Вирішено

Технологія eSIM / Електронна SIM-карта



Показати перший допис

1037 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sviatoslav Kruk, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

На жаль, поки що інформацію стосовно послуги еSim для Apple Watch не отримували. Як тільки будуть новини, обов’язково напишу :wink:

Рівень користувача 4
Позначка

Привет) Что там слышно про есим для симпары для смарт часов? Спасибо)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@werejaguar, поки що ніякої інформації не отримували :shrug_tone2:

Доброго всім дня.

Хотів активувати eSim карту без фізичної карти.

Вибрав тариф, далі прийшло повідомлення в якому просить зайти в акаунт на сайті kv.st\mm після чого мав би прийти qr код. Почекав пару годин, а він так і не прийшов.

Можливо в когось була похожа ситуація. Що робити? Як повторно отримати qr код? При оформленні тарифу не вказував емейл тому на пошті його бути не може. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@BiBear, якщо у вас є особистий пароль для входу в WEB-версію системи "Мій Київстар" - потрібно зайти до WEB-кабінету, в якому зберігається QR-код.
Якщо у вас НЕ встановлено особистий пароль для входу до WEB-версії системи "Мій Київстар" - звернутися до магазину, зробити заміну на фізичну SIM-картку та повторно виконати заміну на eSim.

:shrug_tone2:

 Ситуация - нахожусь за границей,решил вставить местную сим,а киевстар перевести на eSim. это было ошибкой - приложение попробовало перевести на eSim и закрылось. 

В итоге - физическая карта больше не регистрируется в сети.  еСим не прописалась в телефоне. QR код можно получить 2мя путями- через веб версию - к которой нет доступа,т.к невозможно принять смс на неработающей сим и через приложение на имейл- которое благодаря глючному приложению любимого киевстара выдает после ввода 4х-значного кода с имейла ошибку “что-то пошло не так во время запроса”.

 

Подскажите что делать в такой ситуации? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@blz, мені дуже прикро, але в цій ситуації потрібно відновити номер на фізичну SIM-карту, а потім знову, якщо потрібно, виконати заміну на eSIM :shrug_tone2:

Рівень користувача 1

Доброго дня. Справа така: Здається, що після переходу на eSim через апплікейшн Київстар, сам номер з моєї сім-картки залишився на стильниковому плані “Головний”, а увесь функціонал сим-картки було закріплено за стильниковим планом “Особистий”.

Чому я так гадаю:

  • тому що хоча мій номер телефону Київстар (який я намагалася перевести на есім) відображається у плані “Головний”, сам цей план не має ніякого сігналу. (на фото помічено літерою “Г”).
  • при цьому смски від київстару я отримую на стильниковий план, помічений літерою “О” (він на фото назвається TSEL, бо я зараз в Індонезії). 

Питання: що робити, щоб увесь фукнціонал eSim був закріплений за планом “Головний”? 

Дуже сподіваюся на допомогу, бо не розумію, чи можу вставляти місцеву картку, чи буде гаплик.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня. Справа така: Здається, що після переходу на eSim через апплікейшн Київстар, сам номер з моєї сім-картки залишився на стильниковому плані “Головний”, а увесь функціонал сим-картки було закріплено за стильниковим планом “Особистий”.

Чому я так гадаю:

  • тому що хоча мій номер телефону Київстар (який я намагалася перевести на есім) відображається у плані “Головний”, сам цей план не має ніякого сігналу. (на фото помічено літерою “Г”).
  • при цьому смски від київстару я отримую на стильниковий план, помічений літерою “О” (він на фото назвається TSEL, бо я зараз в Індонезії). 

Питання: що робити, щоб увесь фукнціонал eSim був закріплений за планом “Головний”? 

Дуже сподіваюся на допомогу, бо не розумію, чи можу вставляти місцеву картку, чи буде гаплик.

Наскільки я правильно зрозумів, ви перенесли свій номер на eSIM, і фізична карта яка іменувалась “Головний” тепер недійсна, а ваш номер тепер відображається знизу і називається “Особистий”.

Якщо вам принципово потрібно щоб ваша eSIM називалась “Головний” - просто перейменовуєте вашу eSIM з “Особистий” на “Головний”, чи “Київстар”, чи “Україна”, там можна задати будь яке ім’ям.
Далі вставляєте індонезійську сім-карту, замість Київстар - і користуєтесь наздоровля.

iPhone завжди ставить зверху ту сім-карту, яку ви вибрали для інтернету.

