Пропозиції для нових тарифних планів / Пропозиції щодо покращення


Рівень користувача 4

2eeda726-1f1e-4872-94a8-14e109a98d4a.jpg

Давайте допоможемо Kyivstar в створенні хороших тарифних планів.

--- Діліться ідеями, покращуйте існуючі, пропонуйте нові (акції, тарифи, послуги)

Просто:
1. Напиши назву.
2. Придумай умови.
3. Відправ в тему.
* Не забувай, оператору теж потрібно заробляти. Так що тарифи типу "100 ГБ 3G, 10 000 хвилин на інших і дайте мені все за 10 грн." не пройдуть.
* Для визначення кращих тарифів, тисніть на позначку "подобається".

Побачимо, чи почує нас Kyivstar. Чи слухає він свою Спільноту?

Xomyak 2 років тому

@VLAD.Z, ваші побажання передані на розглядання :wink:

Переглянути оригінал

523 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Тарифи “Дзвінки без меж”, “Дзвінки для батьків” мають обмежену можливість у підключенні, а @Bonuslove має на увазі створення загальнодоступних тарифів.

Є ще “Спілкування без меж” з функцією “Без мегабайт”. Ось вам загальнодоступний тариф тільки з дзвінками)

 

А ось в деяких країнах досі існують тарифи справжньої передплати (pay as you go - плати, коли користуєшся). Зараз цю опцію передбачено лише на тарифі “Київстар Комфорт” :wink:, проте тарифи з повною відсутністю абонентської плати у Компанії не розробляють (2019 року їх усі позакривали)….

Тут згідний. Справедливості ради Лайфстар і Водафонстар також таким грішить.

 

Рівень користувача 1
Позначка

 Віключити😅

Технічна помилка чи людська втома тому причина?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Bonuslove, всі пропозиції передала колегам :nerd:

...Віключити😅...

Вже передали розробникам :wink:

Рівень користувача 1
Позначка

Чому не відправляються смс на номер 466? (з іншими номерами все працює).

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Bonuslove, на поточний момент відкрита “аварія”:

Тарифікація. Некоректне списання коштів за відправку SMS на номер 466 (GSM / PrePaid)

Деяким абонентам передплати надходить SMS про оцінювання користування роумінгом від Київстар, де в тексті повідомлення вказано, що тарифікація на території України не відбувається, при цьому у абонентів списуються кошти в розмірі 0,53 коп.
Факт відправки повідомлення абоненту з номера 466 за цим опитуванням не зафіксовано в системі.

Про ситуацію відомо. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 1198324

Можу припустити, що у вас на рахунку менше 0,53 коп., тому ви не можете відправити SMS. 

Рівень користувача 1
Позначка

Проводяться позачергові технічні роботи на сайті 😳, судячи з того як сайт падає та можна знайти технічні помилки. Сподіваюся після завершення позачергових робіт на сайті, він буде працювати коректніше 😉.

 

Позначка +1

@Bonuslove, new.kyivstar.ua не може працювати нормально. Користуйтесь ecare.kyivstar.ua

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Bonuslove:pray_tone2:

Рівень користувача 2
Позначка +1

Доброго дня.
Зустрічаю дуже часто назви програм, наприглад у Київстар, які підписані українською,російською та англійською мовами і часто доводиться гадати, на якій мові підписана потрібна програма.

