Вирішено

Призупинення обслуговування номеру


  • Новачок
  • 0 відповідей

Добрий день! Перебуваю за кордоном, як зупинити дію свого тарифу з можливістю після повернення підключення свого номера?

icon

Найкраща відповідь від Stas 3 November 2017, 15:24

Переглянути оригінал

312 Відповідей

Рівень користувача 1

в другому відправленому скріншоті інформація від кнопки “Більше про тариф”. Можу відправити посилання щоб ви також “кайфанули” від цієї кнопки)

Спустіться нижче, там все є.
 

 

ок, наступний раз в салоні обслуговування на “бумажці” з тарифами, я обов’язково натисну на розділ запитання та відповіді, дякую

Рівень користувача 8
Позначка +1

ок, наступний раз в салоні обслуговування на “бумажці” з тарифами, я обов’язково натисну на розділ запитання та відповіді, дякую

Фарту масті)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@BohdanOMON, всі нюанси тимчасового призупинення номеру є на офіційному сайті:

Із вашого повідомлення можу зробити висновок, що на 1 лютого ваш номер був в активному стані, абонентська плата знімалась успішно. Тобто зняття абонентської плати буде призупинено з 1 березня. 

Що стосується “Політики справедливого користування мережевими ресурсами”, ваші зауваження будуть передані у відповідний відділ.

Рівень користувача 1

@BohdanOMON, всі нюанси тимчасового призупинення номеру є на офіційному сайті:

Із вашого повідомлення можу зробити висновок, що на 1 лютого ваш номер був в активному стані, абонентська плата знімалась успішно. Тобто зняття абонентської плати буде призупинено з 1 березня. 

Що стосується “Політики справедливого користування мережевими ресурсами”, ваші зауваження будуть передані у відповідний відділ.

Цієї ситуації можна було б запросто уникнути якби контракт оформили на мене, щоб я повноцінно міг користуватися номером, але ж ні, в оформленні контракту мені відмовили по причині: “Ой, чогось система показує що вам немає 18, вам треба міняти паспорт або давайте на когось другого оформимо контракт”. Сервіс 10 з 10 (насправді, ні).

Рівень користувача 8
Позначка +5

@BohdanOMON:hushed: як це: “Ой, чогось система показує що вам немає 18, вам треба міняти паспорт або давайте на когось другого оформимо контракт”? 

Вам або є 18 років, або немає. Система нічого не показує, в неї лише вносяться ваші реєстраційні дані. 
Я вірно розумію, що вам так відповіли в офіційному магазині “Київстар”?

P.S.: а скільки вам років?

Позначка

Как быстро связаться с оператором или как отключить номер

Рівень користувача 8
Позначка +5

@President:thinking: ви маєте на увазі, як призупинити дію номеру (заблокувати номер)? Уточніть, будь ласка, яка ситуація відбулась?

Доброго дня. У мене контрактний тариф смарт+. Я подав заявку на зміну на смарт звичайний. Але перехід відбудеться 1 числа. Чи можна скористатись послугою тимчасове призупиненняномера щоб не платити, все одно мобільним я не користуюсь і що буде з підєднаним до цього номера домашнім інтернетом? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@vrmstudio:thinking: якщо в цьому місяці у вас знімалась оплата по тарифу, то навіть, якщо ви призупините дію номеру оплата буде зніматись до кінця місяця. Тобто сенсу немає. 

Я за кордоном, заблокувал на Березень свій номер, зараз не можу его активувати. На гарячу лінію теж не можу додзвонитися. Як краще робити?

Рівень користувача 1
Позначка

Це просто жахливо! Нещодавно в додатку Мій Київстар активував послугу “Тимчасове закриття номера”, а вже через кілька днів не зміг її відключити.

Номер повністю заблокувало. Всі вхідні-вихідні дзвінки та смс заблоковані. Як так можна?

Зробіть же щось, щоб відновити зв’язок!!! Київстар, Ви що знущаєтесь? 466 відправляють в центри обслуговування абонентів, а ті просять дзвонити на 466.

Вирішіть свої технічні “провтики” так, щоб ніхто не страждав від того. У мене списує абонплату за місяць, якою я не користуюся оскільки номер заблоковано!!!

 

Це нормально? Вимагаю максимально оперативного вирішення питання з блокуванням номера. Номер можу вказати в персональному повідомленні представнику Київстар.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Серж007, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону (якщо це контрактний номер, то також і ПІБ власника підключення, щоби я могла вас ідентифікувати). Спробую допомогти. 

Рівень користувача 2
Позначка

Я временно приостановил услуги по моему тарифному плану, после этого служба безопасности заблокировала мою карту.

Вопрос.

Почему мою сим карту заблокировали ?

