Самостійне замовлення пакета послуг в тарифах передплати



Показати перший допис

206 Відповідей

Добрый день, помогите пожлйста нужно подключить пакет услуг на телефон  позвонить на номер 477х202 не могу 097ххх9538 уже оплатила по интернету  300 грн подключите меня пожалуйста сейчас.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tanja Tatjana, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для підключення тарифу. 

Який код щоб зняло гроші за акцію, якщо не зняло вночі?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vlad Litkovets, якщо питання і досі актуальне, будь ласка, напишіть повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

Вітаю! Користуюсь тарифом «ТВІЙ», але вже вдруге стається так, що грошей не вистачає перед щомісячним списанням пакету, а вночі гроші за пакет не списуються! Замість цього списуються десь по 30 грн за добу. Поповнення рахунку не допомагає. Намагаюсь активувати самостійно в Мій Київстар - немає в функціоналі кнопки самостійної активації пакету, USSD-запит теж не працює, може через те, що в роумінгу знаходжусь. Минулого місяця звернулись в чат і оператор мені активував. Але зараз чат взагалі відключили, залишили чат-бота! 

Будь ласка, додайте в функціонал Мій Київстар можливість самостійно активувати пакет в тарифах «ТВІЙ»! Або я просто не потягну по 30 грн за день платити! Дякую!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VGr, 🤔 те, що ви знаходитесь в роумінгу не повинно впливати на можливість позачергового замовлення пакету. 
Якщо вночі ніяка оплата не знімалась, то після поповнення зняття оплати відбувається автоматично, про що надходить SMS. Якщо денна оплата знялась, то активувати самостійно тариф можна або через USSD, або через особистий кабінет. Інформація про те, що в системі “Мій Київстар” прибрали “кнопку” не надходила:( 

Уточніть, будь ласка, яку комбінацію набирали для замовлення пакету? 
Також ви можете залишити скаргу на “Мій Київстар”, через електронний канал APPS@kyivstar.net (в темі звернення написати “Мій Київстар”, також потрібно вказати номер телефону, описати ситуацію, додати скріншоти).

Відповісти