Корисно знати

Що потрібно для підключення нового тарифного плану? / Зміна тарифного плану / Оплата за зміну тарифного плану


  • Новачок
  • 0 відповідей

Доброго ранку! Скажіть, будь ласка, як довго буде виконуватися заявка на підключення нового тарифного плану? Справа в тому, що я оформив заявку заздалегідь, коли на рахунку було недостатньо коштів. У голосовому меню почув: “Сформуйте заявку зараз і вона виконається коли на рахунку буде достатньо коштів”.

Вчора ввечері я поповнив рахунок на потрібну суму (50 грн. / Тариф "Онлайн 3G +"), але заявка не виконувалася тривалий час, а після півночі з рахунку списалася денна абонентська плата за моїм нинішнім тарифом. 

Сьогодні ж вранці (буквально 40 хвилин тому), я поповнив рахунок ще на 5 грн, щоби на рахунку було достатньо коштів для заміни тарифу і спробував повторно замовити підключення того ж тарифу, але у відповідь почув: “Зараз виконується ваша попередня заявка. Будь ласка, передзвоніть пізніше”. Скільки ж вона ще буде виконуватись? Це трохи вже дістало...

Aksolotl' 4 років тому

@PyT, раді вітати вас в нашій Спільноті!

Напевно, на момент написання мною цього повідомлення заявка ваша вже виконалася, але опишу як краще вчинити в майбутньому в подібній ситуації.
Ідеально, звичайно, щоби на момент оформлення заявки на рахунку вже була потрібна сума. Тоді система приймає вашу заявку і одразу починає обробляти. Такі заявки виконуються дууууже швидко.
Якщо рахунок вирішили поповнити після того, як залишили заявку, то потрібно буде чекати. Швидкість обробки залежить від "загальної черги заявок" і навантаження на обладнання. Після того як потрібна сума з'явилася на рахунку, в середньому за 3 години заявка виконується, але може бути і ситуація, коли потрібно чекати добу. Головне, щоби за цей період не витратили частину грошей на інші послуги.

Переглянути оригінал

622 Відповідей

Почему мне пришла смс о смене тарифного плана, с меня сняли деньги, а в приложении "мой Киевстар" пишет что заявка ещё выполняется?
Рівень користувача 8
Позначка +4
А когда подавали заявку на замену тарифа? Информация может обновится после повторного входа. Если это какая то старая заявка поданная несколько месяцев назад, то лучше сообщить эту инфу в чат либо по 466
Вы можете ориентироваться на СМС о смене тарифа и пользоваться им.
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Crazy_minion_94, нужно обновить страницу в приложении. Вручную это можно сделать, нажав на специальную кнопку (круговая стрелка), которая находится в правом верхнем углу. Если не поможет, обратитесь к оператору, он подаст заявку в тех. отдел, они вручную все подкорректируют.
При всем при этом, ориентируйтесь на текст смс о статусе заявки, в нем указана самая актуальная информация.
Рівень користувача 4
Оберіть колечко у додатку і воно обновить
Рівень користувача 8
Позначка +4
После пополнения заявка выполняется в течении 24-х часов 🙂 Как правило быстрее)
Рівень користувача 2
Історія повторяется.Коли я на подібних помилках набивав шишки,я помню цей внутрішній ропот..Тепер я знаю,Киівстар- це корпоративна машина з цілою системою програмного забеспечення.Я попідключав купу послуг і думав що вона догадаеться що я хочу.Тепер я розумію:сів істи борщ,грію,беру ложку,ім.Системний порядок мислення формуеться в процессі аналізу всіх складових учасників(істи борщ,ложка,хліб,горячий...Я пройшов цей шлях і вже в середині системи впорядкував програми,рекомендаціі,учасників,зворотній звязок про виконання і маю практичний досвід який помагає користуватись якісним житям.Успіхів тобі дорогенький!
Рівень користувача 7
Позначка +4

@PyT, раді вітати вас в нашій Спільноті!

Напевно, на момент написання мною цього повідомлення заявка ваша вже виконалася, але опишу як краще вчинити в майбутньому в подібній ситуації.
Ідеально, звичайно, щоби на момент оформлення заявки на рахунку вже була потрібна сума. Тоді система приймає вашу заявку і одразу починає обробляти. Такі заявки виконуються дууууже швидко.
Якщо рахунок вирішили поповнити після того, як залишили заявку, то потрібно буде чекати. Швидкість обробки залежить від "загальної черги заявок" і навантаження на обладнання. Після того як потрібна сума з'явилася на рахунку, в середньому за 3 години заявка виконується, але може бути і ситуація, коли потрібно чекати добу. Головне, щоби за цей період не витратили частину грошей на інші послуги.

