Вирішено

Реєстрація абонентів передплаченого зв'язку «Київстар»



Показати перший допис

202 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

ПИТАННЯ: Куди мені варто звернутися для вирішення цього питання, у магазині тільки розводять руками, а за номером 466 оператор каже зверніться до магазину, замкнуте коло.

Звертатись потрібно все в той же магазин Київстар, і казати їм, що ви стали жертвою криворукого спеціаліста з баз даних Київстар. При реєстрації по ЄЦП, дата народження записувалась з зміщенням на день вперед/назад. Тому система зараз видає, що введені неправильні дані. 

Коротше, йдете в магазин, пишете заяву на відкріплення номеру(ів) від паспорта. Процедура трохи довга, але виходу іншого нема.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Fonibox, досить неприємна ситуація. 
Я би порадила оформили офіційне звернення на електрону адресу Компанії. В “шапці” цієї теми є потрібна інформація. 

Зі своєї сторони також передам скаргу колегам. 

Відповісти