Вирішено

Технологія eSIM / Електронна SIM-карта



Показати перший допис

1037 Відповідей

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Красотка Окунь, якщо eSIM було використано одному телефоні, на інший її перенести немає можливості, новий телефон - нова eSIM. Нині перехід можливий через фізичну карту, тобто, заміна eSIM на фіз. картку, фіз. картку на eSIM на новому телефоні.

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Красотка Окунь, якщо eSIM було використано одному телефоні, на інший її перенести немає можливості, новий телефон - нова eSIM. Нині перехід можливий через фізичну карту, тобто, заміна eSIM на фіз. картку, фіз. картку на eSIM на новому телефоні.

Дуже зручно, не те що в інших :joy:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@sniper.DV:shrug_tone2:

Рівень користувача 1

Коли буде підтримувати Київстар eSIM і для Apple Watch?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Norbert, поки що не отримували інформацію :shrug_tone2:

Рівень користувача 1

Столкнулся с вопиющей ситуацией. Являюсь контрактным абонентом, сейчас нахожусь в европе.

Решил обновить свой девайс в официальном магазине Apple, сдав свой старый и купив новый.

Так как являлся пользователем e-sim, позвонил в Киевстар, и узнал о возможности повторного получения e-sim на новом девайсе. (При переносе iOS бекапа симкарта не перенеслась, как это реализовано у нормальных операторов). 

На что получил ответ, что единственным вариантом это сделать - это обратиться в ближайший магазин Киевстар (ага, за 4000 км). Обусловленно это якобы тем, что данный ф-ционал еще не реализован в “Мой Кивстар”.  Зачем тогда было предлагать переход на e-sim ?

В итоге сдав свой старый аппарат, остался полностью без связи. 

Я так понимаю у остальных абонентов в Мой Кивстар есть возможность посмотреть QR код своей сим. В моем случае даже раздела такого нет :

 

 

 

Номер обращение:

6739983078

 

Неоднократно интересовался о его статусе, но все еще в рассмотрении, сказали будут рассматривать до 09.12.

Вот такое вот отношение к контрактным абонентам со стажем больше 15 лет.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Так как являлся пользователем e-sim, позвонил в Киевстар, и узнал о возможности повторного получения e-sim на новом девайсе. (При переносе iOS бекапа симкарта не перенеслась, как это реализовано у нормальных операторов). 

  • eSIM не переноситься, його можна “в нормальних операторів” повторно активувати на іншому пристрої, і то часто це обмежується одним-двома разами. В Київстар QR одноразовий. 
  • Перед тим як переходити на eSIM, логічно ви б мали поцікавитись “путями отступления”, в умовах чітко прописано, що для переносу eSIM на інший смартфон - вам потрібно “відкотитись” на фізичну сім-карту. Висновок: ви не читали умов роботи послуги.
  • Як контрактний абонент з 15 річним стажем, ви повинні вже б знати, що банальна заміна сім-карти у контрактників відбувається в ЦОА Київстар з паспортом. Якою логікою ви керувались коли здійснювали заміну/перенос контрактної eSIM, ще й до того за кордоном?)

 

Вот такое вот отношение к контрактным абонентам со стажем больше 15 лет.

Шкода, що контрактний абонент зі стажем 15 років не знає базових умов обслуговування, і не читає умови користування послугами.

 

Рівень користувача 4
Позначка +1

 

Рівень користувача 1

Так как являлся пользователем e-sim, позвонил в Киевстар, и узнал о возможности повторного получения e-sim на новом девайсе. (При переносе iOS бекапа симкарта не перенеслась, как это реализовано у нормальных операторов). 

  • eSIM не переноситься, його можна “в нормальних операторів” повторно активувати на іншому пристрої, і то часто це обмежується одним-двома разами. В Київстар QR одноразовий. 
  • Перед тим як переходити на eSIM, логічно ви б мали поцікавитись “путями отступления”, в умовах чітко прописано, що для переносу eSIM на інший смартфон - вам потрібно “відкотитись” на фізичну сім-карту. Висновок: ви не читали умов роботи послуги.
  • Як контрактний абонент з 15 річним стажем, ви повинні вже б знати, що банальна заміна сім-карти у контрактників відбувається в ЦОА Київстар з паспортом. Якою логікою ви керувались коли здійснювали заміну/перенос контрактної eSIM, ще й до того за кордоном?)