Переходя на новый тарифный план , нужно ли чтоб на счёте была уже сума этого тарифа ?
Рівень користувача 8
Позначка +1
так, потрібно мати цю суму для зняття абонплати та суму плати за перехід на новий тарифний плян( якщо це не безкоштовно)
Дякую за Ваш вибір Київстар!
Рівень користувача 2
Я очень зол и не доволен вашим сервисом!!!! Я ришил поменять тариф, позвонил на 477 и тут же мне предложили очень как по мне выгодный тариф(которого нет вообще) назва Z-Тариф.... Я пополнил щет чтоб его оформить и тут на тебе его уже нет. Чесно скажу хотил позвонить и как следует выматерить оператора и поставить их на место за такие шутки, но у них видетели все линии заняты. Другие ваши убожиские тарифы меня не интересуют можите и не предлагать (жду моральную компинсацыю) и ето минимум что вы можите ;по тому как тут дело грозид судовыми розборками!!! И это уже не шутка.
Рівень користувача 1
У мене завтра має Сняти абонплату 110грн , но я ще раніше подав заявку на виконання переходу на тарифний план Київстар відео 95грн. , І у мене на рахунку тільки 98грн і це значить що мені дуже потрібно щоб мою заявку виконали до 23:59 21.11.2017 і в іншому випадку я зневірюсь в Київстар
Рівень користувача 1
Хочу перейти на безлим+ за 135 грг. Вопрос : нужно будет каждый месяц платить активацию в 45грн. То есть итого каждый месяц 135+45? Или это разово? И последующие месяца только 135?
Рівень користувача 5
Позначка +1
Это разово за смену тарифа. В дальнейшем только фиксированная плата за пакет
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Alena1 Переход может быть платным, стоимость перехода 20 грн, не 45.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Якщо Ваші заявка та молитва до Київстар щирі- нема підстав для хвилювання! Чудовий Вибір !
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Nedovolen, приветствую вас в нашем сообществе!
Тарифный план с названием " Z-Тариф" существует, но активировать его могут только те абоненты, которые находятся в его домашней зоне: Волынская обл Киверцовский и Луцкий районы, включая г.Луцк + районы Закарпатской обл: Береговский, Великоберезнянский, Воловецкий, Мукачевский, Перечинский, Свалявский, Ужгородский, включая г.Чоп. Если Вы находитесь в этой зоне, подать заявку можно в системе "Мой киевстар" в разделе "Тарифы" или по бесплатному номеру 477*1
У нас тарифний план-київстар Планшет ми хочемо перейти на інший!Що нам робити?
Рівень користувача 8
Позначка +4
Пройдите авторизацию https://new.kyivstar.ua
Раздел тарифы, Выбираете что Вам нравится, подаете заявку, ждете смс.
Рівень користувача 5
На сайте kyivstar.ua актуальный перечень тарифных планов с подробным описание как подключиться.
Рівень користувача 6
Позначка +1
У мене завтра має Сняти абонплату 110грн , но я ще раніше подав заявку на виконання переходу на тарифний план Київстар відео 95грн. , І у мене на рахунку тільки 98грн і це значить що мені дуже потрібно щоб мою заявку виконали до 23:59 21.11.2017 і в іншому випадку я зневірюсь в Київстар
@Gogod456, вітаю вас у нашій спільноті!
Якщо на рахунку достатня сума коштів, заява виконується швидше.
Рівень користувача 6
Позначка +1
Хочу перейти на безлим+ за 135 грг. Вопрос : нужно будет каждый месяц платить активацию в 45грн. То есть итого каждый месяц 135+45? Или это разово? И последующие месяца только 135?
@Alena1, приветствую вас в нашем сообществе!
Для перехода оплачиваете только абонплату по условиям выбранного тарифа 135 грн.
Можно ли подключить контрактный тариф в Киеве, но что б привязался к региону Черкассы?
Рівень користувача 8
Позначка +1
[quote=fasawi]Можно ли подключить контрактный тариф в Киеве, но что б привязался к региону Черкассы?[/quote

В Києві можна підключити національний тарифний плян , він і до Черкас прив'язується файно
Рівень користувача 6
Позначка +1
@fasawi, добро пожаловать в наше сообщество!
Тарифы для Киева действуют по всей Украине.
@Kaliniv D, спасибо за помощь!
Рівень користувача 8
Позначка +1
@fasawi, добро пожаловать в наше сообщество!
Тарифы для Киева действуют по всей Украине.
@Kaliniv D, спасибо за помощь!


радий допомогти вірним абонентам Київстар!

Відповісти