Найкраща відповідь від St1x
Переглянути оригіналРеєстрація абонентів передплаченого зв'язку «Київстар»
“У деяких абонентів передплати, при анулюванні реєстрації в системі «Мій Київстар» за допомогою ЕЦП, виникає помилка.
Про ситуацію відомо. Технічний відділ робить все можливе, для усунення неполадок. Приносимо вибачення, за тимчасові незручності”
“У деяких абонентів передплати, при анулюванні реєстрації в системі «Мій Київстар» за допомогою ЕЦП, виникає помилка.
Про ситуацію відомо. Технічний відділ робить все можливе, для усунення неполадок. Приносимо вибачення, за тимчасові незручності”
Чому ж тоді відділ, який займався цим питанням, коли я залишав скаргу по телефону, відповідає - “проблеми не виявлено”.
Це якась холерна відповідь з їх сторони. Я вже мовчу за тих, хто не може полагодити той функціонал.
Вже хоча б добавили відповідь про помилку на сайті, з телефону взагалі нічого не зрозуміло, що відбувається
...Вже хоча б добавили відповідь про помилку на сайті, з телефону взагалі нічого не зрозуміло, що відбувається
Я передам ваше побажання у відповідний відділ.
Віз і досі там. Тільки назва помилки змінилась. Судячи з того, що проблема вже понад пів року залишається не вирішеною, схоже, що Київстар вирішив економити на програмістах а рахунок погіршення сервісу. Чи я помиляюсь?
Додаток працює криво. На будь-яке зауваження по роботі формальні відписки. Прив’язати номер до паспорта через сайт неможливо. Наступним кроком покриття зменшуватимете?
Спробую дізнатись реальні терміни закриття “аварії”.
Підкажіть будь ласка, раніше персоніфікував номер а зараз новий телефон купив і треба поміняти із звичайної на наносімку.
Чи можу я замінити її самостійно через пакет Smart sim бо вмагазині відмовилися міняти, буцімто якісь дані не збігаються..…
Чи простіше новусімкарту купити?
...бо вмагазині відмовилися міняти, буцімто якісь дані не збігаються..…
про які сам дані йде мова консультанти детальніше не розповіли?
В мене вийшло через Smart sim замінити сімку. Можливо в магазині мені відмовили томущо при персоніфікації помилку вибило, але смс прийшло і я не звернув на помилку уваги.
Сімку замінив, так що мою проблему(надіюсь) вирішено, дякую.
Цікаво…, тоді мушу зробити висновок, що в нашій базі знань інформація некоректна. Передам питання на уточнення колегам.
Хочу привязать номер к паспорту!как это сделать подскажите пожалуйста
Зачекайте з цією затією до травня, а то у Київстара “ці” дні.
Сенс в тому, що ви реєструєте свій номер на свої паспортні дані, і будь-які операції в подальшому можна буде здійснювати лише при наявності паспорту... та власника паспорту. Дуже дієва послуга для захисту від шахраїв.
Також ви можете мігрувати на контрактну форму обслуговування.
Дуже дієва послуга для захисту від шахраїв.
Як показав недавній інцидент - не дієва))
Щось мені підказує, що відсутність мультиаккаунту в майбутньому “Мій Київстар” - заслуга якраз оцього інциденту, дуже символічно можливість додавати номер до системи в мультиаккаунт вимкнули одразу після цього “інциденту” (а шахраї отримали доступ якраз цим методом), ще задовго до проблем з переїздом 1 квітня.
якщо честно про інцидент нічого не чула, прокоментувати ніяк не зможу.
Але можу запевнити вас, що відсутність можливості створювати мульти-аккаунт з цим не пов’язана. У розробників дуже цікава ідея, чим замінити мульти-аккаунт. Сподіваюсь, що скоро зможу з вами поділитись інформацією
Доброго дня.
Виконав реєстрацію даних через сайт за допомогою ЕЦП. В результаті система зберегла не вірну дату народження, а саме на один день раніше.
Змінити дату народження на сайті не можливо, скасувати реєстрацію через сайт не дає можливості.
Приходила смс, щоб звернутися до сервісного центру, але нажаль там допомогти не змогли через проблему з системою.
Скільки ще часу необхідно чекати для вирішення даної проблеми?
Оскільки замінити сім-картку на 4G я не можу, через те, що Ваша система не працює.
Ніхто вам вирішувати проблему навіть і не збирається. Не тіште себе марними сподіваннями.
(оператор): Звернення було зроблено і відповідь отримана наступна:
На даний момент можуть спостерігатися складності в роботі системи "Мій Київстар ". Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Інженери вже працюють над вирішенням питання. Очікуваний термін 16.04.2021 18:00
(оператор): Вас буде проінформовано у смс, коли відновиться робота сервісу. Тоді ви зможете відмінити заявку на ЕЦП. Та створити повторно.
Пройшов місяць, а виправлення навіть не починали робити.
Але, якщо складності носять масовий характер, залишається лише очікувати на SMS по факту закриття “аварії”.
Доброго дня.
Виконав реєстрацію даних через сайт за допомогою ЕЦП. В результаті система зберегла не вірну дату народження, а саме на один день раніше.
Аналогично. У меня та же проблема. 2 человека ошибиться не могут, особенно когда дата вместо нужной мне 01.01 , по итогу оказывается 31.12
А тут я конечно вообще офигел. ГОД, ГОД назад человек написал об этой ошибке, и сегодня я помимо вышеописанной увидел ещё и эту. Нет слов… Всё работает как буд-то месяц назад Киевстар начал работать в Украине...
Щодо вашого звернення, я вірно розумію, що ви вже звертались до оператора і залишили технічне звернення?
Щодо вашого звернення, я вірно розумію, що ви вже звертались до оператора і залишили технічне звернення?
Нет, я не обращался. А знаете почему? Потому что года полтора назад я начал обращаться по поводу ужасного качества связи, при том что живу я в достаточно крупном городе, а не на отшибе в деревне. Обращался далеко не один раз и всё бестолку. По этой причине у меня не хватает нервов звонить, выслушивать кучу рекламы / лишней информации в голосовом меню, чтоб потом при попытке всё объяснить человеку связь вдруг внезапно прервалась и пришлось бы всё делать заново…
И да, я такой далеко не один в моём месте проживания.
Только не надо мне советовать тупых чат-ботов по типу Зоряны. Ещё не хватало сидеть набирать кучу текста.
Человек, которого я выше цитировал, опубликовал ошибку ГОД назад. Что изменилось? Ничего! Что изменится если я напишу о такой же проблеме? Ни че го!
як користувач, я вас розумію.
Зі своєї сторони я передам скаргу в технічний відділ. Маю надію, що ситуація незабаром зміниться на краще
Відповісти
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.