Самостійна заміна SIM-карти
Спасибо. Думал больше, создаются дополнительные неудобства.
Точная дата окончания где-то указана на обложке? На фото не видно, в живую пока нет возможности приобрести.
Добрый день
Подскажите, пожалуйста, можно ли перенести мой номер на другую сим карту ( не пустую). Новая сим карта уже с номером, но в нынешних условиях пустую сим карту найти не могу.
Добрый день
Подскажите, пожалуйста, можно ли перенести мой номер на другую сим карту ( не пустую). Новая сим карта уже с номером, но в нынешних условиях пустую сим карту найти не могу.
Можна, якщо це SMART SIM (без першої абонплати). Протягом 7-ми днів з моменту активації.
Також, якщо ваш телефон підтримує eSIM, ви можете безкоштовно перенести номер на eSIM в додатку Мій Київстар.
Відправила запит при самостійній зміні і нічого не змінилось. лише приходить повідомлення, що через 7 годин відбудеться заміна і на цьому все.
Номер телефону +38068ххх4502
У перший раз повідомило,що проблеми з тех причин, пробувала надалі не вийшло. Купила новий смарт пакет для заміни і немає результату.
Бачу що цей номер починається з 068, чи це викликає якісь проблеми? Що можна зробити? Дуже потрібно відновити цей номер.
“Самостійна заміна SIM. Після подачі заявки заміна SIM не відбувається (GSM / PrePaid)
У деяких абонентів передплати, після подачі заявки на "Самостійну заміну SIM-карти" проходить 7 годин, заміна не виконується, заявка в помилці. При цьому номер донора, як і раніше, залишається в активному стані.
Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
ID: 2751651”
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.
Купив Smart Sim 4G, виконав необхідний запит (*245*41*0xxxxxxxxxновий*PUK1новоїSim#) зі старої Sim для автоматичного переносу старого номеру на нову Sim. У відповідь: “Неможливо виконати запит через технічні причини.”
Спробував зробити відповідний запит з нової Sim (*245*380xxxxxxxxxстарий*PUK1староїSim#) - результат такий самий.
Пробував різні варіанти: перезавантажувати пристрої, вимикати стару Sim при запиті з нової і т.д. - результату нуль.
Кілька разів додзвонювався до операторів - у відповідь отримав реєстрацію заявки в технічному відділі і заспокоєння, що можна не переживати, що є 7-денний термін після активації нової Sim (Smart Sim 4G), після якого взагалі неможливо буде зробити перенос.
Наразі 7 днів після активації Smart Sim минуло, на USSD запит вже вискакує відповідь, що операція неможлива через те, що термін сплинув і тиша від представників Київстару.
До речі, оператор відмовив в “ручному” перенесенні номеру, хоча всі реквізити в наявності (PUK старої Sim, нової, доступ до кабінету “Мій Київстар” для старого номеру і т.д.).
P.S. У мене старий номер вже 16 років.
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону.
@Xomyak Дякую за пораду. Наразі заявка у техвідділу в процесі протягом вже 2 тижнів. І я щось не впевнений у позитивному результаті… Думав щось цікаве почую тут.
P.S. Заміну на нову карту 4G за моїм другим номером від вашого конкурента на букву V (не плутати з рашистами) було виконано в “ручному” режимі при спілкуванні з оператором за пару хвилин.
Не працює перенос номера (заміна Smart SIM), виконав необхідний запит (*245*380xxxxxxxxx*PUK1#) зі нової Sim для автоматичного переносу старого номеру на нову Sim. Прийшло смс: “Заміна SIM відбудеться через 7 годин.” Однак пройшло вже 4 дні, нічого не приходить, перенос не здійснено. Кожен день намагаюсь додзвонитись до Київстара, щоб ця проблема буда вирішена.
Кілька разів розмовляв з операторами та технічними менеджерами - у відповідь отримав що у Київстара техничні проблеми і вони будут вирішені до 18:00, однак так пройшло вже 4 дні. Я без зв'язку з родиною у такий тяжкий час через це.
Скоро сплине 7-денний термін після активації нової Sim, після якого взагалі неможливо буде зробити перенос.
Що мені робити? Скільки ще чекати? Цей номер для мене дуже важливий.
Як замінити sim, якщо магазини "Київстар" у місті тимчасово зачинені?
Можете для цього придбати в будь якому магазині мобільних телефонів, часто навіть в супермаркетах є SMART SIM, вартує 50грн, ця сім-карта підійде для самостійної заміни. Інструкція як це зробити є в середині.

На жаль, я не зможу проінформувати щодо кінцевих термінів закриття “аварії”. Колеги таку інформацію нам не передають.
“Самостійна заміна SIM. Після подачі заявки заміна SIM не відбувається (GSM / PrePaid)
У деяких абонентів передплати, після подачі заявки на "Самостійну заміну SIM-карти" проходить 7 годин, заміна не виконується, заявка в помилці. При цьому номер донора, як і раніше, залишається в активному стані.
Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
ID: 2751651”.
Тобто, дати 100% гарантію, що самостійна зміна відбудиться я не можу, на жаль.
Два дні тому від оператора надійшло повідомлення: “Компанія розглянула ваше звернення. Питання вирішено.”
По факту НЕ ВИРІШЕНО НІЧОГО! Я знову спробував ввести код для переводу старого номеру на Smart-Sim, але запит не виконується через те, що пройшов майже місяць з моменту активації Smart-Sim (саме стільки “розглядалася” моя заявка із запевненням: “Не переймайтеся за ці 7 днів обмеження з моменту активації”).
P.S. Два дні не можу додзвонитися до оператора.
Прощавай Київстар?
Нужно восстановить puk код или icc для восстановления сим карты
Для виконання самостійної заміни сім-карти потрібен новий стартовий пакет Smart SIM або пакет без позначки «Перший пакет послуг включено». Новим стартовий пакет вважається, якщо з моменту активації пройшло менше 7-ми днів. Детальніше про самостійну заміну сім-карти за посиланням: https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/simcard_restoration
Історія с заміною старої SIM-карти на нову 4G з перенесенням номеру нарешті завершено. Нагадаю, що намагався перевести в автоматичному режимі невдало через певні технічні нюанси зі сторони оператора. Після подання заяви до технічного відділу, за кілька тижнів отримав добро і рекомендацію закінчити процедуру в одному з магазинів “Київстар”. Там співробітниця, власне, і завершила процес.
P.S. Наскільки зрозумів, що неможливість замінити карту в автоматичному режимі виникає тоді, коли свого часу номер був прив’язаний до паспорту (я колись таке зробив задля підвищення захисту). Потім оператор грався з “кабінетом” і т.д., і наслідком вийшло те, що є. Ну, таке. Можливо ця інформація комусь допоможе.
Прошу. Всього найкращого і найшвидшої перемоги над окупантом нашої Неньки!
Відповісти
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.