Питання

Тарифний план "SIM для пристроїв"


  • Новачок
  • 1 відповідь

Доброго дня. Мій номер обслуговується на контрактному тарифному плані “Smart”, згідно умов т.п. я отримав безкоштовно SIM з тарифним планом “SIM для пристрою”, але чомусь з неї щомісяця знімаються кошти. Чому так якщо за умовами договору використяння сім для пристрою повинно бути - безкоштовним?

 

P.S. на особовому рахунку основного контрактного номера (Smart) коштів завжди вдосталь.


67 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AlastarNN, в першу чергу, приношу вибачення за те, що тривалий час на ваш коментар не надавалась відповідь від модераторів :pray_tone2:

Що стосується підключення акційної пропозиції, на жаль, після міграції номерів в нові ІТ-системи алгоритм підключення такий: спочатку поповнення рахунку (якщо коштів для підключення недостатньо), і після цього подача заявки.

...А ещё. Попробовал сегодня номер подвязать к личным данным. Два раза пробовал, тупо на сутки назад день рождения мой вводит. Т.е. я родился 29-го, а меня регистрирует 28-м января. 

Про цю ситуацію відомо. Інженери працюють над усуненням неполадок. На жаль, по термінам зорієнтувати не зможу. Маю надію, що незабаром послуга буде працювати в штатному режимі. 

Рівень користувача 1

@AlastarNN, в першу чергу, приношу вибачення за те, що тривалий час на ваш коментар не надавалась відповідь від модераторів :pray_tone2:

Що стосується підключення акційної пропозиції, на жаль, після міграції номерів в нові ІТ-системи алгоритм підключення такий: спочатку поповнення рахунку (якщо коштів для підключення недостатньо), і після цього подача заявки.. 

У меня не было никакой миграции. Пришло сообщение о акции. Потом сказали, что не достаточно средств на  счету. Сначала пополните счёт, потом повторите попытку. 

Зачем присылать СМС о пополнении счёта и повторной попытке, если это ложь и уже ничего работать не будет?

Рівень користувача 8
Позначка +5

У меня не было никакой миграции...

@AlastarNN, з квітня місяця всі номери абонентів “Київстар” мігрували в наші нові ІТ-системи, тому на поточний момент відкрито так багато технічних “аварій”.

SMS-інформування некоректне. Це також технічна помилка. 
Алгоритм підключення такий, як вказано в попередньому моєму повідомленні :confused:

Рівень користувача 1

У меня не было никакой миграции...

@AlastarNN, з квітня місяця всі номери абонентів “Київстар” мігрували в наші нові ІТ-системи, тому на поточний момент відкрито так багато технічних “аварій”.

SMS-інформування некоректне. Це також технічна помилка. 
Алгоритм підключення такий, як вказано в попередньому моєму повідомленні :confused:

У Вас там не корректно, там авария и т.д. и т.п. Вы выше перечитайте все проблемы, что вы, как компания предоставляющая услуги, устраиваете мне, тому, кто Вам деньги платит. А факт таков, Вы просто воруете деньги. Просто так. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AlastarNN, повірте, мені зрозумілі ваші емоції. 

На жаль, я всього лише модератор Спільноти. Якось вплинути на технічні процеси я не можу. В мене немає на це повноважень. 
Фінансові скарги також через Спільноту не розглядаються, так як доступа до абонентської бази нам не надають.
Зі своєї сторони я лише можу написати ту інформацію, котру отримую від інженерів. Також я можу передати скарги/зауваження колегам. Що я і роблю кожен свій робочий день. Але, як написала вище, від мене нічого не залежить.

Вы что людям впариваете? Что за тарифы обманные??? Я только вчера подключилась на Wi-Fi  днём, и на вечер уже начал интернет пропадать. Мало того плохо раздаёт. 2 тел и ноут это слабо. Хотя в рекламе описывали, что чуть ли не самый быстрый!!! Да вы самый медленный, даже хуже ленивца. Фрегат и то лучше, не лагает, без перебоев. Что за бред вы продаёте людям???? Да чтоб вам так зп выдавали как ваш интернет работает!!!
Я уже жалею, что подключилась к вам. Или устраняйте помехи, или откл с возмещение ущерба!!! Что за.... Вы втюхиваете людям??? Дом. Интернет вообще никудышний!!! Я разочарована!!!

