Про оновлення умов деяких архівних тарифів


Рівень користувача 8
Позначка +3

Споживання послуг абонентами Київстар постійно зростає, лише за останні 2 роки вони почали використовувати майже утричі більше інтернету та більше розмовляти. Тому у вересні у актуальних тарифах «Без меж» Київстар збільшив обсяг послуг удвічі. А з 10 грудня збільшить кількість послуг у 10 старих тарифах передплати, які були запущені 2 роки тому або пізніше.

Наприклад, у тарифі «Безлім Соцмережі» 2018 року абоненти тримають 60 хвилин для дзвінків на інші мережі (замість 30 хвилин) та 4000 Мб інтернету (замість 2000 Мб). Детальні умови про заплановані оновлення та вартість у архівних тарифах буде доступна у їх описі у розділі «Архів тарифів», а також у SMS-повідомленнях, які абоненти отримають щонайменше за 7 днів до змін.

Абонентам старшого віку, яким треба лише дзвінки у мережі Київстар, оператор пропонує спеціальний тариф із меншою вартістю – «Дзвінки для батьків», всього за 60 гривень на місяць. А для всіх абонентів передплати запустив безкоштовну послугу «Ми разом», яка дозволяє вибрати один номер Київстар та телефонувати на нього безлімітно навіть без поповнення рахунку та без жодних оплачених послуг.


326 Відповідей

Рівень користувача 1

Вітаю, спільното! Щойно на мій номер надійшло повідомлення:

Шановний абоненте, ваш тариф оновиться 15 грудня на "Киевстар Онлайн 2018": безлім дзвінки на Київстар, 6000МБ та 100хв на інші мобільні мережі України за 75грн/4тижні. Дочекайтесь оновлення або переходьте на інший підібраний для вас тариф та отримайте до 100% знижки на 1-у оплату: kv.st/r3 Інфо про зміни: 477*9

Вимагаю негайного виправлення назви тарифу на "Київстар Онлайн 2018", а також вибачення перед усіма абонентами, котрим надіслані подібні "перли". Інакше, розцінюватиму вказане повідомлення, як порушення чинного законодавства України і як особисту образу з відповідними наслідками.

Дякую за увагу!

Рівень користувача 3
Позначка +1

 А зоряна мені пише:

Що Київстар пале- нехай ділиться?!

Рівень користувача 7
Позначка +1

Вітаю, спільното! Щойно на мій номер надійшло повідомлення:

Шановний абоненте, ваш тариф оновиться 15 грудня на "Киевстар Онлайн 2018": безлім дзвінки на Київстар, 6000МБ та 100хв на інші мобільні мережі України за 75грн/4тижні. Дочекайтесь оновлення або переходьте на інший підібраний для вас тариф та отримайте до 100% знижки на 1-у оплату: kv.st/r3 Інфо про зміни: 477*9

Вимагаю негайного виправлення назви тарифу на "Київстар Онлайн 2018", а також вибачення перед усіма абонентами, котрим надіслані подібні "перли". Інакше, розцінюватиму вказане повідомлення, як порушення чинного законодавства України і як особисту образу з відповідними наслідками.

Дякую за увагу!

Помстіться Київстару, вишліть їм в конверті абонплату за наступний місяць російськими рублями))

Рівень користувача 3
Позначка +1

Якщо у  когось буде таке питання, то ось відповідь: “Відповіді немає”. Оператор набриває:

:clown:

:clown:

Підтримка - наше все.

 

Підкажу співробітникам, що отримують ЗП за факапи:

  • Ви наплутали з назвою ( бо навіть самі заплуталися у власних тарифах і тепер будете розгрібати лайно), чому:
  1. Тариф має назву “Київстар завжди онлайн 2019”. Вони ж придумали за “правилом 3-х П” ( в українській версії 2-х).
  2. Тепер вони будуть створювати новий старий тариф з умовами аналогічними існуючому, для того, щоб “імітувати роботу” а по факту зробити копіпаст.

Мій кіт зробив би краще, а от смайлик у вас з самоіронією:clown: . Спробую звернутись в кіберполіцію, бо це шахрайство тариф який існує в головах співробітників.