 

 

Рівень користувача 1

Дякую за відповідь! Мені не принципово, щоб eSim називалась “Головний”. Я просто бачу, що номер Київстар досі закріплено за “Головним” планом, тож мені здалося, що стався якісь поділ: номер окремо від функціоналу. Мабуть, це якесь глюк, спробую вставити місцеву карту і перевірити. Дякую.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Дякую за відповідь! Мені не принципово, щоб eSim називалась “Головний”. Я просто бачу, що номер Київстар досі закріплено за “Головним” планом, тож мені здалося, що стався якісь поділ: номер окремо від функціоналу. Мабуть, це якесь глюк, спробую вставити місцеву карту і перевірити. Дякую.

Це не глюк, це так має бути.

Як вставите другу сім-карту, вас телефон запитає, яку сім-карту використовувати для дзвінків, яку для інтернету, і все стане на свої місця.

Можна цього не чекати, а все налаштувати вручну в налаштуваннях iPhone (Параметри->Стільникові дані).

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj:hugging:

как исправить  ошибку после ввода 4х-значного кода с имейла - “что-то пошло не так во время запроса”?????

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Bohdan Denusiuk, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

Доброї ночі! У мене така ситуація,В мене вийшло з київстару і пропала моя е-сімка . код є ,але я не можу відсканувати , пише шо застарів і звернутись до київстару. хотя час активації ще не пройшов. Як мені повернути есімку??

Рівень користувача 8
Позначка +1

 

 код є ,але я не можу відсканувати , пише шо застарів і звернутись до київстару. хотя час активації ще не пройшов. 

Код одноразовий, і не може бути використаний повторно. 

 

Як мені повернути есімку??

Вам потрібно відновити свій номер на фізичну сім-карту в магазині Київстар (безкоштовно), і після того знову перейти на eSIM.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Zinwix, на жаль, мушу погодитись з відповіддю @KurwaMatj

Рівень користувача 4
Позначка

Привет) как дела с есим для часов galaxy watch4?)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@werejaguar, поки що інформацію не отримували 😥

Рівень користувача 1

Купив новий iPhone  за програмою trade in. Старий телефон видалили, в новому відновив з iCloud. Але eSIM сходе не перенеслась до нового. Схоже загубилась :( Зараз я у Німеччині , протягом днів буду мати нову сімку, але мені треба мій стай номер. Який алгоритм моїх дій. Я не маю старої картки , немає puk та ніякої іншої інформації. Тільки історію дзвінков до 29.06.2022. Будь ласка допоможіть. Що і як мені робити??? Був абонентом передплати. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Купив новий iPhone  за програмою trade in. Старий телефон видалили, в новому відновив з iCloud. Але eSIM сходе не перенеслась до нового. Схоже загубилась :( Зараз я у Німеччині , протягом днів буду мати нову сімку, але мені треба мій стай номер. Який алгоритм моїх дій. Я не маю старої картки , немає puk та ніякої іншої інформації. Тільки історію дзвінков до 29.06.2022. Будь ласка допоможіть. Що і як мені робити??? Був абонентом передплати. 

Перше, ще що спадає на думку, вам необхідний “компаньйон”, який зараз перебуває в Україні, і зможе сходити в магазин Київстар, і перебуваючи з вами на зв’язку, відновити номер на фізичну сім карту. Після того ви логінитесь в “Мій Київстар” і переходите на eSIM. 

P.S. Наявність фізичної сім карти в телефоні не обов’язкова, достатньо прийняти виклик і підтвердити перехід на eSIM.

Рівень користувача 1

Дякую за відповідь! Але вже придбав в Німеччині sim карту. Знайшов де купити :) тож буду якось спробую відновити звідси, бо вже не хочу я тієї eSIM :)

Рівень користувача 8
Позначка +3

eSIM не переноситься при відновленні з iCloud, лише при налаштуванні нового пристрою за допомогою старого. Бо eSIM не зберігається в iCloud, а у зберігається у захищенному розділі на фізичному пристрою.

Але такий спосіб також має підтримуватись оператором. Не знаю чи дозволяє Київстар повторні активації eSIM та скільки разів.

PUK коди можна подивитись в особистому кабінеті.

Рівень користувача 1

 Дякую! Придбав звичайну сімку, зв’язався з оператором, але так не можливо відновити. 
в особистий кабінет не можу війти, бо запитує смс на мій старий номер, якого немає. Зараз треба хтось  в Україні, щоб купив смарт сім, та відновив мій номер, та якось активувати esim чи відправити мені фізичну сімку. Якось так. Все складно і це засмучує. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vnavigato, дякую вам за зворотний зв’язок. 
Зі своєї сторони передам зауваження колегам у відповідний відділ. Сподіваюсь процедурні питання будуть переглянуті. 

Відповісти