Вот такое вот отношение к контрактным абонентам со стажем больше 15 лет.

Шкода, що контрактний абонент зі стажем 15 років не знає базових умов обслуговування, і не читає умови користування послугами.

E-sim не переносится на новое устройство ? Вам подарить словарь английского, для перевода слова transfer ?

Что значит откатиться на физическую сим, если сразу после активации e-sim физическая моментально перестает работать ? 

Как абонент с 15 летним стажем, я рассчитываю на заботу со стороны своего оператора, на человеческую поддержку, а не ответы в стиле Зоряны от живых людей, знаменитым “с думкой про вас” тут и не пахнет.

То есть по вашему, это нормальная практика, что для новой сим нужно идти в “отделение с паспортом” ? Но даже при утрате и замены государственных документов (паспорт, водительская права, загран. паспорт) - вам достаточно обратиться в ближайшее посольство Украины в стране прибывания, или за его отсутствия в ближайшей соседней стране.)

Чем руководствовался ? Желания обновить смартфон недостаточно ? 

При утере процедура отличаться не будет.

Даже в монобанке, достаточно было видеозвонка, для смены фин. номера, на новый, без доступа к старому номеру. 

 

Какой QR код сканировать, если у меня его отродясь не было ? Переходил на esim через приложение в киевстар, в котором не нужно было сканировать qr код.

Сейчас qr кода, как у других абонентов Киевстар в моем профиле - нету, скриншот в первом посте.

Мне то qr код этот и нужен, для решения моего поста.

Рівень користувача 4
Позначка +1

Це я просто заскрінив, як відбувається перехід в іншого оператора, там внизу пише lifecell.ua. і взагалі ця відповідь була для курви мать. А тим, як реалізовано eSIM в київстарі, теж обурений.

Рівень користувача 8
Позначка +1

 

Рівень користувача 4
Позначка +1

я абонент з 18 річним стажем, колись були програми лояльності для абонентів з стажем. Тепер там тільки спецпропозиції для тих хто не поповнює рахунок і пасивно користується мережею. Напевно, статистика показує, що ці абоненти-халявщики хоч так ½ рази поповнять рахунок. А старожили терпіли і так нікуди не діваються. Поки не буде відтоку абонентів, ніхто вам ні нормального сервісу, ні програм лояльності не надасть. Тим більше конкуренти слабенькі по покриттю

Рівень користувача 4
Позначка +1

 

 

У київстара на предоплаті нема обмеження сканування QR на поточному пристрої після видалення. Перевіряв сам. цікаво чому не можна зробити перенос, як в лайфа:thinking: ?

Рівень користувача 8
Позначка +1

У київстара на предоплаті нема обмеження сканування QR на поточному пристрої після видалення. Перевіряв сам. цікаво чому не можна зробити перенос, як в лайфа:thinking: ?

Це Водафон якщо що (або я неправильно зрозумів))
Я фіг його знає чого так, в одних скільки хоч, в інших 1 раз. 

Так само можна запитати в Лайфа и Водафона, чому перенос на eSIM платний, і чому не можна зробити так як в Київстар - безкоштовно?
Чому заміна сім-карти в разі втрати/глюку/кінця світу у Лайфа і Водафона платне, а у Київстар безкоштовне?)

В будь якому випадку всі подібні речі повинні робитись після того як прочитав уважно умови, а не на “я 15 років на контракті, давайте розбирайтесь собі”))

Рівень користувача 8
Позначка +5

@user1771, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуації та зіткнутись з таким сервісом :sweat:

Маю надію, що технічне звернення буде розглянуто до 09.12., і ваша проблема буде вирішена в індивідуальному порядку :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +3

Ідея eSIM саме в простості використання - це необмежена кількість активацій та безпроблемний перенос номеру на новий пристрій. Усе інше - від лукавого, тобто, спроба операторами натягнути сову на глобус та вижати якомога більше бабла з клієнтів.

