Вирішено

Технологія eSIM / Електронна SIM-карта



Показати перший допис

1037 Відповідей

Рівень користувача 4
Позначка

Привет)) а как там дела с есим парой для смарт часов? Galaxy watch5 на подходе.

Рівень користувача 1

Добрий день.

Є в наявності iPhone з Esim. Чи перенесеться Esim на новий iPhone шляхом переносу даних на новий пристрій (з пристрою на пристрій)?

Чи тільки через відновлення  на фізичну sim?

Дякую.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрий день.

Є в наявності iPhone з Esim. Чи перенесеться Esim на новий iPhone шляхом переносу даних на новий пристрій (з пристрою на пристрій)?

Казав @kikiwora що ні.
Я більш ніж впевнений що він правий, тому що eSIM від Київстар - одноразова.

 

Чи тільки через відновлення  на фізичну sim?

Дякую.

Через відновлення на фізичну сім. Відновлення безкоштовне. Хоча в кол-центрі вам можуть втирати що за 50грн (привіт оператор Максим ID №4382).

Я скинув настройки телефону і моя E Sim збилась

Як знайти qr код?

На пошті у мене немає його і на вашому сайті теж немає ніяких qr кодів 

Бо мені ваші оператори писали що в веб версії є qr а на ділі немає

Єдине що я маю доступ до додатку мій Київстар і на сайті теж

Тариф передоплата

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andriy Andriy, в цій ситуації єдине, що зможу порадити, це звернутися до магазину Київстар, зробити заміну на фізичну SIM-картку та повторно виконати заміну на eSim.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@werejaguar, інформацію щодо eSIM-пари не отримували 😔

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Serjinio, погоджуюсь з коментарем @KurwaMatj.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj, за 50 грн.? Це щось новеньке. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj, за 50 грн.? Це щось новеньке. 

Понабирають всяких Максимів по оголошенню 😂

Подскажите пожалуйста, после сброса айфона пропала Е-сим, как восстановить и что делать? Спасибо за ответ 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Подскажите пожалуйста, после сброса айфона пропала Е-сим, как восстановить и что делать? Спасибо за ответ 

Відновитись на фізичну сімкарту, після того назад на eSIM.

в программе киевстара я подключила esim но пишет что связи нет,хочу вернуться обратно на физическую,но не могу. что делать??

Рівень користувача 8
Позначка +5

@stasian_273, в цій ситуації єдине, що зможу порадити, це звернутися до магазину Київстар, та зробити заміну на фізичну SIM-картку зі збереженням номеру. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Bogdan Lenov, скористайтесь, будь ласка, порадою @KurwaMatj.

Рівень користувача 1
Позначка

Добрий вечір, шановні форумчани. Хотів поділитись неприємним досвідом, який я нещодавно отримав з Київстаром і новомодною технологією Єсім. Також, можливо, отримати якісь рекомендації для виходу із відчаю. 

Важко переоцінити, наскільки важливо мати звязок закодоном, особливо, якщо постійно змінюються країни. Навігатор, звязок з близькими через месенджери, вхід в банкінг для провірки балансу і поповнень, вхід на інші критично важливі фанансові і робочі сервіси. Все це привязано або залежить від номеру телефону і виконати вхід не являється можливим без нього. Черговий раз приземлившись в аеропрті, вимкнувши режим польоту, я побачив, що звязок так і не з’явився. Марні спроби перезагрузки пристрою (не один раз), вибір оператора в ручному режимі, переведення мережі в 3G + ручний вибір мережі, поповненя рахунку, купа перезагрузок - все марно. Пишу оператору в онлайн чат - прийняти СМС не можу - для підтвердження вкажіть 3 номери на які телефонували найчастіше мінімум 20 секунд, мінімум 5 днів різниці, - думаю, багато хто стикався з таким. Як людина цифрова, в якої все життя онлайн, а не в телефонному режимі - з найчастіших наборів можна виділити хіба що охоронця в ЖК, і то лише коли гості приходять. В мене просто напросто нема номерів, на які я часто телефоную. Так, є зальотні - бронювання столику, виклик таксі і тд, але такого щоб постійно комусь телефонувати на регулярній основі, так ще й ТРИ різні номера, прости Господи, ну немає, тим паче врахочуючи перебування закордоном з середини лютого. В сумі - будь які прохання ідентифікувати мене в якийсь інший шлях, закінчуються тим, що оператори просто дублюють прохання скинути номери і є***ь воно конем: я можу до кілобайту сказати в який день скільки інтернет трафіку використав, я можу ідентифікувати майжу будь які виклики які вони мені скажуть, я можу сказати який мій улюблений розділ на прнхабі, та що завгодно! Я - людина цифрова і всі дзвінки проводжу в месенджерах. І щось мені підказує, що я тут не єдиний. Чому Київстар не придумає щось для таких випадків - незрозуміло.

