Вирішено

Реєстрація абонентів передплаченого зв'язку «Київстар»



Показати перший допис

202 Відповідей

@Xomyak регистрировал сегодня номер с помощью ецп, данные вводил верно, 23 число дата рождения, в итоге в профиле пишет дата рождения 22 число. Написал оператору, тот для проверки захотел от меня смс которое должно было прийти мне на телефон. так и не понял почему нельзя проверить по номеру телефону без передачи кода с смс. код не передал, на этом диалог был завершен. Видимо ваша скарга в тех отдел на ситуацию не повлияла

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Fail, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:
Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічну скаргу. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.

При попытки зарегистрировать номер. (Подписать его электронной подписью) - выпадает 500 ошибка.  

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vlad1540, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічної скарги.

Номер телефона был зарегистрирован на паспорт через личный кабинет веб версии Мой киевстар.

Регистрация произведена на основании ЕЦП.

Система неправильно отобразила мою дату рождения (на день раньше).

Каллцентр указал на корректировку информации только в магазине Киевстар.

 

ПРОБЛЕМА: В магазине киевстар указали, что система которая установлена в магазине выдает по моему аккаунту ошибку и не позволяет совершить какие-либо действия - вообще. После консультации менеджера со 'старшим коллегой' у которого система более расширенная (со слов менеджера), подтвердилось, что мой номер действительно зарегистрирован на меня, паспортные данные совпадают, НО при регистрации произошла ошибка, и теперь система, что установлена в магазине не может корректировать мои данные и вообще они не в состоянии совершить каких-либо действий по моему номеру.

Отправили решать проблему в чат на сайте Киевстар.

Оператор указал, что им известно о наличии проблемы в системе магазинов, но даты решения этой проблемы не существует. 

Т.е. в случае форс-мажорной для меня ситуации, киевстар не в состоянии восстановить мне симку с моим номером….номера нет но вы держитесь. 

Киевстар - это ужасный сервис!

 

Функция регистрации номера на паспорт должна минимизировать проблемы, а в  сложившейся ситуации вы  только создали громадную проблему для клиента, которую даже не в состоянии оперативно решить.

 

Позначка

невірно відображається дата народження якщо при перевірці відображався вірний варіант (редагувати немає можливості, повторна реєстрація не допомагає)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@actek, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічної скарги.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Fynjy, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуації і зіткнутись з таким сервісом :sweat:
Маю надію, що складності незабаром будуть усунені.

Не дає можливості відредагувати Дату народження на коректу - 28.08.1985

Рівень користувача 8
Позначка +5

@GoldLion, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічної скарги.

Рівень користувача 1

Хочу зарегистрировать препейд через “Мой киевстар”. Перебрасывает на next.kyivstar.ua. Не могу найти там пункта для регистрации номера. Его там нет?

Рівень користувача 8
Позначка +3

Я теж не бачу такої можливості в новому інтерфейсі. Якщо вас критично зробити це якомога швидше, не чекайте а звертайтесь до найближчого ЦОА

Рівень користувача 1

Я теж не бачу такої можливості в новому інтерфейсі. Якщо вас критично зробити це якомога швидше, не чекайте а звертайтесь до найближчого ЦОА

Та хотелось бы удалённо 🙂 Крайина ж в смартфони как никак.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@summa:thinking: уточніть, будь ласка, пробували звернутись до оператора для уточнення інформації щодо цієї функції?

Я зайшов на сайт, авторизувався, і я абсолютно ніде не можу знайти ні "профіль" (на номер телефону в куті нитискав, там можна лише вийти, і змінити пароль) ні вкладку "користувач", хочу перенести номер на Лайф, тому що мене забрали в армію, а Київстар тут не тягне від слова зовсім:"лише екстрені виклики", при тому що на лайфі тут ідеальний інтернет 4г, я хочу перенести номер, але його треба зареєструвати, або в магазині Київстар(а я в армії) або онлайн, і от не можу знайти ніде пункт реєстрації, ні в додатку, ні в веб версії, і чат бот мене успішно послав в магазин, і дав посилання на реєстрацію в якомусь "Київстар бізнес" 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vovander13:thinking: уточніть, будь ласка, пробували звернутись до оператора для уточнення інформації щодо цієї функції?

Рівень користувача 1

Я зайшов на сайт, авторизувався, і я абсолютно ніде не можу знайти ні "профіль" (на номер телефону в куті нитискав, там можна лише вийти, і змінити пароль) ні вкладку "користувач", хочу перенести номер на Лайф, тому що мене забрали в армію, а Київстар тут не тягне від слова зовсім:"лише екстрені виклики", при тому що на лайфі тут ідеальний інтернет 4г, я хочу перенести номер, але його треба зареєструвати, або в магазині Київстар(а я в армії) або онлайн, і от не можу знайти ніде пункт реєстрації, ні в додатку, ні в веб версії, і чат бот мене успішно послав в магазин, і дав посилання на реєстрацію в якомусь "Київстар бізнес" 

 

Не работает регистрация через ЭЦП через Мой Киевстар. Только ножками топать в ЦОА.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@summa, дякую :pencil2:

Имейте ввиду, что если зарегистрировать свой паспорт старого образца, а потом получить айди карту - то вы не сможете перевыпустить симку от слова совсем. Сотрудники магазинов требуют паспорт, который был уничтожен при замене на ID карту. Бред! Вчера полдня потратил на это, звонил на 466 и в чатбот писал. Каждый раз разные предложения. В итоге написал в свободной форме заявление в магазине Киевстар на удаление регистрационных данных. Сервис максимально не для людей. Главное, что раньше дали возможность по ЕЦП зарегистрироваться, а теперь получается что сам виноват, что воспользовался этой чудо услугой))

Забыл добавить, что в ТРЦ Ретровиль, г Киев, сотрудник вообще не знает как решать такие вопросы и просто посылает вас в другой магазин Киевстара :D

Рівень користувача 8
Позначка +5

@artem10919, дякую вам за зворотний зв’язок. 
Зі своєї сторони передам всі зауваження колегам у відповідний відділ. Сподіваюсь, що процедура буде допрацьована :pray_tone2:

а як відмінити цю реєстрацію?

Рівень користувача 1
Позначка +1

а як відмінити цю реєстрацію?

Судячи з прочитаного вище - застрелитися. :neutral_face:

Рівень користувача 3
Позначка +1

@eredon, це можна зробити у магазині компанії

Хочу видалити реєстрацію номеру

 

КолЦентр каже що їх задача тільки надавати консультації. Що всі дії з номером здійснює тільки СервісЦентр при особистому відвідуванні і пред'явленні документів.  Посилає мене в СЦ

СервісЦентр каже що не може здійснити жодних дій з моїм номером, навіть не може зайти на нього і подивитись інформацію “тому що номер зареєстровано, при чому не по паспорту а через сайт”. І посилає мене вирішувати питання з реєстрацією (доступом) в КолЦентр

Замкнуте коло…

Щодо реєстрації:

Я її НЕ! здійснював через паспорт 

Я її НЕ здійснював через сайт

Декілька років назад я авторизувався на сайті, а київстар при цьому незаконно здійснив реєстрацію мого номера, без моєї згоди і бажання, про що була подана заявка №6206376962 від 29.03.2019. В результаті розгляду заявки київстар визнав свої дії неправомірними і повідомив мене що некоректну реєстрацію було видалено. Але як я бачу зараз - мене обманули.

 

Як бути в цій ситуації?

Як змусити київстар виконувати свою роботу? (я обмежений часом)

в мене така сама проблема

Відповісти