Питання

Тарифний план "SIM для пристроїв"


  • Новачок
  • 1 відповідь

Доброго дня. Мій номер обслуговується на контрактному тарифному плані “Smart”, згідно умов т.п. я отримав безкоштовно SIM з тарифним планом “SIM для пристрою”, але чомусь з неї щомісяця знімаються кошти. Чому так якщо за умовами договору використяння сім для пристрою повинно бути - безкоштовним?

 

P.S. на особовому рахунку основного контрактного номера (Smart) коштів завжди вдосталь.


3 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

В пакете "Сим для устройств" ежедневно выдаётся 30мрн, 30смс, 30Мб. Если превышаете, то начинает списывать по стандартным условиям. И да, минуты в тарифе сгорают также при входящих. Все остальное можно узнать у оператора коллцентра.

В пакете "Сим для устройств" ежедневно выдаётся 30мрн, 30смс, 30Мб. Если превышаете, то начинает списывать по стандартным условиям. И да, минуты в тарифе сгорают также при входящих. Все остальное можно узнать у оператора коллцентра.


Ні, ліміти не були досягнуті…  було 2 смс в місяць. Оператор кол.центра підтвердив мої підозри - банально, працівник офісу Kyivstar помилково не підєднав “СІМ для пристроїв” до корпоративного “Smart”. В суд подавати нема резону, але є бажання та натхнення розповсюдити в соц. мережах. Kyivstar - зателефонуйне будь ласка, анолюйте помилково нарахований борг.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@adminpb, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з такою халатністю працівника магазину :worried:
На жаль, в Спільноті фінансові питання не розглядаються, так як у модераторів немає доступу до абонентської бази. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуального розглядання запиту. 

Відповісти