Вирішено

Призупинення обслуговування номеру


  • Новачок
  • 0 відповідей

Добрий день! Перебуваю за кордоном, як зупинити дію свого тарифу з можливістю після повернення підключення свого номера?

icon

Найкраща відповідь від Stas 3 November 2017, 15:24

Переглянути оригінал

283 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@380679885347, ви можете тимчасово призупинити дію номеру. Будь ласка, ознайомтесь з деталями

Добрий день! Що потрібно зробити для припинення нарахування абонплати коли за кордоном. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@pivnich, всі ваші зауваження будуть передані колегам.
Мені дійсно дуже шкода, що ви потрапили в таку ситуацію….

Рівень користувача 1

Після оновлення ІТ-систем єдиний спосіб ідентифікації через оператора - три номери, кому часто телефонували, дати дзвінків та залишок на рахунку. Дані ви можете надавати за останній рік, головне, щоб вказали дати.

Це дуже тупа, ідіотська та дегенеративна система. Приклад: якщо це у мене запасний номер, з якого я дзвоню 1 на місяць? Виходить що немає шляху відновити обслуговування.

Мені прийшлось створювати новий договір на нове ім’я і перепідключатися на інший порт. Той хто це проектує - дуже дивна людина. Мають буди інши шляхи відновлення.

Рівень користувача 3
Позначка +1

@pivnich, прикро, що сталась така ситуація :disappointed_relieved:  

Після оновлення ІТ-систем єдиний спосіб ідентифікації через оператора - три номери, кому часто телефонували, дати дзвінків та залишок на рахунку. Дані ви можете надавати за останній рік, головне, щоб вказали дати. 

Спробуйте уточнити інформацію та повтороно звернутись, щоб оформити заявку на відновлення дії номеру після тимчасового призупинення до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support 

Рівень користувача 1

Доброго дня!

Виникла дуже цікава і неприємна ситуація. Раніше я користувався тарифом “все разом”, це коли інтернет прив’язаний до номеру мобільного телефону. На початку літа я призупинив послугу через my.kyivstar.net у зв’язку з ремонтом. Ремонт вдома закінчився і я знову захотів увімкнути послугу)))))

Поповнив номер на суму тарифа, зайшов на my.kyivstar.net а він редиректить на next.kyivstar.net і в новій системі немає кнопки “відновити” в меню Послуги!!!

Оператор не може допомогти, єдиний спосіб відновлення який мені запропонували це назвати номер на які я телефонував 3 рази протягом місяця, але, історія дзвінків не зберіглась і названі навмання номери мами/дружини не проканали, система не прийняла їх.

Відв’язати номер мобільного від інтернет неможливо поки він призупинений.

Подав заявку на нове підключення, прийшла СМС що неможливо підключити послугу за моїм ПІБ)))))

Питання, що, @№;%:?, можна зробити??? Вже б давно змінив провайдера, але недалекоглядно вмурував кабель в стіну і тепер після ремонту дуже не хочеться знову робити отвір в стіні. До того ж, якість самого інтернета хороша. Тільки треба його якось повернути))))

Буду дуже вдячний за допомогу, що ще можна зробити?

Рівень користувача 8
Позначка +5

...Вопрос: что будет если через 6 месяцев её не возобновить? Номер (контракт) активируется автоматически и абонплата будет продолжать сниматься?

@YMM, ні, самостійно номер не активується. Якщо через 6 місяців не відновити роботу номеру, він потрапляє до списку “мовчазних” абонентів приблизно на 2 місяці. Якщо і потім не подати відповідну заявку, номер анулюється. 

Добрый день!

Услуга «Приостановки действия номера» доступна максимально на 6 месяцев, после чего её нужно возобновить.

Вопрос: что будет если через 6 месяцев её не возобновить? Номер (контракт) активируется автоматически и абонплата будет продолжать сниматься?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Iryna Vonsovych, згідно останніх змін у послузі, SMS не будуть надходити. 

До контакт-центру надходить велика кількість звернень, тому можуть не одразу зв’язуватись після відправки запиту.  Ви можете звернутись оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання консультації. 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Vitalii Gozhenko, дійсно у послузі відбулись зміни, коли по номеру тимчасово призупинено обслуговування, на нього не будуть надходити вхідні дзвінки та SMS. 

Щоб оформити заявку на відновлення дії номеру після тимчасового призупинення зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

 

Доброго дня! 

