Вирішено

Призупинення обслуговування номеру


  • Новачок
  • 0 відповідей

Добрий день! Перебуваю за кордоном, як зупинити дію свого тарифу з можливістю після повернення підключення свого номера?

icon

Найкраща відповідь від Stas 3 November 2017, 15:24

Переглянути оригінал

309 Відповідей

Добрый день!

Услуга «Приостановки действия номера» доступна максимально на 6 месяцев, после чего её нужно возобновить.

Вопрос: что будет если через 6 месяцев её не возобновить? Номер (контракт) активируется автоматически и абонплата будет продолжать сниматься?

Рівень користувача 8
Позначка +5

...Вопрос: что будет если через 6 месяцев её не возобновить? Номер (контракт) активируется автоматически и абонплата будет продолжать сниматься?

@YMM, ні, самостійно номер не активується. Якщо через 6 місяців не відновити роботу номеру, він потрапляє до списку “мовчазних” абонентів приблизно на 2 місяці. Якщо і потім не подати відповідну заявку, номер анулюється. 

Рівень користувача 1

Доброго дня!

Виникла дуже цікава і неприємна ситуація. Раніше я користувався тарифом “все разом”, це коли інтернет прив’язаний до номеру мобільного телефону. На початку літа я призупинив послугу через my.kyivstar.net у зв’язку з ремонтом. Ремонт вдома закінчився і я знову захотів увімкнути послугу)))))

Поповнив номер на суму тарифа, зайшов на my.kyivstar.net а він редиректить на next.kyivstar.net і в новій системі немає кнопки “відновити” в меню Послуги!!!

Оператор не може допомогти, єдиний спосіб відновлення який мені запропонували це назвати номер на які я телефонував 3 рази протягом місяця, але, історія дзвінків не зберіглась і названі навмання номери мами/дружини не проканали, система не прийняла їх.

Відв’язати номер мобільного від інтернет неможливо поки він призупинений.

Подав заявку на нове підключення, прийшла СМС що неможливо підключити послугу за моїм ПІБ)))))

Питання, що, @№;%:?, можна зробити??? Вже б давно змінив провайдера, але недалекоглядно вмурував кабель в стіну і тепер після ремонту дуже не хочеться знову робити отвір в стіні. До того ж, якість самого інтернета хороша. Тільки треба його якось повернути))))

Буду дуже вдячний за допомогу, що ще можна зробити?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@pivnich, прикро, що сталась така ситуація :disappointed_relieved:  

Після оновлення ІТ-систем єдиний спосіб ідентифікації через оператора - три номери, кому часто телефонували, дати дзвінків та залишок на рахунку. Дані ви можете надавати за останній рік, головне, щоб вказали дати. 

Спробуйте уточнити інформацію та повтороно звернутись, щоб оформити заявку на відновлення дії номеру після тимчасового призупинення до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support 

Рівень користувача 1

Після оновлення ІТ-систем єдиний спосіб ідентифікації через оператора - три номери, кому часто телефонували, дати дзвінків та залишок на рахунку. Дані ви можете надавати за останній рік, головне, щоб вказали дати.

Це дуже тупа, ідіотська та дегенеративна система. Приклад: якщо це у мене запасний номер, з якого я дзвоню 1 на місяць? Виходить що немає шляху відновити обслуговування.

Мені прийшлось створювати новий договір на нове ім’я і перепідключатися на інший порт. Той хто це проектує - дуже дивна людина. Мають буди інши шляхи відновлення.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@pivnich, всі ваші зауваження будуть передані колегам.
Мені дійсно дуже шкода, що ви потрапили в таку ситуацію….

Добрий день! Що потрібно зробити для припинення нарахування абонплати коли за кордоном. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@380679885347, ви можете тимчасово призупинити дію номеру. Будь ласка, ознайомтесь з деталями

Знаходжуся за кордоном. До цього часу неодноразово призупиняв обслуговування номеру через систему “Мій Київстар” (10 грн. за місяць) і після повернення в Україну відновлював. Цього разу через систему не можу замовити цю послугу ( в меню послуги навіть не висвітлюється така можливість). Спробував знайти попередній архів заявок - також не висвітлюється в меню послуг. Як діяти?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Viktor2021, якщо питання і досі актуальне, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Також ви можете замовити дзвінок оператора з мобільного. Для цього потрібно набрати комбінацію *105*466# та виклик. Безкоштовно для номерів з-за кордону.

