Вирішено

Призупинення обслуговування номеру


  • Новачок
  • 0 відповідей

Добрий день! Перебуваю за кордоном, як зупинити дію свого тарифу з можливістю після повернення підключення свого номера?

icon

Найкраща відповідь від Stas 3 November 2017, 15:24

Переглянути оригінал

300 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Ole Ole, можете просто тимчасово закрити номер. Деталі тут. Тільки рекомендую тримати в такому стані номер не більше 6-ти місяців. 

У мужа украли телефон, можно ли заблокировать его номер? До оператора дозвониться невозможно.

Рівень користувача 8
Позначка +1

У мужа украли телефон, можно ли заблокировать его номер? До оператора дозвониться невозможно.

Все же свяжитесь с оператором, если не получается по 466 то попробуйте чат через зоряну на сайте, просто скажите ей “Оператор” и если начнет варить воду выберите “Другой вопрос”, после укажите номер и она вас соединит, либо скажет что все операторы заняты и тут только позже снова попробовать, вам отдельно свободного оператора выделять никто не будет!)

Рівень користувача 8
Позначка +2

@pasiy, если есть доступ к личному кабинету, можно еще через него заблокировать. 

Еще можете через Зоряну на нашем сайте соединится с оператором онлайн-чата. 

Позначка +1

Valentyna, якщо дано номер в архівному тарифі, який мають перевести на інший (13-25 лютого), підключити “Приостановлением обслуживания номера” до початкової дати автозміни (12 лютого), чи зміниться тариф при відновленні обслуговування після завершення планового періоду автозміни (26 лютого)?

Рівень користувача 8
Позначка +2

@VLAD.Z, навіть, якщо номер тимчасово заблокований, на ньому змінять тариф. 

Позначка +1

@Valentyna, на номері змінять тариф, навіть, під час дії тимчасового блокування?

Рівень користувача 8
Позначка +2

@VLAD.Z, так. 

Рівень користувача 1
Позначка

Вітаю! Маю тариф контрактний! (Smart 150грн/міс), чи можна призупинити надання цього тарифного плану не блокуючи номер, тобто щоб я могла отримувати смс повідомлення та дзвінки? Який правильно мати баланс на 1 число, щоб мінусів та зняття коштів не було?

Якщо я наприклад тимчасово все таки зроблю відключення, то 10 грн буде знімати за міс з основного рахунку (додатковий не пропаде десь?), чи зможу я приймати вхідні смс та дзвінки, і чи доступний буде додаток мій київстар?

 

Буду вдячна за інформацію!)

Рівень користувача 8
Позначка +1

Якщо ви замовите тимчасове відключення, то вхідні дзвінки зможете отримувати без проблем. 10грн щомісяця будуть зніматись з основного рахунку. Послугою можливо користуватись строком до 6 місяців. Рахунок поповніть заздалегідь, бажано,щоб мінус не утворювався після зняття коштів за послугу тимчасового призупинення. Тоді проблем точно не буде. Деталі про послугу тимчасового відключення тут у вкладці "контракт".

Позначка +1

@Anetta_S, на контрактному обслуговуванні ви зможете приймати вхідні смс та дзвінки, і додаток мій київстар буде доступний навіть за тимчасового відключення номеру.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anetta_S, і краще за все подавати заявку на тимчасове призупинення надання послуг з 1-го числа. Наприклад, подаєте заявку 20 квітня, що номер потрібно тимчасово заблокувати 1 травня. З 1-го травня заявка виконується, знімається оплата за послугу, абонентська плата вже не знімається. 

Рівень користувача 1
Позначка

@Anetta_S, і краще за все подавати заявку на тимчасове призупинення надання послуг з 1-го числа. Наприклад, подаєте заявку 20 квітня, що номер потрібно тимчасово заблокувати 1 травня. З 1-го травня заявка виконується, знімається оплата за послугу, абонентська плата вже не знімається. 

Дякую всім за корисну і просту відповідь!)

Позначка +1

Ви зможете отримувати вхідні дзвінки та SMS (до 10 000 вхідних SMS на день) 🤓

Я тут просчитал, для достижения этого лимита необходимо принимать одно входящее SMS раз в 8,64 секунды :nerd:

вкрали телефон.як я можу заблокувати номер?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@IrynaBu, найшвидший спосіб - це звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support по допомогу. 

Позначка +1

Для абонентів передплаченого зв'язку, при тимчасовому призупиненні обслуговування, крім нинішнього виду блокування (заборона прийому вхідних дзвінків), зробити ще й такий, в котрому на номер надходитимуть вхідні виклики.

Як завжди, підлягає передаванню на розглядання у відповідний відділ.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, дякую за пропозицію. Передала.

приостановил использования номера 10 месяцев назад. перестал получть СМС намй номер. в чем причина?

Позначка +1

@Dsdpersonal, на временно приостановленном номере предоплаты, к сожалению, входящие СМС не принимаются :worried:

Рівень користувача 8
Позначка +3

В том что вы его приостановили.

Вы когда воду в квартире перекрываете тоже удивляетесь что она потом из крана не течёт или как?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dsdpersonal:thinking: у вас номер предоплаченной связи, или это контрактная форма обслуживания? 

Доброго дня. Планую виїхати за кордон терміном до 1 року. Там я не буду користуватись телефоном Київстар, однак хочу зберегти цей номер до повернення додому.

Чи можливе призупинення обслуговування на тривалий термін (на який і на яких умовах)

Буду дуже вдячна за відповідь

Рівень користувача 8
Позначка +3

Як тимчасово призупинити обслуговування номера?

Заявку на призупинення обслуговування можна оформити через систему «Мій Київстар» або в нашому онлайн-чаті. Призупинення/поновлення обслуговування номера відбувається протягом 15-30 хвилин. Послуга безкоштовна.

Деталі – в описі послуги «Тимчасове відключення/повторне підключення номера».

Рівень користувача 6
Позначка

@bruslinovskaya, також раджу ознайомитись з інформацією щодо терміну дії номеру для передплатних номерів  та  для абонентів, які обслуговуються за догвором.

Відповісти