Щоби закрити поточний рахунок послуги “Домашній Інтернет” від “Київстар” і зберегти кошти, потрібно:
- IBAN картки “ПриватБанку”;
- паспорт;
- ІПН (ідентифікаційний код);
- номер телефону, на який підв'язані аккаунт “Домашнього Інтернету”
- відвідати магазин Київстар.
Кошти з закритого аккаунту "Домашнього Інтернету" на карту будуть переведені після 7-го числа наступного місяця, якщо закривали в кінці місяця.
При оформленні запиту оператор запитає код з SMS.
Також уважно дивіться, щоби дата закриття Інтернету в договорі була в поточному місяці, інакше автоматично 1-го числа зніме гроші за “Домашній Інтернет".
Ще слід враховувати що звертатися з заявкою на закриття треба НЕ пізніше ніж за день до закінчення місяця. Наприклад, якщо 30 днів в місяці, то звернутися потрібно НЕ пізніше 29-го числа. Тому, що в заяві закриття йде наступним днем.
Питання: “Навіщо це потрібно?”
Припустимо послуга "Домашній Інтернет" підключалася давно і на передплаті, і коштує дорого, а ми хочемо підключити нормальний контрактний тариф - наприклад “Smart” за 150 грн. в місяць, в який входить мобільний Інтернет на 12 ГБ трафіку, при цьому 100 Мбіт/сек "Домашній Інтернет" безкоштовно.
І для цього нам обов'язково потрібно закривати поточний особистий рахунок, тому що його не можна підв'язати до контрактного тарифу “Smart”.
Запитуємо контрактну SIM-карту, обираємо номер який більше подобається, складаємо договір на “Smart”, який за 150 грн. на місяць, уважно дивимося щоби в договорі був вірний тариф. Адже просто можна не помітити один символ, припустимо “Smart” та “Smart +” - другий буде дорожчим з більш крутими бонусами - безлімітний мобільний Інтернет + більше хвилин на інших номера і закордон.
Оплачуємо активацію номера за складеним договором за 100 грн. Вибивають чек і прикріплюють до договору. Тут постає питання, а чому 100 грн., а не 150 грн. - бо це не звичайна оплата, а акційна активація - діє як 1-ша оплата на місяць.
Активація за 100 грн. Зараз на тарифах “Smart”, “Smart +”, “Smart Max”. Тобто включаються всі бонуси, а з основного рахунку списується 100 грн. Перевірити можна за допомогою комбінацій *111# і *112#.
В принципі на “Smart” 12 ГБ трафіку мобільного Інтернету вистачить на місяць на все. Знайомий активно користувався Інтернетом і всього лише 1,5 ГБ вийшло. Так що мені здається “Smart” буде оптимальним тарифом. “Smart +” на безлім мобільний Інтернет напевно актуально, коли роутер з USB портом на 4G модем і немає можливості провести провідний. Там можна зробити додаткову сімку з тим же номером - послуга “Сім для планшета” - зв'язується через стартовий пакет “Smart SIM” за 50 грн.
Далі оператор відкриває новий рахунок на домашній провідний Інтернет - потрібно паспорт і ідентифікаційний код. Складається договір нового контрактного особового рахунку.
Якщо вперше проводите “Домашній Інтернет”, то після проведення йдете в магазин щоб зв'язати особовий рахунок з контрактом. Після чого складеться договір на "Домашній Інтернет". Також треба паспорт і код.
IBAN карти Приват можна отримати в Приват24.
З браузеру »

Через додаток телефону (в даному випадку під Android) »



Власне тарифи контрактні можна глянути тут >
https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs#contract


Якщо ж не хочете на контракт, тоді робите на передплату. Там пакет називається "Все разом Базовий", перші місяці начеб-то знижка, а потім 200 грн. на місяць. Якщо вже давній користувач "Домашнього Інтернету", тоді одразу на 200 грн. на місяць. Але все таки вигідніше на контракт “Smart” - економія 50 грн. на постійний основі в порівнянні з передплатою.
Інформацію вище надав на своєму особистому практичному досвіді - може кому стане в нагоді.