Рівень користувача 8
Позначка +1

@IloveBeeline у вас гугл зломався?)) https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs/arhive/online3g цей тариф як раз з 15-го буде закрито усім для підключення, але вас на його переведуть з новою абонплатою!

Рівень користувача 2

Добрый день. Я пользуюсь киевстаром еще с времен появления DIJUS. Сейчас уже более 5ти лет на одном номере. За это время мне раз 5ть уже поменяли тариф - принудительно. И сегодня пришло сообщение об очередной смене или лучше сказать увеличении стоимости.

Каждый раз мне предлагают те же или больше услуг по завышенной стоимости, при этом более экономных тарифов нет. Бесплатные минуты, гигабайты интернета у меня ежемесячно сгорают, т.к. я даже и половины из них не использую. Мобильная связь мне вообще нужна лишь на всякий случай. А когда за границей по пол года, то вообще не пользуюсь связью и плачу лишь для сохранения тарифа и номера. Естественно платить ежемесячно за то что не используешь абсурдно, а повышение тарифа за то что не используешь еще абсурдней. Начиналось все с 30грн на 4 недели, что в принципе копейки, сейчас уже дошли до 75 и что-то мне подсказывает что это не предел. Стоимость поминутных звонков без подключения тарифа специально непомерно завышена чтобы вынудить клиентов подключить тариф.

Следовательно у меня возникают вопросы: 

  • когда этот произвол закончится?
  • почему нет экономных тарифных планов для тех кто редко пользуется моб. связью?
  • к кому можно обратиться с жалобой по этому вопросу?

Я привык к киевстару и никогда не пользовался другими операторами, но эта чушь мне уже изрядна надоела. Если я не могу оставаться на одном тарифе по собственному желанию или найти тариф устраивающий мои нужды и кошелек, я буду искать варианты у других операторов. По крайней мере в lifecell тарифных планов в разы больше и есть весьма экономные.

Рівень користувача 7
Позначка +1

А когда за границей по пол года, то вообще не пользуюсь связью и плачу лишь для сохранения тарифа и номера. 

Для збереження номера достатньо прийняти виклик хоча би 1 раз в рік, непотрібно нічого платити)

Рівень користувача 2

Відповіді:

1.ніколи

2.це не вигідно оператору

3.хоч до самого Гідранта

Рівень користувача 2

Для збереження номера достатньо зробити виклик хоча би 1 раз в рік ,а для цього 

треба поповнити рахунок хоч 1раз на рік

Рівень користувача 7
Позначка +1

Для збереження номера достатньо зробити виклик хоча би 1 раз в рік ,а для цього 

треба поповнити рахунок хоч 1раз на рік

Прийняти виклик також достатньо.
І не треба нічого поповняти.

Рівень користувача 8
Позначка +2

Так переходьте до lifecell по MNP - номер зберігається за вами

Рівень користувача 7
Позначка +1

Так переходьте до lifecell по MNP - номер зберігається за вами

В lifecell, доречі, для збереження номеру потрібне поповнення на 10грн/рік.

(хоч в чому Київстар вигідніший:grinning: )

Рівень користувача 8
Позначка +1

Так переходьте до lifecell по MNP - номер зберігається за вами

Я очень рад, что лайфселл у вас в Харькове работает отлично. У нас в регионах с покрытием 4g от лайфселл беда. Поэтому не рекламируйте его как универсальный выход с ситуации, ибо таким он не является. Лайфселл- компромиссный оператор для тех, кому нужно сэкономить, покрытие 4g в глубинках у него не ахти.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрый день. Я пользуюсь киевстаром еще с времен появления DIJUS. Сейчас уже более 5ти лет на одном номере. За это время мне раз 5ть уже поменяли тариф - принудительно. И сегодня пришло сообщение об очередной смене или лучше сказать увеличении стоимости.

Каждый раз мне предлагают те же или больше услуг по завышенной стоимости, при этом более экономных тарифов нет. Бесплатные минуты, гигабайты интернета у меня ежемесячно сгорают, т.к. я даже и половины из них не использую. Мобильная связь мне вообще нужна лишь на всякий случай. А когда за границей по пол года, то вообще не пользуюсь связью и плачу лишь для сохранения тарифа и номера. Естественно платить ежемесячно за то что не используешь абсурдно, а повышение тарифа за то что не используешь еще абсурдней. Начиналось все с 30грн на 4 недели, что в принципе копейки, сейчас уже дошли до 75 и что-то мне подсказывает что это не предел. Стоимость поминутных звонков без подключения тарифа специально непомерно завышена чтобы вынудить клиентов подключить тариф.

