Вирішено

Призупинення обслуговування номеру


  • Новачок
  • 0 відповідей

Добрий день! Перебуваю за кордоном, як зупинити дію свого тарифу з можливістю після повернення підключення свого номера?

icon

Найкраща відповідь від Stas 3 November 2017, 15:24

Переглянути оригінал

315 Відповідей

Як відключи послугу " тимчасове закриття номеру " із за кордону?????

Рівень користувача 8
Позначка +5

@YoKievstar, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант допоможе з відновлення надання послуг. 

Як розблокувати і потім знов заблокувати номер,як що я за кордоном і жоден номер оператора не діє,а смс номер не приймає 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Volodymyr Ostapets, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант допоможе з відновлення надання послуг, і з подальшим блокуванням. 

Доброго дня :-) На разі я перебуваю на території Польщі, ще у березні скористалася послугою Тимчасове відключення номера, тепер я збираюся додому в Київ і не можу залишатися в дорозі без зв'язку. Отож три дні тому я звернулася до онлайн-підтримки на сайті Київстар, авторизувалась за допомогою паспортних даних, місця реєстрації, суми та дати останнього платежу. Мила і ввічлива Вікторія пообіцяла відновити підключення протягом 30 хвилин. Але - НІЧОГО не відновили. Наступного дня я знову зв'язалася зі Службою підтримки й ввічливий оператор Дмитро повідомив, що саме заборгованість у 200 гривень стала причиною НЕ підключення. Отож я поповнила рахунок на 450 гривень. Дмитро пообіцяв, що я зможу вже користуватися послугами компанії. Розмова відбулася два дні тому, тобто 3 серпня 2022. Але я й досі без зв'язку, на жаль. Сьогодні зі службою підтримки мені зв'язатися не вдалося, бо нема вільних операторів. Допоможіть, будь ласка :-)

Рівень користувача 1

Добрий день! Більше року я перебуваю за кордоном і періодично користуюсь послугою "тимчасового призупинення дії номеру". Виникла проблема при авторизації в додатку "Мій Київстар", додаток вимагає авторизацію через смс. Дану процедуру я не можу реалізувати, так як на даний момент дія номеру призупинена. На сайті я не знайшов опції "онлайн чат", чат-бот Зоряна відповідно теж не може допомогти. Як можна вирішити дану проблему, тобто потрібно активувати дію номеру. Прошу скинути посилання на чат чи сконтактувати на емейл afpayush@gmail.com

Рівень користувача 8
Позначка +5

@RedElisabeth73, якщо питання і досі актуальне, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону та ПІБ власника. Спробую допомогти. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AlexPaiush, якщо питання і досі актуальне, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону та ПІБ власника. Спробую допомогти. 

Рівень користувача 1

@AlexPaiush, якщо питання і досі актуальне, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону та ПІБ власника. Спробую допомогти. 

Дякую, питання вже вирішено.

Как мне разморозить свой номер??

как связаться с живым оператором?? 
я за границей, номер заморозил 4 месяца назад - как его активировать??

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AlexPaiush, дякую за зворотний зв’язок. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vlad097790097, якщо питання і досі актуальне, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую допомогти. 

Доброго дня!

Потрібна допомога. Тимчасово відключила номер телефону. Зараз намагаюся відновити, але не можу пройти іспити Київстар, бо, на їхню думку в мене була маленька активність по дзвінкам. Тобто на питання з дзвінками, а відповідно і з відновленням, я не відповіла (хоча всі останні дзвінки в мене зафіксовані в телефоні). На думку співробітників компанії я можу бути шахрайкою, не дивлячись на те, що я є абонентом більше ніж 15 років.

Будь ласка, хто може допомогти у вирішенні питання - буду дуже вдячна за допомогу!

Рівень користувача 4
Позначка +1

@April, на скільки розумію, то у вас номер передплати. При запиті трьох номерів, кому часто телефонували, дат дзвінків та залишку на рахунку ви можете надавати дані за останній рік, головне, щоб вказали дати. 

Спробуйте уточнити інформацію та повтороно звернутись, щоб оформити заявку на відновлення дії номеру після тимчасового призупинення до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support 

 

Доброго дня! В мене таж сама проблема, як і у @RedElisabeth73 :

Більше року я перебуваю за кордоном і періодично користуюсь послугою "тимчасового призупинення дії номеру". Виникла проблема при авторизації в додатку "Мій Київстар", додаток вимагає авторизацію через смс. Дану процедуру я не можу реалізувати, так як на даний момент дія номеру призупинена

Відповісти