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Mari Meleshko99, шкода, що одразу отримали негативний досвід користування. Для перевірки описаних вами складнощів зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support 

У модераторів Спільноти немає доступу до бази абонентів, на жаль.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Вы что людям впариваете? Что за тарифы обманные??? Я только вчера подключилась на Wi-Fi  днём, и на вечер уже начал интернет пропадать. Мало того плохо раздаёт. 2 тел и ноут это слабо. Хотя в рекламе описывали, что чуть ли не самый быстрый!!! Да вы самый медленный, даже хуже ленивца. Фрегат и то лучше, не лагает, без перебоев. Что за бред вы продаёте людям???? Да чтоб вам так зп выдавали как ваш интернет работает!!!
Я уже жалею, что подключилась к вам. Или устраняйте помехи, или откл с возмещение ущерба!!! Что за.... Вы втюхиваете людям??? Дом. Интернет вообще никудышний!!! Я разочарована!!!

А який у Вас роутер ??

Каждое утро ровно в 9.05 уже который месяц (думаю не меньше года) приходят СМС от Киевстар с содержимым:

З поточного місяця плата за тариф "SIM для пристроїв" складатиме 1 грн/день. Інші умови тарифного плану без змін: 30 МБ/день, 30 SMS/день по Україні, дзвінки на інші укр.мережі 1,50 грн/хв. Інфо: kv.st/snsr

Эти СМС приходят абсолютно ВСЕМ (специально интересовался у многих своих знакомых). Никаких изменений в оплате по этому тарифу не было. Зачем эти СМС - неизвестно.

Как прекратить этот бесполезный спам? Достало уже конкретно! Память устройства забивается в самый неподходящий момент и начинает отказывать его основной функционал.

Киевстар, Вы издеваетесь над вашими абонентами?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@misyeX, така проблема дійсно присутня у користувачів тарифного плану “SIM для пристроїв":sweat:

Технічний відділ проінформований та приймає міри по усуненню проблеми з відправкою SMS. 

Приносимо вибачення за незручності:pray_tone2:

Helen04, хотелось бы верить, что эту проблему починят.

Помнится мое прошлое обращение с службу поддержки, когда в отчете об использованных средствах выдавало то 24 грн за месяц, то 26 грн, то вообще 13 грн, а ваши специалисты убеждали меня что я баран и что всё работает. Проблема существует до сих пор! И она была на сайте, и она есть до сих пор в приложении! Как может в месяце быть 26 дней?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@misyeX, сподіватимемось на скоріше вирішення:pray_tone2:

Прошел месяц и 20 дней и что? Когда перестанут приходить эти бестолковые СМС? 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@misyeX, за останніми даними, які було передано, ще ведуться роботи по усуненню проблеми з відправкою SMS. 

Очікуємо на вирішення:fingers_crossed_tone2:

В мене sim для пристроїв стоїть в середині блоку для сигналізації, і перестав працювати. На ньому постійно є кошти. Чи можно його увімкнути не виймаючи з блоку? Тому що останнього разу він так вимикався через зміну тарифного плану і оператор вимагав подзвонити з цієї сімкарти. А це дуже складно робити коли сім стоїть в сигналізації, для чого вона і була придбана. Як вирішити це питання не виймаючи сімкарти з блоку?

Доречі в додатку Мій київстар де підключена ця сім карта з'явилось повідомлення що я новий абонент і для початку роботи треба поповнити на 100 грн. Як що не враховувати що я більше року не новий абонент то звичайно це поповнення нічого не вирішує і сім карта і далі не працює. Як видно зі скрина там майже 270 гривень. Цього мало?

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yurii6655544, в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання рекомендацій. 

Відповісти