Для самостійного вирішення питання я вирішив купити Esim на сайті Київстару. Сканував код - все ок, сім активована, на пошті PUK, QR і інші критично важливі для Esim дані, зв’язок є, інтернет працює. Ну хоч зможу дорогу подивитись, і на тім дякую. 

Попередню Esim я встановив з додатку “Мій Київстар” буквально в кілька кліків, не отримаши ні PUK ані QR коди. Якби ж я тоді знав, наскільки критичними вони можуть бути, то заглянув би щоб ввести емейл і отримати ці дані. Натомість, Київстар вирішив що такі архі важливі дані не будуть нікому цікаві, тому не пропонує їх відправляти кудись відразу після встановлення Esim. Якщо хтось не в курсі, то PUK код це щось типу ключового слова, з яким можна відновити сім карту - по крайній мірі, моєму представнику так сказали в салоні Київстар. Хоча, там же і говорили, що до всіх Esim іде обов’язкова привязка паспорта, і без мого паспорта, як власника сім карти, вони нічого не зроблять 🤡 

В мене зберігся вхід в “Мій Київстар”. Ви запитаєте, чому я просто тоді не ввійду в нього і не відправлю собі той же QR код на пошту зараз. А тому що, додаток гордо пропонує мені перейти на ESIM. Саме так, при тому, що в мене вона вже була кілкьа місяців:

Переходьте на eSIM!

В зв’язку з тим, що інша Есім працює без проблем - логічним шляхом дійшов до висноку, що стався збій на стороні Київстару, і зі збігом деяких обставин, багів і недопрацювань, я залишився закордоном без доступу до життєво важливих сервісів і, по факту, залишився крайнім. Ніякого просвітлення в ситуації не видно, оператори все так же вимагають номера, я все так же говорю що немаю настільки частих номерів, як їм потібно. Звісно, я пробував давати номери, на які відносно часто телефонував. Я вручну виписав з додатку всі вихідні дзвінки які є там доступні в журналі, знайшов в телефонній книзі і згадав куди я в ті дні телефонував, щоб дописати 2 останні цифри (в додатку вони затерті), результат - ні, не підходять. Айфон зберігає занадто мало номерів + вони захламляються телеграм дзвінками і всякими помилково набраними запросами, накшталт *101 , + я користувався сім картами інших країн, звідки теж були дзвінки, тому крім додатку іншого джерела дзвінків в мене немає. Але навіть попри те, що дані взяті з першоджерела (додатку Мій Київстар) - не підходить інформація. 

Спроба знайти часті номери

Ось така сумна історія. Якщо хтось має якісь поради, що ще можна зробити - буду вельми вдячний. Бо наразі мене вже нудить від додатку, в якому я марно намагаюсь щось знайти, від налаштувать сім карти, в якій я марно намагаюсь вибирати вручну операторі, від перезавантаження пристрою і тд. 

 

Всім хто дочитав - дякую. Мирного неба і збережений PUK кодів

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрий вечір, шановні форумчани.

