Корисно знати

Самостійне замовлення пакета послуг в тарифах передплати


Рівень користувача 8
Позначка +3

З 18 лютого 2020 року буде доступна нова можливість для абонентів передплаченої форми обслуговування.

Якщо через нестачу коштів на рахунку для оплати послуг на місяць або 4 тижні був нарахований денний пакет, абонент зможе в той же день одразу після поповнення рахунку самостійно замовити повний пакет послуг замість того, щоб чекати наступного дня.

Зробити це можна одним із наступних способів:

  • за номером 477*202;
  • у системі самообслуговування «Мій Київстар»;
  • у контакт-центрі або у співробітника фірмового магазину Київстар.

Зверніть увагу, що замовлення буде доступне тільки у випадку, коли не відбулась планова оплата, та не буде працювати, якщо закінчилися хвилини та/або мегабайти за тарифом.


200 Відповідей

При поповненні на 125 грн і замовленні пакетних послуг кошти не списуються і не підключаються необхідні мегабайти інтернету. Натомість вдруге згімає кошти в розмірі 10 грн і надає по 100 мб.  При наборі 477*202 мені каже, що при замовленні пакетних послуг сталася помилка. В чому справа?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ірина Білотіл:thinking: уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що термін дії тарифного плану ще не закінчився (ще не пройшло 28 днів / місяць)?

Напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

Рівень користувача 1

Як оформити позачергове зняття плати за тариф у тарифному плані "Безлім соцмережі" ?

Теж спостерігаю таку картину - в даному тарифі по 477*202 каже що сталася помилка,  хоча коштів достатньо і денна плата вчора знялася двічі(2*10грн),  і сьогодні вже 10ку заникали. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@pro100oven, на поточний момент відкрита “аварія”:
Замовлення послуги. Складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг за тарифним планом (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів, у яких сплачено денний пакет виникають складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг на 4 тижні за тарифним планом через різні канали (CSR TB, USSD, IVR).

Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення, протягом 10 робочих днів, буде проведена компенсація за некоректними витратами, про що ви будете проінформовані в SMS.

ID: 840347

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Сегодня утром списало деньги за дневной тариф, я докинул деньгии теперь звоню 477*202 чтобы подключить сразу тариф, но там автоответчик говорит что плата не была снята за дневной тариф, что делать? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Сегодня утром списало деньги за дневной тариф, я докинул деньгии теперь звоню 477*202 чтобы подключить сразу тариф, но там автоответчик говорит что плата не была снята за дневной тариф, что делать? 

Що вам заважає дочекатись ночі, щоби система сама зняла місячну абонплату?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Алексей Назаренко, на поточний момент відкрита “аварія”:
Замовлення послуги. Складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг за тарифним планом (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів, у яких сплачено денний пакет виникають складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг на 4 тижні за тарифним планом через різні канали (CSR TB, USSD, IVR).

Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення, протягом 10 робочих днів, буде проведена компенсація за некоректними витратами, про що ви будете проінформовані в SMS.

ID: 840347

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 1

19.08.2021 я поповнив рахунок на 41 грн. потім одразу спробував декілька разів замовити пакет послуг, але мені повідомили про помилку. тепер станом на 22.08 через ваші технічні або інші мені невідомі у мене на рахунку залишилось 5грні пакет послуг так і не було підключено. це що за махінації з грошима?

Аналогічна ситуація але списали 105 гривень і в додатку не зазначається про це абсолютно нічого! Оператор називає послугу, про яку я чую вперше і каже, що дане списанння відбувається вже 3 місяці! Просто я сліпа весь цей час була і не бачила😉

Рівень користувача 8
Позначка +5

@NSCOriginal, за вашим зверненням потрібна індивідуальна перевірка. 
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання інформації щодо руху фінансів за номером.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@InnaN, якщо ви звернулись до оператора і отримали відповідь, що гроші знімались за конкретну додаткову послугу, на жаль, це так і є :shrug_tone2:

Добрый день, в ночь снятия абонплаты средств на счету не было. Утром счёт был пополнен. Но деньги снимаются за интернет, сам пакет услуг не могу активировать. Деньги соответственно тают.

