Самостійне замовлення пакета послуг в тарифах передплати


Рівень користувача 8
Позначка +3

З 18 лютого 2020 року буде доступна нова можливість для абонентів передплаченої форми обслуговування.

Якщо через нестачу коштів на рахунку для оплати послуг на місяць або 4 тижні був нарахований денний пакет, абонент зможе в той же день одразу після поповнення рахунку самостійно замовити повний пакет послуг замість того, щоб чекати наступного дня.

Зробити це можна одним із наступних способів:

  • за номером 477*202;
  • у системі самообслуговування «Мій Київстар»;
  • у контакт-центрі або у співробітника фірмового магазину Київстар.

Зверніть увагу, що замовлення буде доступне тільки у випадку, коли не відбулась планова оплата, та не буде працювати, якщо закінчилися хвилини та/або мегабайти за тарифом.


169 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yuliya223, скористувались порадою @KurwaMatj? Все добре, оплата знялась?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Это кнопка пополнить счёт, а на счету достаточно

Ааа, “пополніть таріф” і “пополніть” - у вас мають різні значення….)
“Пополніть таріф” можна здоровезною кнопкою по центру екрану в додатку на якій написано “Плата за тариф не знялась”, або комбінацією *477*202#
 

Это кнопка пополнить счёт, а на счету достаточно

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ночью не снялась оплата так как было недостаточно на счету. Я пополнила, как пополнить тариф через приложение?

Здоровезна жовта кнопка на головному екрані додатку.

Ночью не снялась оплата так как было недостаточно на счету. Я пополнила, как пополнить тариф через приложение?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Natalia@, якщо мова йде про позачергове зняття оплати по тарифу, то ви можете скористуватись комбінацією 477*202 та виклик.
Замовлення можуть зробити користувачі, у яких в ніч планового зняття були кошти тільки для оплати денного пакету.
Раніше нарахований пакет послуг на день буде анульований.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Rulyaman, доповню відповідь @KurwaMatj. Замовлення можуть зробити користувачі, у яких в ніч планового зняття були кошти тільки для оплати денного пакету.
Раніше нарахований пакет послуг на день буде анульований.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Код активации тарифа киевстар онл

айн +2019

 

Код активации тарифа киевстар онл

айн +2019

Рівень користувача 8
Позначка +1

Забыл пополнить счет пополнил на следующий день какой код надо ввести чтоб сняли абонплату

*477*202#

Забыл пополнить счет пополнил на следующий день какой код надо ввести чтоб сняли абонплату

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Viktoriia 2345567- bfyse, також ви можете скористуватись комбінацією 477*202 та виклик.
Замовлення можуть зробити користувачі, у яких в ніч планового зняття були кошти тільки для оплати денного пакету.
Раніше нарахований пакет послуг на день буде анульований.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Як швидко продовжити тариф після того, як поповнив рахунок і не чекати добу для зняття коштів?

Для цього є спеціальна кнопка в додатку “Мій Київстар”
 


 

Як швидко продовжити тариф після того, як поповнив рахунок і не чекати добу для зняття коштів?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Назар, можливо за вашим номером сформувалась “резервація” коштів.

Будь ласка, спробуйте відключити передачу мобільних даних, перезавантажити телефон, перевірити стан рахунку і повторно скористуватись позачерговим зняттям оплати по тарифу. 

Чому коли хочу поповнити рахунок функією « позачергве поповнення рахунку» мені вибає помилка що не можливо попанити, на рахунку недостатньо коштів, хоча коштів достатньо 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@hello.p, дякую за зворотний зв’язок :hugging:

Так, дякую, смс про зняття вже теж прийшла, аж о 19:36. Пакет ще не використовував, але всюди наче пише, що нараховано успішно.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@hello.p:thinking: все добре? Абонентська плата успішно знялась?

Дякую, інтернет-сесії проконтролювати можна, цікавило що тут знімається просто календарно, з початком доби. Бо наче ж знімається.
Вимкнув передачу даних, перевів в режим 2G (хоча на телефоні з двома sim одну все одно показує в 3G чомусь), дочекався 00:00, поповнив, набираю 477*202, а там "позачергове зняття в період з 0 до 3 годин недоступне, спробуйте пізніше".

Почекав ще, перевірив баланс коштів, там вже нуль. *112# показує, що пакет нарахувало, але смс поки нема. Ну це не критичне.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@hello.p, після поповнення повинна знятись повна оплата по тарифу, так як можна зробити припущення, що у вас немає активних Інтернет-сессій.

Це десь є на сайті КС? Бо вперше про таке чую.

На жаль, такої рекомендації на офіційному сайті немає :sweat:
Але, в інформаційному повідомленні, котре отримуєте перед зняттям оплати, ця рекомендація є. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Обов’язково на 10 грн. більше.

Це десь є на сайті КС? Бо вперше про таке чую.

Це особиста порада.
Ви в праві її не слухати)

Рівень користувача 6
Позначка

Обов’язково на 10 грн. більше.

Це десь є на сайті КС? Бо вперше про таке чую.

Если у вас на счету несколько дней 0, то активных интернет сессий нет и сумму абонплаты должно снять без сюрпризов.

Обов’язково на 10 грн. більше.

Це десь є на сайті КС? Бо вперше про таке чую.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я правильно розумію, що поповнювати свій рахунок з залишком, як тут пишуть, не обов’язково?

У мене останніми днями на рахунку 0 грн, тому денну плату не знімає. Мені достатньо поповнитись рівно на вартість пакету, і його підключення відбудеться автоматично? Денну плату перед тим не зніме?

Обов’язково на 10 грн. більше.

Відповісти