Тарифний план "Smart" / Дві послуги за ціною однієї


Рівень користувача 2
Позначка
  • Стажер
  • 23 відповідей

Щоби закрити поточний рахунок послуги “Домашній Інтернет” від “Київстар” і зберегти кошти, потрібно:
- IBAN картки “ПриватБанку”;
- паспорт;
- ІПН (ідентифікаційний код);
- номер телефону, на який підв'язані аккаунт “Домашнього Інтернету”
- відвідати магазин Київстар.
Кошти з закритого аккаунту "Домашнього Інтернету" на карту будуть переведені після 7-го числа наступного місяця, якщо закривали в кінці місяця.

При оформленні запиту оператор запитає код з SMS.
Також уважно дивіться, щоби дата закриття Інтернету в договорі була в поточному місяці, інакше автоматично 1-го числа зніме гроші за “Домашній Інтернет".

Ще слід враховувати що звертатися з заявкою на закриття треба НЕ пізніше ніж за день до закінчення місяця. Наприклад, якщо 30 днів в місяці, то звернутися потрібно НЕ пізніше 29-го числа. Тому, що в заяві закриття йде наступним днем.

Питання: “Навіщо це потрібно?”

Припустимо послуга "Домашній Інтернет" підключалася давно і на передплаті, і коштує дорого, а ми хочемо підключити нормальний контрактний тариф - наприклад “Smart” за 150 грн. в місяць, в який входить мобільний Інтернет на 12 ГБ трафіку, при цьому 100 Мбіт/сек "Домашній Інтернет" безкоштовно.
І для цього нам обов'язково потрібно закривати поточний особистий рахунок, тому що його не можна підв'язати до контрактного тарифу “Smart”.

Запитуємо контрактну SIM-карту, обираємо номер який більше подобається, складаємо договір на “Smart”, який за 150 грн. на місяць, уважно дивимося щоби в договорі був вірний тариф. Адже просто можна не помітити один символ, припустимо “Smart” та “Smart +” - другий буде дорожчим з більш крутими бонусами - безлімітний мобільний Інтернет + більше хвилин на інших номера і закордон.

Оплачуємо активацію номера за складеним договором за 100 грн. Вибивають чек і прикріплюють до договору. Тут постає питання, а чому 100 грн., а не 150 грн. - бо це не звичайна оплата, а акційна активація - діє як 1-ша оплата на місяць.

Активація за 100 грн. Зараз на тарифах “Smart”, “Smart +”, “Smart Max”. Тобто включаються всі бонуси, а з основного рахунку списується 100 грн. Перевірити можна за допомогою комбінацій *111# і *112#. 

В принципі на “Smart” 12 ГБ трафіку мобільного Інтернету вистачить на місяць на все. Знайомий активно користувався Інтернетом і всього лише 1,5 ГБ вийшло. Так що мені здається “Smart” буде оптимальним тарифом. “Smart +” на безлім мобільний Інтернет напевно актуально, коли роутер з USB портом на 4G модем і немає можливості провести провідний. Там можна зробити додаткову сімку з тим же номером - послуга “Сім для планшета” - зв'язується через стартовий пакет “Smart SIM” за 50 грн.

Далі оператор відкриває новий рахунок на домашній провідний Інтернет - потрібно паспорт і ідентифікаційний код. Складається договір нового контрактного особового рахунку.

Якщо вперше проводите “Домашній Інтернет”, то після проведення йдете в магазин щоб зв'язати особовий рахунок з контрактом. Після чого складеться договір на "Домашній Інтернет". Також треба паспорт і код.
IBAN карти Приват можна отримати в Приват24.

 

З браузеру »

 

Через додаток телефону (в даному випадку під Android) »

Власне тарифи контрактні можна глянути тут >
https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs#contract

 

Якщо ж не хочете на контракт, тоді робите на передплату. Там пакет називається "Все разом Базовий", перші місяці начеб-то знижка, а потім 200 грн. на місяць. Якщо вже давній користувач "Домашнього Інтернету", тоді одразу на 200 грн. на місяць. Але все таки вигідніше на контракт “Smart” - економія 50 грн. на постійний основі в порівнянні з передплатою.

Інформацію вище надав на своєму особистому практичному досвіді - може кому стане в нагоді.


29 Відповідей

Позначка +1

Можно ли пользоваться контактными тарифами без "домашки"?

Рівень користувача 2
Позначка

Можно ли пользоваться контактными тарифами без "домашки"?

Конечно, “домашку” проводят по вашему желанию лишь - так скажем как очень вкусный бонус ).

Проводка и кабель бесплатные.

В основном всегда есть возможность провести проводной оптоволоконный Домашний интернет в много-этажных домах.

Частный сектор уже наверное отдельно придется договариваться.

Так то проводной качественнее гораздо - и пинг и скорости лучше.

Рівень користувача 2
Позначка

Дополнительная информация по активации и подвязке интернета.

 

Когда вернемся с магазина домой - заходим в сетевую карту компа, чтобы там было все на "автомате".
Если точнее нас интересует DNS на автомате "родной киевстара" чтобы перенаправило на страницу настроек "домашки".

 

Вам позвонит оператор по подключению инета.
Потом придет СМС на телефон с данными "домашки" - счет и пароль.
Заходим на любой сайт в инете, допустим https://www.google.com/
Нам открывается киевстаровская форма регистрации интернета, вводим счет и пароль из смс, открывается следующая форма - сверяем данные, подтверждаем.