"замовлення неможливе плату за денний пакет не було списано"

В ніч, коли мало зняти кошти за пакет послуг, не було певної суми, для зняття. Але зараз на рахунку достатньо коштів, багато разів намагалася замовити пакет послуг, але чую лише: "Послуга не може бути активована, тому що не було знято кошти на денний пакет", хоча вже 3-гу ніч поспіль знімає кошти за денний пакет послуг. Що робити в такому випадку?

Тариф Смачний Безлім

Хто конпенсує мені такі витрати, чому я страдаю від того що ваша система не працює, зробіть щось.

Рівень користувача 4

Та ж фігня, тільки сума була. З 21.08 вже 140 грн по 10 зняло, кошти на рахунку є, На 466 докладають усіх зусиль. От думаю, вже писати заяву в міліцію, чи ще чекати? @Xomyak скажіть щось з цього приводу будьласка.

 

В мене щодня по 100 гривень десятками знімає, а абонплату навіть вручну не можу підтвердити

Рівень користувача 4

тільки що був у так званому салоні Київстар, дівчинка яка нічого не знає і нічого не може зробить, з трудом змогла повідомити, що моє місто більше не входить у тариф Смачний
більше ніде, поки що не знайшов офіційної інформації з цього приводу
це щось відверто шахрайське, як на мене

Рівень користувача 4

Оператори повідомляють, що у Київстар змінилось адміністративне підпорядкування з державного на альтернативне. Раптом.
“Розумію Вас, дана ситуація також може бути пов'язана , якщо Ви проживаєте в +- 10 км. від кордону з іншим регіоном, який входить до території дії тарифу. Наразі, саме місто Южноукраїнськ не входить до території дії, як Ви можете переглянути за вищевказаним посиланням.”
місяць тому ще входив

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Bruxsa23, на поточний момент відкрита “аварія”:

Замовлення послуги. Складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг за тарифним планом (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів, які оплатили денний пакет, виникають складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг на 4 тижні за тарифним планом через канал IVR 477*202.

Інформація вже передана фахівцям на розглядання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення неполадок, протягом 20 робочих днів, буде проведена компенсація по некоректним витратам.

ID: 1279511”.

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

В ніч, коли мало зняти кошти за пакет послуг, не було певної суми, для зняття. Але зараз на рахунку достатньо коштів, багато разів намагалася замовити пакет послуг, але чую лише: "Послуга не може бути активована, тому що не було знято кошти на денний пакет", хоча вже 3-гу ніч поспіль знімає кошти за денний пакет послуг. Що робити в такому випадку?

Тариф Смачний Безлім

Хто конпенсує мені такі витрати, чому я страдаю від того що ваша система не працює, зробіть щось.

Та ж сама ситуація , як вирішити не знаю 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yevheniy5, надала відповідь в особистих повідомленнях :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kindrat Kalistratovych@Сергей Волынский, @Irina Selezniova, на поточний момент відкрита “аварія”:

Замовлення послуги. Складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг за тарифним планом (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів, які оплатили денний пакет, виникають складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг на 4 тижні за тарифним планом через канал IVR 477*202.

Інформація вже передана фахівцям на розглядання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення неполадок, протягом 20 робочих днів, буде проведена компенсація по некоректним витратам.

ID: 1279511”.

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Здравствуйте хочу воспользоваться услугой внеочередная плата за тариф но почему то не получается подключить ни через приложение ни через 477 " мой тариф "Твой Максимум" подскажите пожалуйста в чем проблема?!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Eazy, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Уточніть, будь ласка, ваше питання все ще актуальне?

Вночі було знято 10грн на денний тариф. Зранку поповнив рахунок до потрібної суми для місячного тарифу. По 477*202 говорить що активувати місячний тариф неможливо, через те що денний тариф не було знято.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@b.poltavec, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Відповісти