Следовательно у меня возникают вопросы: 

  • когда этот произвол закончится?
  • почему нет экономных тарифных планов для тех кто редко пользуется моб. связью?
  • к кому можно обратиться с жалобой по этому вопросу?

Я привык к киевстару и никогда не пользовался другими операторами, но эта чушь мне уже изрядна надоела. Если я не могу оставаться на одном тарифе по собственному желанию или найти тариф устраивающий мои нужды и кошелек, я буду искать варианты у других операторов. По крайней мере в lifecell тарифных планов в разы больше и есть весьма экономные.

Я користуюся Київстар з часів 2001 року коли тарифні пляни були в доларах, але це ж ні про що не говорить, важливо не скільки я користуюся по часу, а скільки грошей приношу компанії Київстар. Хочете шари - такого не буде. не подобається цей тарифний плян- оберіть інший. 

Рівень користувача 1

Сьогодні прийшло повідомлення що від 10.12 мені змінять тарифний план. На більше мегабайтів і дорожчий майже на 50%. Алє мене більш ніж задовольняє теперішній тариф і мені нема потреби платити за те чого я не просила. Мобільним інтернетом користуюся дуже мало, так нащо зараз збільшувати кількість мегабайт? Як відмовитись від зміни тарифу?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@IloveBeelineу вас гугл зломався?)) https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs/arhive/online3g цей тариф як раз з 15-го буде закрито усім для підключення, але вас на його переведуть з новою абонплатою!

 

  1. По перше, посилання веде на тариф на якому я зараз обслуговуюсь, а не на “Київстар онлайн 2018”.
  2. По друге, ви написали, що він “буде закритий до підключення” а нічого, що він уже був закритий до підключення?
  3. По третє, виходячи з написанного вами мене переведуть з мого тарифу.. на мій тариф? Серйозно? Відчуття, що з вами КС поділився, а зі мною не хоче:confused:
Рівень користувача 7
Позначка +1

Сьогодні прийшло повідомлення що від 10.12 мені змінять тарифний план. На більше мегабайтів і дорожчий майже на 50%. Алє мене більш ніж задовольняє теперішній тариф і мені нема потреби платити за те чого я не просила. Мобільним інтернетом користуюся дуже мало, так нащо зараз збільшувати кількість мегабайт? Як відмовитись від зміни тарифу?

Якщо бути точнішим, вам не змінюють тарифний план, а змінюють умови вашого тарифного плану. На жаль, така практика законна, в умовах користування мережею чітко прописано що оператор може змінювати умови як йому завгодно.

Газ, наприклад, влітку вартував 6грн, і ця вартість мене також більш ніж задовільняла, але на зиму його вартість підняли до 9грн. Але ж ви не можете подзвонити Президенту, що вас не влаштовує ціна на газ?))

Рівень користувача 3
Позначка +1

Умови і правила оператора  4.2.Оператор має право:

4.2.6.встановлювати нові Тарифні плани, плату за окремі Послуги, скасовувати або змінювати Тарифні плани (у тому числі поетапно за умови технічної неможливості одночасного переведення усіх Абонентів з одного тарифного плану на іншій) чи плату за окремі Послуги.

 

Тож варіантів у вас не багато:

  1. Погодитись з цим.
  2. Змінити тариф на якийсь інший( рекомендую мій київстар, там іноді пропонують тарифи кращі чим у розділі тарифів)
  3. Можливо перейти на контракт ( там тарифи від 150 грн і їх змінюють на багато рідше чим на передоплаті.
  4. Мігрувати на іншого оператора без зміни номеру ( наприклад на лайф, бо там найвигідніші для цього тарифи). До речі, в процессі переходу Вам запропонують перехід на тариф, який раніше не був вам не доступний з меншою платою, саме як ви хочете. Це метод “залякування” але він найпростіший з усих 5 варіантів.
  5. Не поповнювати рахунок пів року і вам запропонують тариф як моїй бабусі за 30 гривень на місяць безлім у мережі, або за 50 чи 100грн ( дивлячись на те як ви їх збагачували останні роки).
Рівень користувача 7
Позначка +1