Співчуваю вам, до “чорного” 1 квітня 2021 року в Мій Київстар зберігався і QR, і PUK, і серійний номер. Більше того, ще 2 тижні тому в додатку можна було подивитись PUK код, але все позабирали, порізали, короче печалька. 

Тепер до справи:

  1. Якщо у вас є збережений вхід в десктопну (не додаток) версію Мій Київстар, напишіть мені в приват, я вам розкажу де можна подивитись PUK код.
  2. Минулого року працював метод (потрібно уточняти чи працює зараз) відновлення сімкарти через IMEI телефону + паспорт.
  3. Ну в кінці-кінців я б не поспішав з висновками стосовно роботи eSIM, ще не бачив такого щоб eSIM сама по собі  перестала працювати. Часто трапляється глюк, коли закордоном абоненти Київстару залишаються без зв’язку. Насправді сімкарта напевно працює, тільки конкретно зараз/в цій країні/в цьому регіоні у вас немає зв’язку через глюк роботи партнера по роумінгу.
Рівень користувача 1
Позначка

Дякую за відповідь, шановний @KurwaMatj  . 

Так, я вже зрозумів, що всі коди забрали з додатку, Знаходив на якихось сторінках спільноти або сайту, що десь там вони мають бути, але ніде знайти не вдалось ☹️

 

  1. На жаль, десктоп версії немає, в курсі, що там ця інформація присутня.
  2. Знахождусь закордоном, тут, на жаль, сервісних центрів Київстар нема. Відправити паспорт і телефон зараз в Україну немає можливості.  Чи маєте на увазі онлайн в чаті це зробити була можливість?
  3. З моменту припинення роботи сім карти пройшло вже тиждень (мінімум, хто його знає коли саме вона припинила працювати), пройшло 4 країни і навіть важко уявити скільки регіонів. Все марно. При цьому, нагадаю, що другам Єсім працює без перебоїв в тому ж телефоні
Рівень користувача 8
Позначка +1
  1. Знахождусь закордоном, тут, на жаль, сервісних центрів Київстар нема. Відправити паспорт і телефон зараз в Україну немає можливості.  Чи маєте на увазі онлайн в чаті це зробити була можливість?

Потрібно йти в магазин, хоча в інших операторів можна і по телефону 😥

 

  1. З моменту припинення роботи сім карти пройшло вже тиждень (мінімум, хто його знає коли саме вона припинила працювати), пройшло 4 країни і навіть важко уявити скільки регіонів. Все марно. При цьому, нагадаю, що другам Єсім працює без перебоїв в тому ж телефоні

Є надія що в Україні запрацює)

Рівень користувача 1

Всем добрый день! 

 

У меня приключилась достаточно сложная история, но в итоге я нахожусь в США, а мой номер телефона был утерян вместе с телефоном, в телефоне у меня была eSIM, я контрактный абонент.

 

Подскажите, пожалуйста, каким образом можно восстановить мне физическую SIM-карту или eSIM при условии что я это не могу сделать самолично, но у меня есть родные которые готовы сходить в ЦОА?

 

К слову, родные уже ходили в ЦОА, к сожалению, персонал чаще всего не квалифицированный конкретно в таком кейсе, они разводят руками и не могут ничем помочь, даже в главном офисе. 

 

Я не совсем понимаю, неужели бизнес-анализ настолько сильно хромает в Киевстаре чтобы разобрать данный кейс? Я являюсь абонентом более 15 лет, и вся эта история и с запросами максимально глупого характера которые не имеют ничего общего с реальностью, постоянно адресуются моим родным, а сделайте то, а сделайте это, а сделайте так, а сделайте сяк, но по итогу - результат нулевой, вот пишу в комьюнити с надеждой что тут смогут помочь, потому что сил больше нет. 

