Корисно знати

Що потрібно для підключення нового тарифного плану? / Зміна тарифного плану / Оплата за зміну тарифного плану


  • Новачок
  • 0 відповідей

Доброго ранку! Скажіть, будь ласка, як довго буде виконуватися заявка на підключення нового тарифного плану? Справа в тому, що я оформив заявку заздалегідь, коли на рахунку було недостатньо коштів. У голосовому меню почув: “Сформуйте заявку зараз і вона виконається коли на рахунку буде достатньо коштів”.

Вчора ввечері я поповнив рахунок на потрібну суму (50 грн. / Тариф "Онлайн 3G +"), але заявка не виконувалася тривалий час, а після півночі з рахунку списалася денна абонентська плата за моїм нинішнім тарифом. 

Сьогодні ж вранці (буквально 40 хвилин тому), я поповнив рахунок ще на 5 грн, щоби на рахунку було достатньо коштів для заміни тарифу і спробував повторно замовити підключення того ж тарифу, але у відповідь почув: “Зараз виконується ваша попередня заявка. Будь ласка, передзвоніть пізніше”. Скільки ж вона ще буде виконуватись? Це трохи вже дістало...

Aksolotl' 4 років тому

@PyT, раді вітати вас в нашій Спільноті!

Напевно, на момент написання мною цього повідомлення заявка ваша вже виконалася, але опишу як краще вчинити в майбутньому в подібній ситуації.
Ідеально, звичайно, щоби на момент оформлення заявки на рахунку вже була потрібна сума. Тоді система приймає вашу заявку і одразу починає обробляти. Такі заявки виконуються дууууже швидко.
Якщо рахунок вирішили поповнити після того, як залишили заявку, то потрібно буде чекати. Швидкість обробки залежить від "загальної черги заявок" і навантаження на обладнання. Після того як потрібна сума з'явилася на рахунку, в середньому за 3 години заявка виконується, але може бути і ситуація, коли потрібно чекати добу. Головне, щоби за цей період не витратили частину грошей на інші послуги.

Переглянути оригінал

637 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, так, саме в цих тарифних планах.

Здравствуйте! Я не могу сменить тариф, пишет change tariff blocked

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Trionix4, уточніть, будь ласка, пробували подати заявку через особистий кабінет “Мій Київстар”? У вас номер передплати, або номер контрактної форми обслуговування? 

@Trionix4, уточніть, будь ласка, пробували подати заявку через особистий кабінет “Мій Київстар”? У вас номер передплати, або номер контрактної форми обслуговування? 

Через додаток, та за телефоном 477*1. Все одно говорять та пишуть що неможливо зминити тариф

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Trionix4, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону по допомогу. 

Я координатор

Проблема:
Не удается изменить тариф из кабинета b2b
с  «Ваш Оптимум» на «Ваш выбор».

Просьба к операторам контакт-центра 
оформить заявку на смену тарифа с «Ваш Оптимум» на «Ваш выбор»
для моего номера - также не выполняется

Рівень користувача 8
Позначка +5

@RAN, на жаль, через Спільноту подібні заявки не реєструються. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support по допомогу. 

Підключала тариф, сталась помилка, кошти списало а тариф не з'явтвся активним, чекає нової оплати.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@LesyaSavchun, в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання рекомендацій. 

як підключити тариф “Дайте ще!” 2018?

Рівень користувача 8
Позначка +1

як підключити тариф “Дайте ще!” 2018?

Переміститись в часі в 2018 рік.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@alinapankova, це архівний тарифний план. Можливість переходу на нього на сьогодні не передбачена. 

Відповісти