Найкраща відповідь від St1x
Переглянути оригіналРеєстрація абонентів передплаченого зв'язку «Київстар»
Сенс в тому, що ви реєструєте свій номер на свої паспортні дані, і будь-які операції в подальшому можна буде здійснювати лише при наявності паспорту... та власника паспорту. Дуже дієва послуга для захисту від шахраїв.
кстати сегодня зарегал оба своих номера -- и КС и Ватафон -- у КС заняло вообще пару минут и все быстро (спасибо спецам из КЦ на Дегтяревской), в Ватафоне заняло времени чуть больше, но тоже успешно
просто привязывается ваш номер к вашим паспортным данным и (опционально) ИНН -- как на контракте, но без контракта
теперь с любые манипуляции с номером (в том числе и восстановление) только по предъявлению паспорта (никаких "трех последних звонков", сумм пополнений и тому подобного, когда ваш номер мог восстановить мошейник)
Но очень часто существует ситуация, когда ни то, ни другое челвек не имеет и номер попросту теряется
Я бы вам порекомендовала воспользоваться услугой "Регистрация абонентов предоплаченной связи «Киевстар»" .
Смысл в том, что вы регистрируете свой номер на свои паспортные данные, и любые операции в дальнейшем можно будет осуществлять только при наличии паспорта ... и владельца паспорта. Очень действенная услуга для защиты от мошенников.
Мне на мой номер начали регулярно поступать короткие вызовы, после чего вызов сбрасывается вызывающим абонентом. Я уже сталкивался с подобной ситуацией когда мошенники подобным образом пытаются завладеть моим номером телефона. В связи с этим у меня вопрос, как я могу предостеречь себя от подобной ситуации? Если в ближайшее время кто-то от моего имени обратится с просьбой о замене сим карты, то это точно мошенники пытающиеся таким образом получить доступ к моим банковским картам привязанным к моему номеру телефона. Как я могу это предотвратить?
После персонификации (регистрации) номера для подобных действий будет требоваться паспорт, а оператор несёт ответсвенность за действия с вашим номером.
Я изначально проходил эту процедуру сугубо для того чтобы мой номер не спёрли.
Цитую інформацію про послугу переказу коштів з сайту Київстар "Будь ласка, зверніть увагу! Послуга доступна лише незареєстрованим абонентам передплаченої форми обслуговування. Переказати кошти на рахунки контрактних абонентів Київстар неможливо."
Як бачите вся інформація вказана на офіційному сайті. Тому за незнання по суті винні ви самі.
Поповняйте рахунок ваших близьких через банківську карту.
І чому цю інформацію не надавати перед або під час персоніфікації?????
От скажіть, звідки абонент може знати, що після персоніфікації номеру з’являться обмеження або неможливість використовувати деякі послуги, а його номер препейд набере рівня контракту????
Це нонсес і я хотів би почути, яке саме юридичне підґрунтя він має?????
З вашої відповіді я зрозумів, що кожному абоненту потрібно перелопачувати умови кожної послуги окремо, щоб потім не було «танців з бубном», що ще раз доказує абсурдність умов персоніфікації????
Але питання основне залишається відкритим:
- ЯК ВІДМІНИТИ АБО ВІДКЛИКАТИ ПЕРСОНІФІКАЦІЮ НОМЕРУ ПРЕПЕЙД ЗА ДОПОМОГОЮ ЄЦП,
може, існує інша можливість для цього????
Дякую за відповідь!
Я от хочу запитати автора. А чому послуга пересказу коштів для вас настільки критична? Хіба не можна поповняти рахунок рідних через карту на сайті Київстару чи ін. Особисто я послугою переказу останній раз користувався може років з 10 тому. Не розумію чому переказ коштів для когось є критичною послугою.
Это в веб-версии???
да, отменить регистрацию можно только в веб версии.
За допомогою ЕЦП в Мій Київстар.
Нещодавно заходив з номера предоплати якраз саме це зробити, нічого відповідного не знайшов.
Можливо то мені так пощастило, на криве оновлення системи попав, але знаючи Київстар… там просто немає такого функціоналу, на відміну від інших операторів.
ПИТАННЯ: Куди мені варто звернутися для вирішення цього питання, у магазині тільки розводять руками, а за номером 466 оператор каже зверніться до магазину, замкнуте коло.
Звертатись потрібно все в той же магазин Київстар, і казати їм, що ви стали жертвою криворукого спеціаліста з баз даних Київстар. При реєстрації по ЄЦП, дата народження записувалась з зміщенням на день вперед/назад. Тому система зараз видає, що введені неправильні дані.
Коротше, йдете в магазин, пишете заяву на відкріплення номеру(ів) від паспорта. Процедура трохи довга, але виходу іншого нема.
Я би порадила оформили офіційне звернення на електрону адресу Компанії. В “шапці” цієї теми є потрібна інформація.
Зі своєї сторони також передам скаргу колегам.
Чи є можливість прив'язати номер до конкретної особи(без переходу на контракт)? Щоб відновити номер можна було тільки з фізичною присутністю і з документом що засвідчує особу в центрі обслуговування. В цілях безпеки така можливість має бути і для передплати. Принаймі в інших операторів така можливість є.
Є.
В магазині Київстар або в системі Мій Київстар.
доброго дня я хочу привя зати номер до паспорта через систему мій київстар за доппомогою ЕЦП, але коли йду за інструкцією (Зайти у вебверсію «Мій Київстар». Обрати номер для реєстрації в профілі та перейти на закладку «Користувач». Обрати метод реєстрації «За допомогою ЕЦП». Завантажити ключ ЕЦП та ввести пароль до нього. Заповнити шаблон електронної форми. Перевірити, чи правильні дані вказані, та підтвердити реєстрацію), закладки «Користувач» немає як можна зареєструвати дякую
Увести
Ви надіслали
Увести
Ви надіслали
Увести
Write to Kyivstar
Сенс в тому, що ви реєструєте свій номер на свої паспортні дані, і будь-які операції в подальшому можна буде здійснювати лише при наявності паспорту... та власника паспорту. Дуже дієва послуга для захисту від шахраїв.
Зрозумів. Дякую.
такая же фигня, например, всегда была у Воли-кабель, которая вообще никаких услуг без паспорта не предоставляет и никогда не предоставляла
На даний момент дійсно є складнощі з реєстрацією номерів через систему Мій Київстар. Інженери вже займаються рішенням даної проблеми. Вибачте, за тимчасові незручності.
Альтернативний спосіб для реєструації звернення у магазин Київстар. Потрібно будет пред'явити свою SIM-карту та надати паспорт громадянина України (в т.ч. id-карта) та ІПН (при наявності).
- Обратится в магазин и зарегистрировать номер по паспорту и дополнительно установить “Блокировку самостоятельно замены СИМ”. Но данный способ не гарантирует что блокировку не снимут.
- Перейти на контракт
Здравствуйте.
Трудно описать то, что сейчас происходит внутри. Сайт максимально неудобный. ГДЕ эта вкладка “КОРЫСТУВАЧАМ”
Хотел зарегистрировать номер.
Дайте прямую ссылку на эту анкету.
На сайте водафона ушло 7 минут на регистрацию.
Ваш виртуальный помощник вообще ниначто не способен, натер он вообще нужен?????
Если хотите испортить себе день, заходите утром в “Мой киевстар”. После долгого использования, психические расстройства Вам обеспечены!!!!
Відповісти
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.