Вирішено

Тарифний план "Київстар Онлайн 4G" / "Київстар 4G Онлайн"



Показати перший допис
Цю тему було закрито для коментарів

143 Відповідей

Доброго дня
Чи можливо підключити тариф київстар онлайн 4G ?
Рівень користувача 8
Позначка +1
якщо маєте запрошення за номером, так, можливо.
Я теж дуже хочу цей тариф...вже місяць чекаю на таку пропозицію тарифу...( І все нема і нема(
Рівень користувача 8
Позначка +1
Я теж дуже хочу цей тариф...вже місяць чекаю на таку пропозицію тарифу...( І все нема і нема(
який в ньому сенс , в цьому тарифному пляні?
У меня тариф 4g 9000мб
За период с 30.08.2018 по 15.08.2018 использовано 5600мб это грубо говоря!!! Инфа с мой киевстар! Вопрос где мои остальные Мб????
Рівень користувача 8
Позначка +3
@Goolar у вас в Мой Киевстар пишет что трафика больше не осталось?
Data SIM-парой пользуетесь?
Рівень користувача 8
Позначка +5
@ilonka0226, хто вміє чекати, той завжди отримує те, що хоче😉
Можливо, отримаєте навіть кращу пропозицію незабаром.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Goolar, 🤔в чем суть вопроса? Вы хотите узнать остаток Мб на счету? Пробовали набрать комбинацию *112# и вызов?
Рівень користувача 1
Доброго дня! Цієї ночі мало зняти 75 грн по тарифу. На ніч поповнив рахунок на 80 грн. Вранці виявилось що на рахунку 60 грн, а абонплату не знято. Зняло на послугу " дзвінки на інші мобільні" 10грн та 10 зняло на денний пакет. Що це за преорететність послуг що зайшов у мінус а тариф не увімкнено? Довелось вимкнути додатковий пакет "дзвінки на інші мобільні" та знову поповнювати номер. При цьому позачергового зняття плати нема! Я змушений спілкуватись з людьми з іншого номеру.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Olegsym, білінгова система непередбачувана. Ми не можемо прогнозувати, за яку послугу оплата зніметься в першу чергу😥
Абонентська плата після поповнення рахунку не була знята скоріш за все тому, що вночі була знята щоденна оплата за тариф (спочатку оплата за додаткову послугу, потім денна оплата тарифу).
Наступної ночі повна оплата була знята успішно?
Рівень користувача 1
Так, наступної ночі зняло успішно. Дякую
Я хочу подключиться к тарифу « Киевстар 4G Онлайн», помогите
Рівень користувача 8
Позначка +1
в чому саме потібна допомога?
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Liza-nguyen, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант перевірить можливість підключення цього тарифного плану для вашого номеру.
Чи можна змінити (перейти) з тарифного плану безлім відео 2018 на 4g онлайн?
Рівень користувача 8
Позначка +3
Почему нет?
Правда, последний вроде бы контрактный, а следовательно вам сначала нужно перейти на контракт.

Если я ошибаюсь, форумчане меня поправят.
Рівень користувача 8
Позначка +2
Переход на этот тарифный план доступен только абонентам, которые получили специальное предложение.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@nata_lica, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант перевірить можливість підключення цього тарифного плану для вашого номеру 😉
Рівень користувача 1
Неможу підключити тариф 4g online. Пише щоб підключити цей тариф потрібна спеціальна пропозиція. Як її отримати? Що потрібно зробити?
Рівень користувача 8
Позначка +3
Это льготный тариф, который даётся тем кто не пользовался сетью, дабы заманить их.
Он не выгоден оператору, потому людей на него не переводят просто так, только когда вынуждены.

Т.е., ответ на ваш вопрос - никак.
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Kolianseba, такий тариф є індивідуальним. Щоб його підключити, слід отримати спеціальну пропозицію. Без неї тариф не підключити. 🤓
За спеціальною пропозицією можу підключити київстар 4g онлайн за 37грн замість 75грн. Так от якщо я перейду на цей тариф плата за нього в подальшому буде 37 грн чи 75??
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Andrij6665, така ціна лише перші 4 тижні після підключення тарифного плану 😉 Далі абонентська плата буде складати 75 грн./4 тижні.
@Olegsym, білінгова система непередбачувана. Ми не можемо прогнозувати, за яку послугу оплата зніметься в першу чергу😥



Абонентська плата після поповнення рахунку не була знята скоріш за все тому, що вночі була знята щоденна оплата за тариф (спочатку оплата за додаткову послугу, потім денна оплата тарифу).
Наступної ночі повна оплата була знята успішно?

Билинговую систему настроили так, чтобы сперва снимались 10 грн. на следующие сутки, а потом проверялся остаток. Если не хватает, то на следующий день - опять снимут и т.д. А не наоборот - сначала проверка, хватает ли денег на тарифный план, а потом 10 грн.
Мне в центре обслуживания Киевстар сказали, что нужно выключать 4G и оставлять 3G, иначе какой-то трафик идет и поэтому снимается 10 грн. из 75 грн, которые были на момент снятия.

И еще вопрос в тарифном плане указаны 9000 Мб, а у меня дается только 7000Мб. В этом наверное эксклюзив?
Рівень користувача 8
Позначка +5
@OlegM, 🤔количество Мб зависит от того, какой у вас тарифный план - "Киевстар 4G Онлайн" или "Киевстар Онлайн 4G".
В тарифном плане "Киевстар 4G Онлайн" начисляется 7000 Мб.
В тарифном плане "Киевстар Онлайн 4G" начисляется 9000 Мб.

P.S.: запутаться очень легко, т.к. названия практически одинаковые 😳... если не сказать, что идентичные.