До речі, в процессі переходу Вам запропонують перехід на тариф, який раніше не був вам не доступний з меншою платою, саме як ви хочете. Це метод “залякування” але він найпростіший з усих 5 варіантів.​​​​​​

Метод не діє взагалі, або дуже вибірково.
Переносив свій номер на Лайф, ніхто до мене не дзвонив і не впрошував залишитись, і тим більше не пропонував гарний тариф.

Рівень користувача 3
Позначка +1

Судя по тому, что тариф вам решили поднять, то пополняете вы счет на достаточную сумму. Я на счету держу 3 грн - достаточно для открытия шлагбаума в гараже. Рекомендую еще дольше не пополнять счет и смотреть в приложении “моего киевстара”, что вам предложат ( обычно раз в неделю две новое предложение).

 

Бабушке пополнил на 10 грн в июле 2019 и на 3 грн в марте 20-го в этом месяце предложили тариф как вы хотите - за 30 грн безлим в сети +100мб. Удачи!

Рівень користувача 3
Позначка +1
 

 Хочете шари - такого не буде.

 

Ага, розкажіть це тому, хто користується тарифом за 2.2грн в місяць:robot:

Рівень користувача 3
Позначка +1

До речі, в процессі переходу Вам запропонують перехід на тариф, який раніше не був вам не доступний з меншою платою, саме як ви хочете. Це метод “залякування” але він найпростіший з усих 5 варіантів.​​​​​​

Метод не діє взагалі, або дуже вибірково.
Переносив свій номер на Лайф, ніхто до мене не дзвонив і не впрошував залишитись, і тим більше не пропонував гарний тариф.


Моєму колезі по роботі 5 днів обривали телефон, поки не перейшов на іншого ( будемо мати на увазі, що спосіб працює на 50%).

Рівень користувача 8
Позначка +1

Сьогодні прийшло повідомлення що від 10.12 мені змінять тарифний план. На більше мегабайтів і дорожчий майже на 50%. Алє мене більш ніж задовольняє теперішній тариф і мені нема потреби платити за те чого я не просила. Мобільним інтернетом користуюся дуже мало, так нащо зараз збільшувати кількість мегабайт? Як відмовитись від зміни тарифу?

можете обрати тарифний плян який Вам до вподоби; 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Сьогодні прийшло повідомлення що від 10.12 мені змінять тарифний план. На більше мегабайтів і дорожчий майже на 50%. Алє мене більш ніж задовольняє теперішній тариф і мені нема потреби платити за те чого я не просила. Мобільним інтернетом користуюся дуже мало, так нащо зараз збільшувати кількість мегабайт? Як відмовитись від зміни тарифу?

Народ. Тільки що був у супермаркеті.

Я в шоці. Хотів хліб купити по 2 грн, як було в 1997, і літр молока по 3 грн, як це було 10 років тому. Чогось не продали. Взяли ось це ось в односторонньому порядку ціни підняли.

Заїхав на заправку - кажу, дайте мені 95-ї по 60 копійок, як в 97-му було.

Так вони охорону покликали.

Зажрались вони там. Хто їм дав право піднімати ціни на свої товари і послуги?

 

І взагалі. Ось це ось все .... ніякого

 настрою

 

Ще й Київстар ціни змінює )))

Рівень користувача 1

Для усіх коментуючих. Якщо це підвищення цін на зв'язок через підвіщення цін на ресурси, то хай так і пишуть. А то ми міняємо вам тарифи бо ми даємо вам більше інтернету. Я розумію що у наш час усе стає дорожчим,  і якщо прозоро це обґрунтувати то і питання в мене це не викликало би. І не потрібно на мене нападати. Питання було, що я не хочу додаткових послуг, мене задовільняє те що зараз є. Вам же до хліба не додали ще одну скибочку і сказали "Ну ось вам трошки більше хліба, а плати на 50% більше". 

Відповісти