Вирішено

Призупинення обслуговування номеру


  • Новачок
  • 0 відповідей

Добрий день! Перебуваю за кордоном, як зупинити дію свого тарифу з можливістю після повернення підключення свого номера?

icon

Найкраща відповідь від Stas 3 November 2017, 15:24

Переглянути оригінал

312 Відповідей

Як відключи послугу " тимчасове закриття номеру " із за кордону?????

Рівень користувача 8
Позначка +5

@YoKievstar, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант допоможе з відновлення надання послуг. 

Як розблокувати і потім знов заблокувати номер,як що я за кордоном і жоден номер оператора не діє,а смс номер не приймає 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Volodymyr Ostapets, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант допоможе з відновлення надання послуг, і з подальшим блокуванням. 

Доброго дня :-) На разі я перебуваю на території Польщі, ще у березні скористалася послугою Тимчасове відключення номера, тепер я збираюся додому в Київ і не можу залишатися в дорозі без зв'язку. Отож три дні тому я звернулася до онлайн-підтримки на сайті Київстар, авторизувалась за допомогою паспортних даних, місця реєстрації, суми та дати останнього платежу. Мила і ввічлива Вікторія пообіцяла відновити підключення протягом 30 хвилин. Але - НІЧОГО не відновили. Наступного дня я знову зв'язалася зі Службою підтримки й ввічливий оператор Дмитро повідомив, що саме заборгованість у 200 гривень стала причиною НЕ підключення. Отож я поповнила рахунок на 450 гривень. Дмитро пообіцяв, що я зможу вже користуватися послугами компанії. Розмова відбулася два дні тому, тобто 3 серпня 2022. Але я й досі без зв'язку, на жаль. Сьогодні зі службою підтримки мені зв'язатися не вдалося, бо нема вільних операторів. Допоможіть, будь ласка :-)

Рівень користувача 1

Добрий день! Більше року я перебуваю за кордоном і періодично користуюсь послугою "тимчасового призупинення дії номеру". Виникла проблема при авторизації в додатку "Мій Київстар", додаток вимагає авторизацію через смс. Дану процедуру я не можу реалізувати, так як на даний момент дія номеру призупинена. На сайті я не знайшов опції "онлайн чат", чат-бот Зоряна відповідно теж не може допомогти. Як можна вирішити дану проблему, тобто потрібно активувати дію номеру. Прошу скинути посилання на чат чи сконтактувати на емейл afpayush@gmail.com

Рівень користувача 8
Позначка +5

@RedElisabeth73, якщо питання і досі актуальне, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону та ПІБ власника. Спробую допомогти. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AlexPaiush, якщо питання і досі актуальне, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону та ПІБ власника. Спробую допомогти. 

Рівень користувача 1

@AlexPaiush, якщо питання і досі актуальне, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону та ПІБ власника. Спробую допомогти. 

Дякую, питання вже вирішено.

Как мне разморозить свой номер??

как связаться с живым оператором?? 
я за границей, номер заморозил 4 месяца назад - как его активировать??

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AlexPaiush, дякую за зворотний зв’язок. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vlad097790097, якщо питання і досі актуальне, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую допомогти. 

Відповісти