Я знаходжуся за кордоном. Завжди тимчасово відключала свій номер в додатку Мій Київстар , але залишала можливість вхідних смс. Ще в вересні все було гаразд. А в жовтні зауважила що не приходять смс. І навіть не можу залогуватись в додаток. І навіть коли висилаю комбінацію *105*466# - до мене не передзвонює оператор Київстар. 

Допоможете?

 

Добрый день, я временно приостановил мой номер телефона (контракт).

Сейчас не могу получить СМС на этот номер (раньше СМС приходили).

Сейчас за границей, поэтому отменить приостановку через 466 я не могу.

Что мне делать в таком случае?

И изменились ли условия временной приостановки номера? Теперь в этом случае смс не приходят?

 

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Елена Лейн, всі ваші зауваження та скарги будуть передані колегам у відповідний відділ. 

Мені дійсно прикро, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з такими складнощами.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ustuna Ustuna, напишіть, будь ласка, номер телефону про котрий йде мова. 

@ Елена Лейн, Жаль, что произошла такая ситуация : Disappointed_relieved:  В то же время операторы действуют согласно внутренних процедур. После обновления ИТ-систем единственный способ идентификации через оператора - три номера, кому часто звонили, дать звонков и остаток на счету.

Если на вашей сим-карте есть серийный номер или пластиковый носитель с ПАК-кодами, то советую обратиться в магазин Киевстар для восстановления услуг по телефону : Wink:

А мне кажется, что пора прекратить порочную практику обновлений it со скидыванием паролей пользователей, прикрываясь соблюдением безопасности.! Меняйте свою службу айтишников, потому, как в серьёзных организациях приложения работают бесперебойного для пользователей. Да, кстати, получается, что находясь за границей и временно приостановив услуги, в дальнейшем я не могу восстановить эти самые услуги, не посетив Украину. Как по моему, это нарушение моих прав и не надо все объяснять заботой о безопасности. Наоборот, такими действиями вы ввергли меня в крайне неприятную ситуацию при возвращении пользоваться иностранной связью и платить за роуминг.

Пожалуй, я включу и этот пункт в исковые требования. Да, и ваш суппорт просто не отвечает на официальную претензию по прошествии 30 дней. 

Чому пише що дію мого номера тимчасово заблоковано???

Рівень користувача 6
Позначка

@VLAD.Z, дивно, так не має бути :thinking:

Позначка +1

В системі самообслуговування "Мій Київстар" побачив, що на номер, котрий зараз тимчасово призупинений, надійшло SMS про Sense SuperApp. Невже після оновлення IT-систем передплачений зв'язок дозволяє нарешті отримувати вхідні SMS,  навіть коли встановлено тимчасове закриття номера? 

Рівень користувача 6
Позначка

@Елена Лейн, прикро, що сталась така ситуація :disappointed_relieved:  В той же час оператори діють згідно внутрішніх процедур. Після оновлення ІТ-систем єдиний спосіб ідентифікації через оператора - три номери, кому часто телефонували, дати дзвінків та залишок на рахунку.

Якщо на вашій сім-картці є серійний номер або пластиковий носій з ПАК-кодами, то раджу звернутись  в магазин Київстар для відновлення послуг за номером :wink:

В январе сего года пополнила связь на 75 гр, приостановила обслуживание в связи с нахождением за границей. Сегодня не могу по отпечатку зайти в приложение, так как требует код. Через оператора пытаюсь восстановить связь, но оператор требует даты и номера  последних звонков, которые я не помню, потому как звонила в последний раз в 2019 году, когда была в Украине. Мрак, товарищи, я ведь предоставляю сведения, имей и пак коды своей симки и раньше именно так и восстанавливали мне обслуживание! 067*******

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Halyna Chaika, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення при необхідності.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aleni, мені дійсно дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :sweat:

Мій номер 068хххххххххзаблокований. Я в роумінгу. Не мав можливості поповнити рахунок. Тепер маю можливість але не можу поповнити тому що номер заблокований. 

Дякую, я зрозуміла, що прийдеться розпрощатись зі своїм номером, з яким я була майже 20 років і навіть подарувати залишок на рахунку компанії Київстар)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aleni, уточнила інформацію, щодо процедури…, на жаль, ніяк обійти цю перевірку на поточний момент не вийде :sweat:

Відповісти