Почему с моего счета каждый день снимает по 1 грн. согласно тарифному плану ?

Почему уже неделю Киевстар не может разобраться как и по какой причине заблокировали карту и почему с заблокированной карты снимает абонплату ?

Номер сим карты : 068ххххх21

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anton88866, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону.

Я временно приостановил услуги по моему тарифному плану, теперь оказалось,что номер заблокирован и я не могу его разблокировать через Мой Киевстар. Уже 2 недели мне сотрудники Киевстар обещают и ничего не происходит!.

Вопрос.

Почему мою сим карту заблокировали ?

Почему с моего счета каждый день снимает по 1 грн. согласно тарифному плану ?

Почему уже вторую неделю Киевстар не может разобраться как и по какой причине заблокировали карту и почему с заблокированной карты снимает абонплату ?

Номер сим карты : 098 ххх хх90

Це просто жахливо! Нещодавно в додатку Мій Київстар активував послугу “Тимчасове закриття номера”, а вже через кілька днів не зміг її відключити.

Номер повністю заблокувало. Всі вхідні-вихідні дзвінки та смс заблоковані. Як так можна?

Зробіть же щось, щоб відновити зв’язок!!! Київстар, Ви що знущаєтесь? 466 відправляють в центри обслуговування абонентів, а ті просять дзвонити на 466.

Вирішіть свої технічні “провтики” так, щоб ніхто не страждав від того. У мене списує абонплату за місяць, якою я не користуюся оскільки номер заблоковано!!!

 

Це нормально? Вимагаю максимально оперативного вирішення питання з блокуванням номера. Номер можу вказати в персональному повідомленні представнику Київстар.

Вам уже вирішили проблему? У мене така сама ситуація і вже 2 тижні нічого не змінилось :-(

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Serg_Bay, @saramud32, зараз дійсно можуть спостерігатися складності у абонентів з номерами передплати, за якими було встановлено блокування "За власним бажанням". Після переходу в нові ІТ-системи номер телефону помилково переведений в блок (Fraud).

Інженери роблять все можливе для усунення неполадок. 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Рівень користувача 2
Позначка

@Serg_Bay@saramud32, зараз дійсно можуть спостерігатися складності у абонентів з номерами передплати, за якими було встановлено блокування "За власним бажанням". Після переходу в нові ІТ-системи номер телефону помилково переведений в блок (Fraud).

Інженери роблять все можливе для усунення неполадок. 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Да но сколько ждать пока вы наведете порядок ?  Ничего страшного что номер закреплён за охранным датчиком ? 

@Serg_Bay@saramud32, зараз дійсно можуть спостерігатися складності у абонентів з номерами передплати, за якими було встановлено блокування "За власним бажанням". Після переходу в нові ІТ-системи номер телефону помилково переведений в блок (Fraud).

Інженери роблять все можливе для усунення неполадок. 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Да но сколько ждать пока вы наведете порядок ?  Ничего страшного что номер закреплён за охранным датчиком ? 

А їх це не турбує...У мене також на охороні...І вже 3 тижні годують обіцянками.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@saramud32, @Serg_Bay, мені дійсно дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією :sweat:
За деякими номерами вже складності було усунено. 
Ви можете звернутись до оператора і перевірити стан номеру на поточний момент.

@saramud32@Serg_Bay, мені дійсно дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією :sweat:
За деякими номерами вже складності було усунено. 
Ви можете звернутись до оператора і перевірити стан номеру на поточний момент.

Все ще заблоковано :-(((

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Serg_Bay, уточніть, будь ласка, як зараз справи з роботою SIM-карти?

@Serg_Bay, уточніть, будь ласка, як зараз справи з роботою SIM-карти?

Вітаю. Справи кепські. Я так зрозумів,що заробило тільки передавання данних(інтернет),бо данні з сигналізації вже нарешті доходять.. А от  дозвонитися на номер не можна (номер не обслуговується) і поповнити баланс не можу (номер не існує). І в системі самообслуговування -"дію вашого номера тимчасово призупинено" і активувати не можу. Вчора знову звернувся до підтримки-пообіцяли до вечора зробити, але все так само лишилось :-((

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Serg_Bay:thinking: звертались повторно до оператора? Складності вже було усунено?

@Serg_Bay:thinking: звертались повторно до оператора? Складності вже було усунено?

До оператора не звертався (думаю,що 5 разів було достатньо). Просто вчора вкотре спробував через систему Мій Київстар активувати і заробило (до цього не спрацьовувало) і вдало зміг поповнити рахунок. Правда 40 гривень просто так згоріло,коли було на паузі..ну що поррбиш,ніхто ж не компенсує. На сьогодняшній день поки все працює. Маю надію,що після чергових робіт з 14.05,про які вже попередили,все не поламається знов

Відповісти