Закону що регулював би це у нас немає, нажаль, а оператори як правило дозволяють собі усе що не заборонено законом.

Як от надавання пакета 10SMS за 10₴ при активації iMessage, хоча клієнту потрібна лише одна SMS, що взагалі то, є шахрайством. Але київстаровці, звісно ж, почнуть оправдувати оператора за це, кажучи що “так зручніше клієнтам”. Ні, не зручніше. Якби цей пакет діяв тиждень або місяць, я б ще зрозумів, але вони його спеціально обмежили строком на день.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ідея eSIM саме в простості використання - це необмежена кількість активацій та безпроблемний перенос номеру на новий пристрій. Усе інше - від лукавого, тобто, спроба операторами натягнути сову на глобус та вижати якомога більше бабла з клієнтів.

Можливо з часом таке буде, проте навіть в теперішньому варіанті наявність в нас eSIM - це вже величезний прогрес, за що потрібно подякувати першопроходцям з жовтого табору. Ну а неможливість активувати eSIM за кордоном - це вже одиничні “мєлочі жизні”, які можна уникнути прочитавши умови послуги.

 

Як от надавання пакета 10SMS за 10₴ при активації iMessage, хоча клієнту потрібна лише одна SMS, що взагалі то, є шахрайством. Але київстаровці, звісно ж, почнуть оправдувати оператора за це, кажучи що “так зручніше клієнтам”. Ні, не зручніше. 

Я так розумію що це адресується мені?)
Якщо цікавить моя думка (а то ви вже розписались за всіх наперед) то я також вважаю, що активація Facetime за 10грн - це моветон. Можливо якби конкуренти зробили цю процедуру безкоштовною - то може б Київстар якось зарухався в тому напрямку, а так конкуренти тільки те і роблять що піднімають вартість смс за кордон, тому і маємо - шо маємо.

Особисто я з приходом eSIM з цим вже давно не стикаюсь, 6 сім-карт в eSIM перемикаються без збивання налаштувань Apple сервісів.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kikiwora, як і завжди, беззаперечні факти, котрі мені “не чем крыть”.

P.S.: досить давно вас не бачила на сторінках Спільноти. Рада вашому поверненню :blush:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj, трохи відредагувала повідомлення, щоби не виглядало, як “камень в ваш огород” :hugging:

Решил перейти на esim ,но не получилось активировать . Спустя врем'я захожу в приложение Киевстар требует войти , как войти если физическая сим карта заблокирована ? То есть нет доступа входа через смс

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Kentoc, для отримання СМС ви можете провести заміну фізичної сім-карти зі збереженням номера.

Доброго вечора. Як перенести активну Esim з 11 айфона на 13 айфон.

QR кодом через програму мій київстар не виходить, так як вона типу активна, хоч я її видалив.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго вечора. Як перенести активну Esim з 11 айфона на 13 айфон.

QR кодом через програму мій київстар не виходить, так як вона типу активна, хоч я її видалив.

Все ж є на сайті(https://kyivstar.ua/uk/esim), чого ви лінуєтесь почитати?

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@RobimNice, будь ласка, ознайомтесь з відповіддю @KurwaMatj :pencil2:

Рівень користувача 1

Вітаю усіх! Дуже кортить почути відповідь від Київстар! Чи планується активувати еSim на смарт годинниках Apple Watch? В них є підтримка такої функції, проте я розчарувався коли зрозумів, що ви не надаєте такої можливості, сподіваюсь поки що.

Адже з такими змогами годинник вміє працювати, дзвонити, писати повідомлення незалежно від телефону. Адже фантастично займатися у спортзалі чи бігати, лише з годинником на руці, не переймаючись, що не помітиш важливий дзвінок!

Дуже хотілося б, щоб ви ввели це на Apple Watch, я вважаю на таке заслуговує не лише США! 
Чекаю вашої відповіді! 

Відповісти