Добрий день. Скажіть будь-ласка, як відключити тимчасово контрактний мій номер +38067ххх5095, щоб не нараховувалась плата. Номер телефону не використовується і до нього відсутній доступ.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Зверніться на 466 та замовте тимчасове припинення на 6 міс

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nelia Polish, ви можете тимчасово призупинити дію номеру. Будь ласка, ознайомтесь з деталями

Добрий день, підкажіть будь-ласка як відновити тимчасово призупиненний номер за кордоном? Я не можу використовувати 466 або інші варіанти, а з Мій Київстар мене викинуло і щоб зайти мені потрібно отримати СМС. А смс на тимчасово призупиненний номер я отримати не можу...

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Vitalii Gozhenko , будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для подачі заявки для відновлення дії номера. 

Позначка

В начале войны на счёт телефона положили большую сумму денег, чтобы всегда быть на связи. По понятным причинам пришлось выехать за границу. Сейчас сим-картой Киевстар не пользуюсь, но уже второй раз снимается месячная плата за тариф. Можно ли как-то отключить сим-карту или оплату, пока не вернусь в Украину и не смогу пользоваться сим-картой? Не хочется терять деньги впустую(

Рівень користувача 8
Позначка +1

В начале войны на счёт телефона положили большую сумму денег, чтобы всегда быть на связи. По понятным причинам пришлось выехать за границу. Сейчас сим-картой Киевстар не пользуюсь, но уже второй раз снимается месячная плата за тариф. Можно ли как-то отключить сим-карту или оплату, пока не вернусь в Украину и не смогу пользоваться сим-картой? Не хочется терять деньги впустую(

Контракт чи передоплата?

Позначка

Передоплата. 
 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Передоплата. 
 

На передоплаті є “Пауза абонплати”, але послуга діє тільки 1 день.

Я б вам радив просто вивести кошти з номеру на банківську картку, або перекинути комусь з рідні/друзів на номер Київстар/Vodafone/Lifecell, або відправити ЗСУ 💪🏼. Коротше, зайдіть на Смарт Гроші там є багато варіантів що зробити з коштами на рахунку.

Позначка

Передоплата. 
 

На передоплаті є “Пауза абонплати”, але послуга діє тільки 1 день.

Я б вам радив просто вивести кошти з номеру на банківську картку, або перекинути комусь з рідні/друзів на номер Київстар/Vodafone/Lifecell, або відправити ЗСУ 💪🏼. Коротше, зайдіть на Смарт Гроші там є багато варіантів що зробити з коштами на рахунку.

Дякую, спробую.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AllaS, якщо ви не плануєте користуватись номером, ви можете скористуватись “Тимчасовим закриттям номеру”. 

Добрий день , підкажіть будь ласка , я контрактний абонент ,  загубив свою сім карту, на карті підключена послуга тимчасове закриття номера , зараз за кордоном , читав що номер може бути закритий пів року , і дальше його видаляють, а мені надзвичайно важливо не втратити доступ до нього , в «мій Київстар» не заходить-хоче смс  ,чи можна відключити послугу тимчасове закриття номера , і я собі буду поповнювати щомісяця , чи може тато  відновити карточку з паспортом моїм , але без мене ( вчора відмовили , сказали зв’язуватися з вами) , як мені вирішити це питання поможіть будь ласка 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Roman Petrovskyi, 🤔 номер не видаляють після терміну 6 місяців. Трошки некоректно вас проінформували. Черз 6 місяців (трошки раніше) ви можете звернутись в контактний центр Київстар за номером *105*466# (вам перетелефонує оператор) і на місяць відкрити номер, оплати тариф, і знову залишити заявку на закриття на 6 місяців з наступного  місяця після оплати (наприклад, відкрили номер 01.05., одразу можна залишити заявку на закриття з 01.06.). Таким чином ви збережете номер.

Тато відновити SIM-карту без вас не зможе без певних документів. Так як ви закордоном знадобиться нотаріальна довіреність з апостилем. Якщо цікавить такий варіант, я напишу деталі. 

Було призупинено надання зв’язку через Мій Київстар.

Як увімкнути? СМСки неможливо отримати для ідентифікації 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valeriy Grebenyuk, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант допоможе з відновлення надання послуг. 

Відповісти