чого так... Не суть... Чи можу я купити сім карту, чи змінити її(підтримка 4G) з підключеним тарифом Безлім, але зі збереженням старого номеру телефону... ???
Рівень користувача 8
Позначка +2
Это контрактный тариф для перехода на него нужно воспользовавшись услугой «Миграция». При миграции на контракт вы сохраняете свой номер, свой абонентский стаж в сети «Киевстар» и все подключенные услуги (если они доступны на контрактном обслуживании).
Рівень користувача 7
Позначка +4
@navigator73i, добро пожаловать в наше сообщество!
В этой теме вы можете найти ответ на свой вопрос. Просмотрите ее, пожалуйста!
Рівень користувача 1
@lana3009, вітаю вас у спільноті! :)
Абонплата в тарифі знімається відповідно до дати (число місяця) коли знімалась абонплата минулого разу і через те, що у лютому було менше днів, то дата зняття абонплати може бути зміщена, але ви продовжуєте користуватись фіксовано: дата зняття абонплати - є наступною датою коли буде знята абонплата на місяць.


Я так і не зрозуміла, де таке встановлено, які для цього юридичні підстави. Це таке собі самостійно встановлене право на обкрадання клієнтів?
Рівень користувача 8
Позначка +5
@lana3009, оплата по тарифу учитывается на календарный месяц, в связи с чем после оплаты 28 февраля (т.к. в этом месяце 28 дней) в следующем месяце оплата была снова снята 28 числа 😞 и так далее.
Рівень користувача 1
Я категорически не согласна, на основании чего сокращают месяц. В марте 31 день, а не 28, ведь в феврале привязались к тому, что месяц имеет 28 дней, А если привязываются к тридцати дням от предыдущего, тогда нужно было переносить оплату не на 28 февраля, а на 2 марта.
Я хочу підключити данний тариф Безлім за 95 гн, але я не можу, прошу допомогти мені - в програмі "Мій Київстар", тарифу немає. Дякую
Рівень користувача 6
Позначка +1
Child, вітаю вас у нашій спільноті!
Вказаний вами тариф надається для абонентів, що обслуговуються за договором, якщо такого тарифу немає в пропозиціях особистого кабінету, припускаю, що ви користуєтеся передоплаченим зв'язком. Можна перейти на контракт, детальніше інформація на сайті https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/migration
Київстатр безлім за 95 грн , не поповнив вчасно рахунок і він пішов в мінус -8 грн . але пізніше поповнив на 115 грн і абонплату не знімають . чому так?
Должен ли я вообще менять свой тарифный план Безлим+ с 1 мая ,находясь на контракте?
Рівень користувача 8
Позначка +1
у Вас контракт?

Відповісти