Корисно знати

Самостійне замовлення пакета послуг в тарифах передплати



Показати перший допис

200 Відповідей

Я просрочила абонплату по моему тарифному плану. Необходимую сумму внесла с опозданием на 2 часа. Но по- прежнему активации не произошло, а деньги улетают. Каковы мои действия?

Как подключить тарифный план не дожидаючись следующего дня

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vladislav1992, попробуйте воспользоваться комбинацией, которая указана в “шапке” темы :nerd:

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ніяк. 

Доброго дня! Підкажіть будь-ласка, як замовити нову абонплату по тарифу "Смачний"

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Олександр_87, ви можете скористатися позачерговим замовленням пакета послуг. Замовлення доступне абонентам, у яких в ніч планового зняття були кошти тільки для оплати денного пакету. Такий абонент, після поповнення рахунку, зможе сам замовити пакет послуг, не чекаючи найближчої ночі :wink:

Комбінація для замовлення є в "шапці" теми.

Як швидко продовжити тариф після того, як поповнив рахунок і не чекати добу для зняття коштів?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Viktoriia 2345567- bfyse, також ви можете скористуватись комбінацією 477*202 та виклик.
Замовлення можуть зробити користувачі, у яких в ніч планового зняття були кошти тільки для оплати денного пакету.
Раніше нарахований пакет послуг на день буде анульований.

Доступно ли для моего тарифного плана "Онлайн без границ" вне очередная абон плата?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Для того щоб вам допомогли потрібно хоча б якусь мінімальну ввідну інформацію: 
1) це новий номер, чи ним користувались вже
2) назва тарифу
3) що передувало цій проблемі
4) сума на рахунку
і т.д.
А найкраще, щоб ми тут не вангували на кавовій гущі, зателефонувати на 466.

Подскажите, что сделать чтобы снялась абонплата? Переключение на 3G/2G  результата не дало

Рівень користувача 8
Позначка +5

@iris18:thinking: попробуйте воспользоваться комбинацией, которая указана в “шапке” темы. 

Вночі було знято 10грн на денний тариф. Зранку поповнив рахунок до потрібної суми для місячного тарифу. По 477*202 говорить що активувати місячний тариф неможливо, через те що денний тариф не було знято.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@b.poltavec, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Здравствуйте хочу воспользоваться услугой внеочередная плата за тариф но почему то не получается подключить ни через приложение ни через 477 " мой тариф "Твой Максимум" подскажите пожалуйста в чем проблема?!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Eazy, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Уточніть, будь ласка, ваше питання все ще актуальне?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Insezard:thinking: удалось заказ пакет услуг? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Забыл пополнить счет пополнил на следующий день какой код надо ввести чтоб сняли абонплату

*477*202#

Забыл пополнить счет пополнил на следующий день какой код надо ввести чтоб сняли абонплату

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Rulyaman, доповню відповідь @KurwaMatj. Замовлення можуть зробити користувачі, у яких в ніч планового зняття були кошти тільки для оплати денного пакету.
Раніше нарахований пакет послуг на день буде анульований.

Позначка +1

Дано тариф передплаченого зв’язку «SIM для пристроїв», де щодня знімається абонентська плата, яка дорівнює 1 грн. за день користування.
Якщо закінчився щоденний пакет послуг (обсяг хвилин/SMS/МБ), чи можна замовити самостійне замовлення пакета послуг і отримати новий пакет послуг?

Рівень користувача 6
Позначка

@VLAD.Z , на жаль, така можливість не надається в умовах даного тарифного плану :sweat:

Рівень користувача 8
Позначка +1

Дано тариф передплаченого зв’язку «SIM для пристроїв», де щодня знімається абонентська плата, яка дорівнює 1 грн. за день користування.
Якщо закінчився щоденний пакет послуг (обсяг хвилин/SMS/МБ), чи можна замовити самостійне замовлення пакета послуг і отримати новий пакет послуг?

Інтернет-пакети доступні для тарифу Сім для пристроїв на контракті

 

Позначка +1

@Cherevach, так я вже давно знаю про існування інтернет-пакетів для цього тарифу, хоч запитував про позачергове зняття абонентської плати в цьому ж тарифі.

Як замовити позачергове поповнення тарифу Смачный? 

Відповісти