Київстар може привести до одного вигляду назви програм на смартфоні? :)

Скріншоти програм на різних мовах

 

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@toxi, дякую за надану інформацію, я передала ваші зауваження та пропозиції колегам :wink:

Дорого. Мені не потрібен зв'язок голосовий тільки мінімальний інтернет. Зробіть щоб купить 1 ГБ за 10 грн без терміну дії тобто назавжди, щоб не пропадало через 30 днів

Рівень користувача 8
Позначка +1

Дорого. Мені не потрібен зв'язок голосовий тільки мінімальний інтернет. Зробіть щоб купить 1 ГБ за 10 грн без терміну дії тобто назавжди, щоб не пропадало через 30 днів

Зробіть мені оренду квартири на 1 добу, без терміну дії, тобто на завжди, щоб не пропадало через 24 години. Я так прийду, побуду півгодинки, а потім через місяць ще півгодинки, і так коли мені буде зручно.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@010, я передам вашу пропозицію колегам у відповідний відділ, але, навряд чи вона буде розглянута :shrug_tone2:

Доброго дня. Звертаюся до вас із проханням перенести тарифні плани з безлімітним інтернетом у систему передплати, тому що на даний момент у багатьох людей немає можливості заключати контракт для отримання доступу до безлімітного інтернету. Наприклад, у мене в місті мій інтернет провайдер не працює і єдиний спосіб виходити в інтернет з комп’ютера - це його роздача з мобільного телефону. Дякую за розуміння

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ruslan Yarosh, передам ваше прохання колегам у відповідний відділ. Але, на жаль, обіцяти нічого не можу….

Рівень користувача 3
Позначка

Слава Україні!

Звертався до представників неодноразово щодо дивної ситуації із все ще наявними “загороджувальними” тарифами на вихідні виклики на міські номери та номери мереж CDMA, у т.ч. віртуальні номери Інтертелекому (дзвінки через інтернет, код нумерації 94) з номерів передплаченого зв’язку.

Ситуація є дивною тим, що лише Київстар має окрему тарифікацію на міську нумерацію та нумерацію з кодом 94 з номерів передплаченого зв’язку. 

В час війни, вважаю, варто поступитися амбіціями всіх мешканців перетягнути на Київстар, а навпаки дати їм можливість здійснювати вільно дзвінки своїм рідним, які евакуювалися до инших країн або мешкають на тимчасово окупованих територіях (за допомогою віртуального номеру), контактувати з лікарнями, військкоматами, міськими службами якщо не безкоштовно, то точно в межах хвилин на инші мережі.

Звертаюся з великим проханням терміново переглянути всі тарифи передплаченого зв’язку та забрати несправедливу тарифікацію на номери міської нумерації та CDMA.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@knedlyk, Героям слава!

Ваша пропозиція буде передана на розглядання колегам у відповідний відділ :pencil2:

Рівень користувача 3
Позначка

@knedlyk, Героям слава!

Ваша пропозиція буде передана на розглядання колегам у відповідний відділ :pencil2:

Дякую. Який результат?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@knedlyk, мені дуже прикро, але цей відділ не надає зворотний зв’язок:(

Рівень користувача 3
Позначка

@knedlyk, мені дуже прикро, але цей відділ не надає зворотний зв’язок:(

Доброго вечора. Хотілося би якийсь зворотній зв’язок все ж отримати.

Рівень користувача 2
Позначка +1

@knedlyk , щодо цього, то цей відділ, на жаль, не надає зворотній зв’язок, як і зазначила моя колега 😊

Позначка +1

Слава Україні!

Звертаюся до представників Спільноти щодо плати за тариф на 4 тижні/місяць.

В усіх тарифах нашого оператора плата на 4 тижні/місяць з урахуванням усіх податків та зборів завжди кратна 5 гривням.

Разом із цим у Київстар є тарифікація деяких сервісів з цінами, що становлять некруглі числа. Наприклад, щодо Мій Київстар для бізнес-організацій фігурують цифри 5,31, 1,06, 37,19 гривні з урахуванням усіх податків та зборів.

Звертаюся з великим проханням здійснити розглядання колегами у відповідному відділі  :pencil2: питання щодо впровадження тарифів Київстар із вартістю пакету на 4 тижні/місяць, що становить некруглі числа типу 199 гривень, 184,80 гривні, 148,76 гривні тощо :wink:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, 😯 передам вашу пропозицію колегам. 

Відповісти