Самостійне замовлення пакета послуг в тарифах передплати


Рівень користувача 8
Позначка +3

З 18 лютого 2020 року буде доступна нова можливість для абонентів передплаченої форми обслуговування.

Якщо через нестачу коштів на рахунку для оплати послуг на місяць або 4 тижні був нарахований денний пакет, абонент зможе в той же день одразу після поповнення рахунку самостійно замовити повний пакет послуг замість того, щоб чекати наступного дня.

Зробити це можна одним із наступних способів:

  • за номером 477*202;
  • у системі самообслуговування «Мій Київстар»;
  • у контакт-центрі або у співробітника фірмового магазину Київстар.

Зверніть увагу, що замовлення буде доступне тільки у випадку, коли не відбулась планова оплата, та не буде працювати, якщо закінчилися хвилини та/або мегабайти за тарифом.


204 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@hello.p:thinking: все добре? Абонентська плата успішно знялась?

Так, дякую, смс про зняття вже теж прийшла, аж о 19:36. Пакет ще не використовував, але всюди наче пише, що нараховано успішно.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@hello.p, дякую за зворотний зв’язок :hugging:

Чому коли хочу поповнити рахунок функією « позачергве поповнення рахунку» мені вибає помилка що не можливо попанити, на рахунку недостатньо коштів, хоча коштів достатньо 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Назар, можливо за вашим номером сформувалась “резервація” коштів.

Будь ласка, спробуйте відключити передачу мобільних даних, перезавантажити телефон, перевірити стан рахунку і повторно скористуватись позачерговим зняттям оплати по тарифу. 

Як швидко продовжити тариф після того, як поповнив рахунок і не чекати добу для зняття коштів?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Як швидко продовжити тариф після того, як поповнив рахунок і не чекати добу для зняття коштів?

Для цього є спеціальна кнопка в додатку “Мій Київстар”
 


 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Viktoriia 2345567- bfyse, також ви можете скористуватись комбінацією 477*202 та виклик.
Замовлення можуть зробити користувачі, у яких в ніч планового зняття були кошти тільки для оплати денного пакету.
Раніше нарахований пакет послуг на день буде анульований.

Забыл пополнить счет пополнил на следующий день какой код надо ввести чтоб сняли абонплату

Рівень користувача 8
Позначка +1

Забыл пополнить счет пополнил на следующий день какой код надо ввести чтоб сняли абонплату

*477*202#

Код активации тарифа киевстар онл

айн +2019

Рівень користувача 8
Позначка +1

Код активации тарифа киевстар онл

айн +2019

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Rulyaman, доповню відповідь @KurwaMatj. Замовлення можуть зробити користувачі, у яких в ніч планового зняття були кошти тільки для оплати денного пакету.
Раніше нарахований пакет послуг на день буде анульований.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Natalia@, якщо мова йде про позачергове зняття оплати по тарифу, то ви можете скористуватись комбінацією 477*202 та виклик.
Замовлення можуть зробити користувачі, у яких в ніч планового зняття були кошти тільки для оплати денного пакету.
Раніше нарахований пакет послуг на день буде анульований.

Ночью не снялась оплата так как было недостаточно на счету. Я пополнила, как пополнить тариф через приложение?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ночью не снялась оплата так как было недостаточно на счету. Я пополнила, как пополнить тариф через приложение?

Здоровезна жовта кнопка на головному екрані додатку.

Это кнопка пополнить счёт, а на счету достаточно

Рівень користувача 8
Позначка +1

Это кнопка пополнить счёт, а на счету достаточно

Ааа, “пополніть таріф” і “пополніть” - у вас мають різні значення….)
“Пополніть таріф” можна здоровезною кнопкою по центру екрану в додатку на якій написано “Плата за тариф не знялась”, або комбінацією *477*202#
 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yuliya223, скористувались порадою @KurwaMatj? Все добре, оплата знялась?

Автоматично не поповнили, бо закинули гроші через день після закінчення тарифу

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Mary.Barnes:thinking: все добре? Абонентська плата успішно знялась?

Сегодня ночью должно было произойти снятие средств в счёт абонплаты. Но средств на счету было недостаточно. Как списать средства после того, как счет был пополнен?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Елена Павличенко, уточніть, будь ласка, все добре? Вдалось замовити зняття оплати по тарифу?

Рівень користувача 1

Як оформити позачергове зняття плати за тариф у тарифному плані "Безлім соцмережі" ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Glebushka, якщо мова йде про позачергове зняття оплати по тарифу, то ви можете скористуватись комбінацією 477*202 та виклик.
Замовлення можуть зробити користувачі, у яких в ніч планового зняття були кошти тільки для оплати денного пакету.
Раніше нарахований пакет послуг на день буде анульований.

Відповісти