Добрий день! Перебуваю за кордоном, як зупинити дію свого тарифу з можливістю після повернення підключення свого номера?
Найкраща відповідь від Stas
Переглянути оригіналДобрий день! Перебуваю за кордоном, як зупинити дію свого тарифу з можливістю після повернення підключення свого номера?
Найкраща відповідь від Stas
Переглянути оригіналв другому відправленому скріншоті інформація від кнопки “Більше про тариф”. Можу відправити посилання щоб ви також “кайфанули” від цієї кнопки)
Спустіться нижче, там все є.
ок, наступний раз в салоні обслуговування на “бумажці” з тарифами, я обов’язково натисну на розділ запитання та відповіді, дякую
ок, наступний раз в салоні обслуговування на “бумажці” з тарифами, я обов’язково натисну на розділ запитання та відповіді, дякую
Фарту масті)
Із вашого повідомлення можу зробити висновок, що на 1 лютого ваш номер був в активному стані, абонентська плата знімалась успішно. Тобто зняття абонентської плати буде призупинено з 1 березня.
Що стосується “Політики справедливого користування мережевими ресурсами”, ваші зауваження будуть передані у відповідний відділ.
Із вашого повідомлення можу зробити висновок, що на 1 лютого ваш номер був в активному стані, абонентська плата знімалась успішно. Тобто зняття абонентської плати буде призупинено з 1 березня.
Що стосується “Політики справедливого користування мережевими ресурсами”, ваші зауваження будуть передані у відповідний відділ.
Цієї ситуації можна було б запросто уникнути якби контракт оформили на мене, щоб я повноцінно міг користуватися номером, але ж ні, в оформленні контракту мені відмовили по причині: “Ой, чогось система показує що вам немає 18, вам треба міняти паспорт або давайте на когось другого оформимо контракт”. Сервіс 10 з 10 (насправді, ні).
як це: “Ой, чогось система показує що вам немає 18, вам треба міняти паспорт або давайте на когось другого оформимо контракт”?
Вам або є 18 років, або немає. Система нічого не показує, в неї лише вносяться ваші реєстраційні дані.
Я вірно розумію, що вам так відповіли в офіційному магазині “Київстар”?
P.S.: а скільки вам років?
ви маєте на увазі, як призупинити дію номеру (заблокувати номер)? Уточніть, будь ласка, яка ситуація відбулась?
Доброго дня. У мене контрактний тариф смарт+. Я подав заявку на зміну на смарт звичайний. Але перехід відбудеться 1 числа. Чи можна скористатись послугою тимчасове призупиненняномера щоб не платити, все одно мобільним я не користуюсь і що буде з підєднаним до цього номера домашнім інтернетом?
якщо в цьому місяці у вас знімалась оплата по тарифу, то навіть, якщо ви призупините дію номеру оплата буде зніматись до кінця місяця. Тобто сенсу немає.
Я за кордоном, заблокувал на Березень свій номер, зараз не можу его активувати. На гарячу лінію теж не можу додзвонитися. Як краще робити?
Це просто жахливо! Нещодавно в додатку Мій Київстар активував послугу “Тимчасове закриття номера”, а вже через кілька днів не зміг її відключити.
Номер повністю заблокувало. Всі вхідні-вихідні дзвінки та смс заблоковані. Як так можна?
Зробіть же щось, щоб відновити зв’язок!!! Київстар, Ви що знущаєтесь? 466 відправляють в центри обслуговування абонентів, а ті просять дзвонити на 466.
Вирішіть свої технічні “провтики” так, щоб ніхто не страждав від того. У мене списує абонплату за місяць, якою я не користуюся оскільки номер заблоковано!!!
Це нормально? Вимагаю максимально оперативного вирішення питання з блокуванням номера. Номер можу вказати в персональному повідомленні представнику Київстар.
Я временно приостановил услуги по моему тарифному плану, после этого служба безопасности заблокировала мою карту.
Вопрос.
Почему мою сим карту заблокировали ?
Почему с моего счета каждый день снимает по 1 грн. согласно тарифному плану ?
Почему уже неделю Киевстар не может разобраться как и по какой причине заблокировали карту и почему с заблокированной карты снимает абонплату ?
Номер сим карты : 068ххххх21
Я временно приостановил услуги по моему тарифному плану, теперь оказалось,что номер заблокирован и я не могу его разблокировать через Мой Киевстар. Уже 2 недели мне сотрудники Киевстар обещают и ничего не происходит!.
Вопрос.
Почему мою сим карту заблокировали ?
Почему с моего счета каждый день снимает по 1 грн. согласно тарифному плану ?
Почему уже вторую неделю Киевстар не может разобраться как и по какой причине заблокировали карту и почему с заблокированной карты снимает абонплату ?
Номер сим карты : 098 ххх хх90
Це просто жахливо! Нещодавно в додатку Мій Київстар активував послугу “Тимчасове закриття номера”, а вже через кілька днів не зміг її відключити.
Номер повністю заблокувало. Всі вхідні-вихідні дзвінки та смс заблоковані. Як так можна?
Зробіть же щось, щоб відновити зв’язок!!! Київстар, Ви що знущаєтесь? 466 відправляють в центри обслуговування абонентів, а ті просять дзвонити на 466.
Вирішіть свої технічні “провтики” так, щоб ніхто не страждав від того. У мене списує абонплату за місяць, якою я не користуюся оскільки номер заблоковано!!!
Це нормально? Вимагаю максимально оперативного вирішення питання з блокуванням номера. Номер можу вказати в персональному повідомленні представнику Київстар.
Вам уже вирішили проблему? У мене така сама ситуація і вже 2 тижні нічого не змінилось :-(
Інженери роблять все можливе для усунення неполадок.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності
Інженери роблять все можливе для усунення неполадок.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності
Да но сколько ждать пока вы наведете порядок ? Ничего страшного что номер закреплён за охранным датчиком ?
Інженери роблять все можливе для усунення неполадок.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності
Да но сколько ждать пока вы наведете порядок ? Ничего страшного что номер закреплён за охранным датчиком ?
А їх це не турбує...У мене також на охороні...І вже 3 тижні годують обіцянками.
За деякими номерами вже складності було усунено.
Ви можете звернутись до оператора і перевірити стан номеру на поточний момент.
За деякими номерами вже складності було усунено.
Ви можете звернутись до оператора і перевірити стан номеру на поточний момент.
Все ще заблоковано :-(((
Вітаю. Справи кепські. Я так зрозумів,що заробило тільки передавання данних(інтернет),бо данні з сигналізації вже нарешті доходять.. А от дозвонитися на номер не можна (номер не обслуговується) і поповнити баланс не можу (номер не існує). І в системі самообслуговування -"дію вашого номера тимчасово призупинено" і активувати не можу. Вчора знову звернувся до підтримки-пообіцяли до вечора зробити, але все так само лишилось :-((
звертались повторно до оператора? Складності вже було усунено?
До оператора не звертався (думаю,що 5 разів було достатньо). Просто вчора вкотре спробував через систему Мій Київстар активувати і заробило (до цього не спрацьовувало) і вдало зміг поповнити рахунок. Правда 40 гривень просто так згоріло,коли було на паузі..ну що поррбиш,ніхто ж не компенсує. На сьогодняшній день поки все працює. Маю надію,що після чергових робіт з 14.05,про які вже попередили,все не поламається знов
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.