Найкраща відповідь від St1x
Переглянути оригіналРеєстрація абонентів передплаченого зв'язку «Київстар»
Я би порадила оформили офіційне звернення на електрону адресу Компанії. В “шапці” цієї теми є потрібна інформація.
Зі своєї сторони також передам скаргу колегам.
ПИТАННЯ: Куди мені варто звернутися для вирішення цього питання, у магазині тільки розводять руками, а за номером 466 оператор каже зверніться до магазину, замкнуте коло.
Звертатись потрібно все в той же магазин Київстар, і казати їм, що ви стали жертвою криворукого спеціаліста з баз даних Київстар. При реєстрації по ЄЦП, дата народження записувалась з зміщенням на день вперед/назад. Тому система зараз видає, що введені неправильні дані.
Коротше, йдете в магазин, пишете заяву на відкріплення номеру(ів) від паспорта. Процедура трохи довга, але виходу іншого нема.
Три мої номери телефонів були зареєстровані на мій паспорт, мною самостійно через особистий кабінет веб версії Мій київстар. Дані були введені правильно і кілька разів перевірені ще раз. Реєстрація зроблена на підставі електронного цифрового підпису (ЄЦП). До одного номеру також підключено домашній Інтернет з тарифом "Все разом", де завжди були правильно вказані мої ПІБ.
У магазині Київстар Запоріжжя пр. Соборний, 42 при переході на SIM карту 4G мені відмовили по причині того, що наданий мною паспорт не відповідає паспортним даним які зареєстровані за моїми номерами і вказали, що система яка встановлена в магазині видає за моїм акаунтом відмову і не дозволяє вчинити якісь дії.
Функція реєстрації номера на паспорт повинна мінімізувати проблеми, а в ситуації, що склалася, мені створили величезну проблему, і втрату часу в непростих умовах. Дуже багато пишуть тут про подібні ситуації, а це означає, що з цією послугою в Київстар не все гаразд, страждають ні в чому не винні доброчесні клієнти. Швидше за все, проблема носить технічний характер, і може бути усунена.
ПИТАННЯ: Куди мені варто звернутися для вирішення цього питання, у магазині тільки розводять руками, а за номером 466 оператор каже зверніться до магазину, замкнуте коло.
Згодом має з’явитись можливість зареєструвати номер і у WEB-версії особистого кабінету.
Помилка. Неможливо зареєструвати свій номер телефона з ЕЦП! Не знаходить вулиці у полі адреса
Виправляйте баг.
“Реєстрація номера
Станьте персоніфікованим абонентом та отримуйте найповнішу інформацію щодо свого номера, умов обслуговування, наданих і використовуваних послуг, витрат тощо.”
Додатково уточню інформацію у колег, завтра напишу відповідь.
Ніби вже підключити, але знову щось пішло “не так”. Коли вибираю ідентифікацію через ЕЦП кнопка “Далі” залишається неактивною. Та й трохи дивне рішення з ідентифікацією через ЕЦП - треба відразу було робити через Дію.

Згодом має з’явитись можливість зареєструвати номер і у WEB-версії особистого кабінету. Але коли саме, на жаль, інформацію не отримували.
Коли з'явиться можливість зареєструвати (персоніфікувати) номер в особистому кабінеті?
Але ваші зауваження я зареєструю і передам колегам у відповідний відділ.
Також додатково спробую дізнатись, коли буде додано функціонал (хоча б приблизну дату).
Веб-версія системи “Мій Київстар” була оновлена, і на даний момент зареєструвати номер передплатного сервісу можна через магазин Київстар. Згодом має з’явитись можливість зареєструвати номер і у веб-версії особистого кабінету. Сподіваємось, що це буде дуже скоро.
згодом це коли? місяць минув досі не додали таку можливість….ппц, з київстара навіть уйти і то важко.
Вже є інформація?
Згодом має з’явитись можливість зареєструвати номер і у WEB-версії особистого кабінету.
Пытаюсь привязать номер к паспорту в личном кабинете по инструкции, но вкладки “Користувач” не вижу напрочь. В приложении тоже не получилось.
https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/registration
Веб-версія системи “Мій Київстар” була оновлена, і на даний момент зареєструвати номер передплатного сервісу можна через магазин Київстар. Згодом має з’явитись можливість зареєструвати номер і у веб-версії особистого кабінету. Сподіваємось, що це буде дуже скоро.
Здравствуйте.
Трудно описать то, что сейчас происходит внутри. Сайт максимально неудобный. ГДЕ эта вкладка “КОРЫСТУВАЧАМ”
Хотел зарегистрировать номер.
Дайте прямую ссылку на эту анкету.
На сайте водафона ушло 7 минут на регистрацию.
Ваш виртуальный помощник вообще ниначто не способен, натер он вообще нужен?????
Если хотите испортить себе день, заходите утром в “Мой киевстар”. После долгого использования, психические расстройства Вам обеспечены!!!!
На сторінці застаріла інформація. Незабаром оновимо інструкцію на офіційному сайті. Запит колегам вже передала.
Дякую вам за розуміння
Відповісти
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.