Вирішено

Реєстрація абонентів передплаченого зв'язку «Київстар»



Показати перший допис

202 Відповідей

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Evgen_, на жаль, такі питання через Спільноту не вирішуються.

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для перевірки і реєстрації технічної заявки на розгляд ситуації.

Через систему мій київстар я прив’язував номер к паспортним даним за допомогою ЕЦП.

При спробі змінити картку в сервіс-центрі, робітник не зміг це зробити, так як якісь дані не збіглися з паспортними. І допомогти мені зі зміною данніх не зміг - так як у них немає доступу. Змінити ці дані, або відключити прив’язку на оновленому сайті змоги вже немає - там просто немає вже цього функціоналу. Як це теперь можна зробити?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@mmshurik, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. 

Нельзя зарегистрироваться через ЕЦП в веб версии Мой Киевстар

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anna1988, на сьогодні дійсно можуть спостерігатись такі складності :worried:

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. 

А будет ли в ближайшее время подключена опять  возможность удаленно через ЕЦП зарегистрировать номер предоплаты?

А будет ли в ближайшее время подключена опять  возможность удаленно через ЕЦП зарегистрировать номер предоплаты?

Как мне сказали в центре обслуживания, пока можно сделать только у них. Будет ли такой функционал снова в системе - не знают.  А вот, что бы снять привязку, что я делал ранее, пришлось оставлять письменное обращение, его там зарегестрировали - теперь вот жду ответ. 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Anna1988, приносимо вибачення за незручності. Дійсно, як підказав  @mmshurik можна провести реєстрацію у магазині. Для WEB-версії “Мій Київстар” поки не пеердавали інформації коли з’явиться функціонал. 

С 1 декабря 2021 меняются условия регистрации. Есть ли у Киевстара  новые условия? Для физ лица на предоплате надо только ФИО. Подлинность проверяется смс или звонком.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anna1988:thinking: уточніть, будь ласка, про які зміни йде мова?

Цілу годину по Київстар інструкції шукаю закладку користувачі щоб там зареєструватись по ЕЦП підпису, не можливо зв’язатись з живим оператором, одні тупі чат-боти. Ваша інструкція не співпадає з вашим сайтом, де ж Ваша хвалебна діджиталізація?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Serhii911, прийміть вибачення за незручності:disappointed_relieved:

Можу порадити звернутись до магазину Київстар для проведення реєстрації

Рівень користувача 1

Добрий вечір.

Підкажіть будь-ласка, чи потрібні якісь додаткові з мого боку дії при зміні телефону (власне апарату, не номеру), але при цьому мій номер персонофікований.

Дякую.

Цілу годину по Київстар інструкції шукаю закладку користувачі щоб там зареєструватись по ЕЦП підпису, не можливо зв’язатись з живим оператором, одні тупі чат-боти. Ваша інструкція не співпадає з вашим сайтом, де ж Ваша хвалебна діджиталізація?

Підтримую. 

Також цілу годину шукаю в Мій кабінет закладку Користувач щоб там зареєструватись по ЕЦП.

На зв’язку одні чат-боти.

Дайте, будь ласка, алгоритм/інструкцію яка відповідає дійсності. Або не вводьте людей в оману.

До діджиталізації Київстар здається ще не доріс. Монополіст поки займається накопичуванням капіталу.

Рівень користувача 3
Позначка +1

@spyfox, зміна телефону не впливає на персоніфікацію, тому додаткових дій з вашої сторони не потрібно. 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@asmusent, врахуємо зауваження щодо інструкції на сайті. 

Для зв’язку з оператором Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support,  чат-боту Зоряні пишете слово “оператор”, далі обираєте розділ “Інші питання”. 

Я бачу, тут вже більше трьої місяців пишуть про неможливість прив’язки паспорта до номеру через додаток Мій Київстар. Дідько, три місяці немає кому виправити інструкцію! Купа витраченого часу і пошуків у гуглі...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Jeva, мені дуже прикро, що вам довелось витратити ваш час на пошуки коректної інформації :worried:

Інформація вже передана колегам на уточнення. Незабаром оновимо сторінку на офіційному сайті. 

Дякую вам :pray_tone2:

Рівень користувача 2
Позначка +1

Никого не смутило название “Наименование организации” и Ваше ФИО, написанное капслоком?
Получается, что Киевстар приравнял всех людей к определению “Организация”, а не гражданин :smile: либо Киевстар заставили так сделать зарубежные исполнители, у которых и находится вся база данных всех пользователей и доступа у сотрудников Киевстар к работе с этой базой нет, так как глобальная, приватная база данных не предполагала “редактирования” данных, чтобы обо всех людях была точная и достоверная информация, которая никогда не будет меняться и которую изменить, фактически, будет сложной задачей )

Доречі:
Як може Київстар прокоментувати цей момент?

Забороняється обробка персональних даних, вимога щодо захисту яких встановлена законом, за допомогою технології хмарних обчислень та ЦОД, що розміщені за межами адміністративно-територіальних кордонів України, на тимчасово окупованій території та/або належать суб’єктам, діяльність яких підпадає під дію Закону України "Про санкції" та стосовно яких прийнято рішення про застосування санкцій в Україні та/або іншій країні світу, а також при недотриманні вимог, визначених Законом України "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах".

 

А також ще є цікаві моменти:

Стаття 8. Права суб'єкта персональних даних

1. Особисті немайнові права на персональні дані, які має кожна фізична особа, є невід'ємними і непорушними.

2. Суб'єкт персональних даних має право:

1) знати про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) володільця чи розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом;

2) отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані;

3) на доступ до своїх персональних даних;

4) отримувати не пізніш як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються його персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних;

5) пред’являти вмотивовану вимогу володільцю персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних;

6) пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем та розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;

7) на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;

8) звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого або до суду;

9) застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;

10) вносити застереження стосовно обмеження права на обробку своїх персональних даних під час надання згоди;

11) відкликати згоду на обробку персональних даних;

12) знати механізм автоматичної обробки персональних даних;

13) на захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@toxi:thinking: передала запит колегам. 

Рівень користувача 1

@Serhii911, прийміть вибачення за незручності:disappointed_relieved:

Можу порадити звернутись до магазину Київстар для проведення реєстрації

"Киевстар является лидером на рынке услуг мобильной связи и фиксированного интернета...."

У "не лидеров" уже давно все прекрасно работает, а у "лидера" как всегда всё через ж...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vikbest:sweat:

На запрос о привязке номера Киевстар к паспорту всегда выдают одну и ту же инструкцию о регистрации с помощью ЭЦП, но ни в веб-версии ни в приложении Мой Киевстар не существует вкладок "Пользователь" и "Регистрация с помощью ЭЦП"

Так где же все таки найти эту функцию и есть ли она впринципе? Или привязать паспорт можно только после похода в фирменный магазин Киевстар?

Рівень користувача 8
Позначка +1

На запрос о привязке номера Киевстар к паспорту всегда выдают одну и ту же инструкцию о регистрации с помощью ЭЦП, но ни в веб-версии ни в приложении Мой Киевстар не существует вкладок "Пользователь" и "Регистрация с помощью ЭЦП"

Так где же все таки найти эту функцию и есть ли она впринципе? Или привязать паспорт можно только после похода в фирменный магазин Киевстар?

Не працює реєстрація по ЄЦП.
Тільки через магазин Київстар.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@YevgeniyBov, мушу погодитись з відповіддю @KurwaMatj :neutral_face:

На сторінці застаріла інформація. Незабаром оновимо інструкцію на офіційному сайті. Запит колегам вже передала.

Дякую вам за розуміння:pray_tone2:

Відповісти