Самостійне замовлення пакета послуг в тарифах передплати


Рівень користувача 8
Позначка +3

З 18 лютого 2020 року буде доступна нова можливість для абонентів передплаченої форми обслуговування.

Якщо через нестачу коштів на рахунку для оплати послуг на місяць або 4 тижні був нарахований денний пакет, абонент зможе в той же день одразу після поповнення рахунку самостійно замовити повний пакет послуг замість того, щоб чекати наступного дня.

Зробити це можна одним із наступних способів:

  • за номером 477*202;
  • у системі самообслуговування «Мій Київстар»;
  • у контакт-центрі або у співробітника фірмового магазину Київстар.

Зверніть увагу, що замовлення буде доступне тільки у випадку, коли не відбулась планова оплата, та не буде працювати, якщо закінчилися хвилини та/або мегабайти за тарифом.


169 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Давайте чесно, придирки висосані з пальця: якщо ви не розрахували скільки вам необхідно мегабайт - це ваші проблеми, переходьте прямо зараз на дорожчий тариф з більшою к-стю мегабайт і буде вам щастя. Докуповувати пакет мегабайт - вкрай невигідно, і “перезаказувати” також.
Єдина претензія по темі - це “зжирання” 10грн. Списання денної абонплати у нормальних операторів (Лайфселл) вмикається/вимикається  простою USSD комбінацією *103#. Чому так не можна зробити в Київстар? Питання риторичне.

Позначка +1

@MoRoK, попробуйте набрать 477*202 вызов

Рівень користувача 1

@MoRoK, попробуйте набрать 477*202 вызов

Спасибо, помогло

Рівень користувача 2
Позначка

Якщо у вас знята денна оплата по тарифу то зняття повної оплати можна замовити за комбінацією 477*202 (голосове меню). Або чекати ночі коли зніметься оплата автоматично. Перевірити чи знята оплата денна можна за запитом *112# якщо дата вказана наступного дня то денна ап знято, якщо нулі то не знято денної ап, і повна сума зніметься майже одразу при поповненні

Рівень користувача 8
Позначка +2

Зробити це можна одним із наступних способів:

  • за номером 477*202;
  • у системі самообслуговування «Мій Київстар»;
  • у контакт-центрі або у співробітника фірмового магазину Київстар.

Зверніть увагу, що замовлення буде доступне тільки у випадку, коли не відбулась планова оплата, та не буде працювати, якщо закінчилися хвилини та/або мегабайти за тарифом.

Вчіться користуватись пошуком - відповідь вже є.

Рівень користувача 1

Снимаете плату только ночью ? А что мне делать целый день сейчас , когда вы просто не можете снять эти деньги и начислить минуты?  Я нене могу звонить,  у вас без тарифа драконовские цены . Думаю, пора уже переходить на другого оператора. 

Рівень користувача 8
Позначка +2

@VLAD.Z без понятия :grinning:  У меня контрактный тариф и всегда происходит вовремя оплата. 
В новости есть три способа подключения

Рівень користувача 8
Позначка +2

477*202 если оплачен дневной пакет 

Рівень користувача 7
Позначка +1

477*202📞

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, спасибо за внимательность :wink: 

Тут исправили. Для исправления на сайте запрос передала. 

Позначка +1

@Xomyak,  на сайте ещё не исправили.

Рівень користувача 8
Позначка +2

“Новий”, ага.
Усе нове - забуте старе.

Це не нова можливість.
Це поверненя старої можливості.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Нет

Рівень користувача 6
Позначка

Можно только перейти на другой тариф и оплатить абонплату уже по новому тарифу. Иначе никак.

Рівень користувача 6
Позначка

@Vladiik91Vladiik91 , если не хватило минут или Мб в тарифе, то рекомендую подобрать тарифный план с бОльшим объемом услуг. это можно сделать тут.

Либо, оставаясь в текущем тарифе, подключить дополнительные услуги с необходимым объемом минут/Мб. Проверить доступные услуги можно в личном кабинете  “Мой Киевстар”  либо обратиться к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support .

Рівень користувача 6
Позначка

@mishania10 , замовити позачергово пакет послуг можливо лише в тому випадку, якщо було знято денну плату через брак коштів для оплати тарифу на 4 тижні. Якщо не було коштів для оплати ні на 4 тижні, ні на день (на рахунку залишалось 0,00 грн), то плата за тариф буде стягнута автоматично при поповненні рахунку на достатню суму для оплати на 4 тижні. Якщо ще минув термін оплати тарифу, то раніше замовити пакет послуг не можливо, на жаль.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@LogS, будь ласка, прочитайте саме перше повідомлення від @Alena.Sliusar, там знайдете необхідну інформацію :nerd:

Позначка +1

@Irens, возможность продления действия тарифа преждевременно, увы, не предусмотрена.

Рівень користувача 6
Позначка

@Irens , принудительно заказать списание платы по тарифу возможно только в том случае, если была списана плата за дневной пакет услуг. В Вашей ситуации рекомендую подобрать тариф с большим объемом услуг или в “Мой Киевстар”. проверить, какие дополнительные пакеты Мб доступны для Вашего текущего тарифного плана.

Рівень користувача 8
Позначка +2

@JadniyKievstar только вы можете знать сколько вам трафика нужно.
Альтернатива - подключите тариф с безлимитным доступом в Интернет

Рівень користувача 1

Не працює. Сьогодні намагався замовити зняття абонплати через 477*202 та 477*202#

Через додаток також немає відповідної функції 

Рівень користувача 6
Позначка

@xulumulu , в даній темі є відповідь на Ваше питання. Ознайомтесь, будь ласка. :nerd:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, ця функція передбачена для всіх тарифних планів передплати. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, не в обиду. У меня складывается впечатление, что вы учитель русского языка, и уже автоматически проверяете правильность написания :wink:

Исправила.

Делаю ошибки, так как рабочее время ограничено, а объем работы не маленький. Надеюсь на понимание. 

Позначка +1

@Julie94, за номером 477*202

Відповісти