 

Как в 21 веке, когда работает ZOOM, KYC, Дия.Подпись, QR.коды в Дия и так далее, вы, уважаемый Киевстар можете морочить так необоснованно голову своим абонентам, просто мрак. Вместо того чтобы выдумывать как ущемить абонента и собирать статистику использования мобильной сети и создания тарифов “на грани”, лучше бы апдейтили ваши процессы и упрощали бы их для пользователей, к слову, почему именно в таком ключе пишу - потому что я однажды не мог восстановить сим-карту, дополниетльную, в 2х разных ЦОА в течении недели, то то не работает, то это не так, то Дию не принимают, … короче, мрак. 

НО, очень надеюсь что у меня получится решить текущий кейс, возможно есть пробелы в работе персонала ЦОА. 

 

Прошу прощения что излил душу, но иначе сложно взаимодействовать. 

 

Участников комьюнити прошу помощи, если есть официальный, квалифицированный представитель, буду очень рад пообщаться, а не с бесполезной “Зоняряной”

 

PS. Киевстар, пожалуйста, обновите алгоритмы вашей Зоряны или замените её другим чат-ботом, данный бот - максимально не эффективный, по крайней мере во все разы когда я туда обращался. 

Рівень користувача 1

Всех еще раз приветствую! 

 

По некоторым пункта забираю слова обратно, но замечу, из 3х операторов в Facebook, 1 оператор оказался квалифицированным и помог мне восстановить eSIM, ожидаю теперь на почту письмо с QR-кодом

 

Вывод

Зоряна - дно, оператор в Facebook - живое общение, вопросы можно решить - но не всегда, в зависимости от знания мат.части! 

 

Статус

Кейс разрешен

 

Благодарю, тех.под. Киевстара в Facebook! 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Pavlo Kish, напишіть, мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую допомогти. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kkrkk, дякую вам за зворотний зв’язок 🤗

Рівень користувача 1
Позначка

Добрий вечір, шановні форумчани. Хотів поділитись неприємним досвідом, який я нещодавно отримав з Київстаром і новомодною технологією Єсім. Також, можливо, отримати якісь рекомендації для виходу із відчаю. 

Важко переоцінити, наскільки важливо мати звязок закодоном, особливо, якщо постійно змінюються країни. Навігатор, звязок з близькими через месенджери, вхід в банкінг для провірки балансу і поповнень, вхід на інші критично важливі фанансові і робочі сервіси. Все це привязано або залежить від номеру телефону і виконати вхід не являється можливим без нього. Черговий раз приземлившись в аеропрті, вимкнувши режим польоту, я побачив, що звязок так і не з’явився. Марні спроби перезагрузки пристрою (не один раз), вибір оператора в ручному режимі, переведення мережі в 3G + ручний вибір мережі, поповненя рахунку, купа перезагрузок - все марно. Пишу оператору в онлайн чат - прийняти СМС не можу - для підтвердження вкажіть 3 номери на які телефонували найчастіше мінімум 20 секунд, мінімум 5 днів різниці, - думаю, багато хто стикався з таким. Як людина цифрова, в якої все життя онлайн, а не в телефонному режимі - з найчастіших наборів можна виділити хіба що охоронця в ЖК, і то лише коли гості приходять. В мене просто напросто нема номерів, на які я часто телефоную. Так, є зальотні - бронювання столику, виклик таксі і тд, але такого щоб постійно комусь телефонувати на регулярній основі, так ще й ТРИ різні номера, прости Господи, ну немає, тим паче врахочуючи перебування закордоном з середини лютого. В сумі - будь які прохання ідентифікувати мене в якийсь інший шлях, закінчуються тим, що оператори просто дублюють прохання скинути номери і є***ь воно конем: я можу до кілобайту сказати в який день скільки інтернет трафіку використав, я можу ідентифікувати майжу будь які виклики які вони мені скажуть, я можу сказати який мій улюблений розділ на прнхабі, та що завгодно! Я - людина цифрова і всі дзвінки проводжу в месенджерах. І щось мені підказує, що я тут не єдиний. Чому Київстар не придумає щось для таких випадків - незрозуміло.

Для самостійного вирішення питання я вирішив купити Esim на сайті Київстару. Сканував код - все ок, сім активована, на пошті PUK, QR і інші критично важливі для Esim дані, зв’язок є, інтернет працює. Ну хоч зможу дорогу подивитись, і на тім дякую. 