Пишут в течении 15 минут интернет появляется - по факту почти сразу.
Далее заходим в "мой киевстар" - https://account.kyivstar.ua под своим номером телефона и подвязываем номер счета "домашки".
Находится сверху справа возле номера телефона - разворачиваем и нажимаем "Добавить номер".

 

Необходимые настройки сетевой карты »

 

Активация интернета »

 

Привязка в "мой киевстар" »

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Хорошо проделал работу. Респект. У себя домашний интернет я не активировал, все и так работало. На контракт переходил с линейки Все вместе.

Рівень користувача 2
Позначка

@Cherevach  благодарю за оценку.

Единственно сказали день ждать динамического внешнего IP - крайний срок до 2 июня 18:00 - надеюсь вернут его как и было на прежнем счете домашнего инета.

 

Рівень користувача 2
Позначка

Хорошо проделал работу. Респект. У себя домашний интернет я не активировал, все и так работало. На контракт переходил с линейки Все вместе.

Странно - потому что мне сказали что с предоплаты “конвертацию” в контракт сделать невозможно и надо обязательно закрывать предоплату и создавать Новый контрактный счет дом. инета.
В принципе что там, что там также называется Все вместе / Все разом - а разница - предоплата или контракт.

Могли НЕ активировать если у вас номер счета инета ТОТ же остался, а в моем случае это новый счет.

Рівень користувача 2
Позначка

Что еще примечательно - так это то что в каком-то далеком эдак 2012ом году - мне включили бесплатно динамический внешний IP за 5 минут, а тут уже на день затягивается

Рівень користувача 2
Позначка

Перед этим еще у Эксперта с онлайн чата узнавал - после перехода функция внешнего IP сохранится - сказали что ДА.

На деле - НЕТ - слетело все к монахам и пока что сижу на внутреннем.

Ладно буду надеяться что все порешается, а то без внешнего печаль, мде...

Рівень користувача 2
Позначка

Хорошо проделал работу. Респект. У себя домашний интернет я не активировал, все и так работало. На контракт переходил с линейки Все вместе.

И вы очень правы - действительно как на работе был последние пол недели.
Решил идейно записать - чтобы людям в будущем легче было…

Или сам киевстар внедрит сервис чтобы быстрее подобное происходило.

Вплоть до того чтобы удаленно все самому оформлять.

Рівень користувача 2
Позначка

Обновил ролик еще раз, финальная версия с лучше качеством и меньшим временем.

Бандикамом кодеком H264 четче картинка чем HEVC.

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

@rev11 вы меня немного не так поняли. Предыдущий Все разом пришлось заранее разъединить и счёт ДИ закрыть. По новому контракту мне создали новый счёт. Пока пришел домой, интернет работал, но айпишник изменился. Раньше на Все разом была заказана статика. Сейчас на контракте тоже статика и заявок я никаких оператору не давал, все как-то само. Сам не пойму как так вышло, уже несколько месяцев айпишник не меняется и он белый. Так, что регистрация домашнего интернета на контракте не обязательна. В приложении МКС привязал по номеру счета и все.

Рівень користувача 2
Позначка

Ясно у каждого свои задачи.

Просто тут динамическая внешка - как статика - если мак адрес роутера не трогать.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Роутеры менял-айпишник тот же.

Рівень користувача 2
Позначка

Роутеры менял-айпишник тот же.

 

А если подбанят где-то по IP что делать будем - опять обращаться в службу поддержки… кхммм….

Динамика внешка как по мне само лучше.

Рівень користувача 8
Позначка +1

А кто будет банить. За всю жизнь никто не банил. Да и по айпишникам ресурсы не банят, непрактично это.

Рівень користувача 2
Позначка

Да есть жеж - вернули внешний IP - ждал аж 6 дней.

Было 2 переноса сроков с уведомлением по смс.

Теперь можно и дела спокойно делать.

Чи доступний тариф smart+ в Вінницькій області?

(Запитую , тому що там включено домашній інтернет і коли переходжу в детальніше то немає тарифу для Вінниці з домашнім інтернетом)

Рівень користувача 8
Позначка +1

Цей контрактний тариф загальнонаціональний та діє на всій території України. 

І домашній інтернет теж буде працювати?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Якщо в вашому будинку є можливість його підключити то буде працювати.

Рівень користувача 6
Позначка

К моему удивлению, в Виннице, где у меня живут кумовья, домашний интернет от Киевстар не подключается.... совсем.

 

Поэтому тариф у вас работать будет, но без домашнего интернета.

Доброго дня. Був контрактний мобільний та домашній інтернет окремо. В системі Київстар обидва підв’язані до одного облікового запису. Залишив запит на переведення на Смарт+. Зпит обробили, обіцяли з наступного місяця увімкнути. Скажіть будь-ласка чи потрібно мені щось додатково робити чи тариф домашнього інтернету буде змінено автоматично?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@col1n, вам потрібно звернутись до магазину “Київстар” з повним пакетом документів (паспорт та ІПН). Консультант залишить заявку на підключення послуги “Домашній Інтернет контракт”. Поточний особовий рахунок послуги “Домашній Інтернет” буде анульовано, і створено новий особовий рахунок для надання послуги. 

Заявку можна оформити з 4-го числа і по передостанній день місяця. 

Поменяли тариф под себя, уже ничего не поменяешь.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ASSA2662:thinking: о каких изменениях идет речь? В тарифном плане “Smart” условия не менялись.

Відповісти