Попередню Esim я встановив з додатку “Мій Київстар” буквально в кілька кліків, не отримаши ні PUK ані QR коди. Якби ж я тоді знав, наскільки критичними вони можуть бути, то заглянув би щоб ввести емейл і отримати ці дані. Натомість, Київстар вирішив що такі архі важливі дані не будуть нікому цікаві, тому не пропонує їх відправляти кудись відразу після встановлення Esim. Якщо хтось не в курсі, то PUK код це щось типу ключового слова, з яким можна відновити сім карту - по крайній мірі, моєму представнику так сказали в салоні Київстар. Хоча, там же і говорили, що до всіх Esim іде обов’язкова привязка паспорта, і без мого паспорта, як власника сім карти, вони нічого не зроблять 🤡 

В мене зберігся вхід в “Мій Київстар”. Ви запитаєте, чому я просто тоді не ввійду в нього і не відправлю собі той же QR код на пошту зараз. А тому що, додаток гордо пропонує мені перейти на ESIM. Саме так, при тому, що в мене вона вже була кілкьа місяців:

Переходьте на eSIM!

В зв’язку з тим, що інша Есім працює без проблем - логічним шляхом дійшов до висноку, що стався збій на стороні Київстару, і зі збігом деяких обставин, багів і недопрацювань, я залишився закордоном без доступу до життєво важливих сервісів і, по факту, залишився крайнім. Ніякого просвітлення в ситуації не видно, оператори все так же вимагають номера, я все так же говорю що немаю настільки частих номерів, як їм потібно. Звісно, я пробував давати номери, на які відносно часто телефонував. Я вручну виписав з додатку всі вихідні дзвінки які є там доступні в журналі, знайшов в телефонній книзі і згадав куди я в ті дні телефонував, щоб дописати 2 останні цифри (в додатку вони затерті), результат - ні, не підходять. Айфон зберігає занадто мало номерів + вони захламляються телеграм дзвінками і всякими помилково набраними запросами, накшталт *101 , + я користувався сім картами інших країн, звідки теж були дзвінки, тому крім додатку іншого джерела дзвінків в мене немає. Але навіть попри те, що дані взяті з першоджерела (додатку Мій Київстар) - не підходить інформація. 

Спроба знайти часті номери

Ось така сумна історія. Якщо хтось має якісь поради, що ще можна зробити - буду вельми вдячний. Бо наразі мене вже нудить від додатку, в якому я марно намагаюсь щось знайти, від налаштувать сім карти, в якій я марно намагаюсь вибирати вручну операторі, від перезавантаження пристрою і тд. 

 

Всім хто дочитав - дякую. Мирного неба і збережений PUK кодів

Можливо, комусь буде корисно. Вдалось відновити номер без вказування PUK коду і триклятих дзвінків. Для цього в Україні купили карту СмартСім, ввели на ній *200*047*380ХХХХХХХХХ*ХХХХХХХХХХХХХХХХХХХ*0971516000# де 380ХХХХХХХХХ - номер телефону, який треба відновити, а ХХХХХХХХХХХХХХХХХХХ - це ICСID код, який можна знайти в Айфоні в налаштуваннях, “Об этом устройстве”, в самому низу. Через 7 годин номер був на новій сім карті, і через додаток я встановив його як Esim. На цей раз, відправивши всі дані на емейл (до сих пір дивуюсь, чому Київстар не змушує вводити емейл для отримання цих даних, можливо, хтось з керівництва побачить це повідомення, і застереже в майбутньому когось від втрати на нервовому грунті кілька волосків. 

Дякую, Олександр з підтримки за інформацію! 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Pavlo Kish, дякую вам за зворотний зв’язок. 

Змінив Айфон. Зараз не можу активувати Е Сім по пр коду. Говорить що старий Пр Код. 
як мені активувати е сім на новому пристрою ??

Відповісти