Вирішено

Призупинення обслуговування номеру



Показати перший допис

300 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@IrynaBu, найшвидший спосіб - це звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support по допомогу. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Moжно ли приостановить действие номера на 2-3 суток? Если да, то какова будет плата за эти дни? (номер на предоплате)

нащо???

Рівень користувача 6
Позначка +1
@Volodymyr1985, вітаю вас у нашій спільноті!
В цій темі надано відповідь на ваше запитання. Будь ласка, ознайомтесь.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Anna 1609, добро пожаловать в наше сообщество!
Если номер утерян, приостановить его обслуживание и включить переадресацию можно в личном кабинете в разделе Услуги. Также для блокировки номера можно обратиться к онлайн оператору на странице https://kyivstar.ua/ru/support или при обращении владельца номера в один из наших центров продаж и обслуживания. Выбрать адрес можно тут. Перечень необходимых документов указан здесь
Рівень користувача 6
Позначка +1
Dhugffc, вітаю вас у нашій спільноті!
Тимчасово призупинити дію номеру можна через особистий кабінет в розділі Послуги.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@tanudanik, вітаємо у спільноті!
Призупинити сплату за умовами тарифу і продовжувати користуватись послугами зв`язку у роумінгу, на жаль, відсутня можливість.

@Serg_Bay@saramud32, зараз дійсно можуть спостерігатися складності у абонентів з номерами передплати, за якими було встановлено блокування "За власним бажанням". Після переходу в нові ІТ-системи номер телефону помилково переведений в блок (Fraud).

Інженери роблять все можливе для усунення неполадок. 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Да но сколько ждать пока вы наведете порядок ?  Ничего страшного что номер закреплён за охранным датчиком ? 

А їх це не турбує...У мене також на охороні...І вже 3 тижні годують обіцянками.

Рівень користувача 6
Позначка +1
Marina maro, приветствую в сообществе Киевстар!
Да, если телефон выключили, то абонплата все равно будет сниматься согласно условий тарифного плана на номере.
Вы можете сделать временное закрытие номера, чтобы не снималась абонплата. Информация описана тут: https://kyivstar.ua/ru/mm/services/base/reactivation обратите внимание, что описано отдельно для номеров Предоплаты или Контракт.
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Yelyzaveta, раді вітати вас у нашій спільноті! Така можливість відсутня. Якщо втратили телефон, зі сторони оператора, дійсно, можна заблокувати та відновити номер.
Рівень користувача 1

@BohdanOMON, всі нюанси тимчасового призупинення номеру є на офіційному сайті:

Із вашого повідомлення можу зробити висновок, що на 1 лютого ваш номер був в активному стані, абонентська плата знімалась успішно. Тобто зняття абонентської плати буде призупинено з 1 березня. 

Що стосується “Політики справедливого користування мережевими ресурсами”, ваші зауваження будуть передані у відповідний відділ.

Цієї ситуації можна було б запросто уникнути якби контракт оформили на мене, щоб я повноцінно міг користуватися номером, але ж ні, в оформленні контракту мені відмовили по причині: “Ой, чогось система показує що вам немає 18, вам треба міняти паспорт або давайте на когось другого оформимо контракт”. Сервіс 10 з 10 (насправді, ні).

Рівень користувача 8
Позначка +2
@Vitalii0407, не працюють, якщо номер тимчасово закритий 😏
Рівень користувача 6
1) Если есть координатор в организации - то вопрос к нему
2) Если есть доступ в мой киевстар - через него
3) Если номер на паспорт ваш оформлен можно подойти в офис

Ниже инфо с офф сайта
https://kyivstar.ua/uk/sme/mobile/basic/reactivation
Позначка

Как быстро связаться с оператором или как отключить номер

Рівень користувача 8
Позначка +5

@President:thinking: ви маєте на увазі, як призупинити дію номеру (заблокувати номер)? Уточніть, будь ласка, яка ситуація відбулась?

Намагаюся відновити номер але не можу знайти на сайті єллектронну бесіду з працівником Київстару якою я користувалася минулого разу. Також не можу відновити номер через "Мій Київстар" бо номер на разі не працює та SMS не надхоидть да і PUK2 коду я знайти не можу.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Alexa Zet, на жаль, в цій ситуації допомогти зможе лише оператор 😥. Спробуйте ще раз повторно звернутись до консультанта Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону, котрий потрібно відновити.
Рівень користувача 8
Позначка +4
@natik.love В таком случае нужно индивидуально уточнять по 0800300466 или в чате
Рівень користувача 8
Позначка +4
@natik.love якщо номер предоплатний то вiдновити можливо його до кiнця терміну дії самого номеру. Якщо номер контрактний, тоді він через 6 місяців автоматично розблокується.
Разве? 🙂
Рівень користувача 8
Позначка +5

@BohdanOMON:hushed: як це: “Ой, чогось система показує що вам немає 18, вам треба міняти паспорт або давайте на когось другого оформимо контракт”? 

Вам або є 18 років, або немає. Система нічого не показує, в неї лише вносяться ваші реєстраційні дані. 
Я вірно розумію, що вам так відповіли в офіційному магазині “Київстар”?

P.S.: а скільки вам років?

Рівень користувача 2
Вітаю Вас дорогенькі!Дякую Киів-стар за можливості давати та отримувати проф.поради спеціалістів!В мене максимальний безлім,23 січня абонплата.До 5 лютого мене не буде.Що робити?Позвонити оператору і до 5 лютого відключити номер?!Можливо інші є варіанти?
Рівень користувача 2
Задав питання і з відповідю так і не дочекався.Запитань більше чим спец.готових відповісти.Віримо що на цей коментар звернуть увагу..З повагою Igor.
Рівень користувача 8
Позначка +3
Теоретически, в режиме реального времени отследить включен ли телефон пользоватея или нет можно - у оператора есть доступ к информации о, скажем, используемых режимах передачи данных и мощностях сигналов.

Однако, на практике вам туда доступа не дадут и никакого логирования событий смены режимов передачи данных не ведётся.
Рівень користувача 8
Позначка +3
Если вы на контракте или номер персонифицирован (предоплата), можно просто с паспортом прийти.

Также если у вас сохранился холдер от карты, можно по нему, без 3х исходящих звонков и остатка на счёте.

Альтернатива - если вы купили запасную SIM-карту (как я), то просто активируйте её - старая при этом заблокируется автоматически.

Других вариантов нет.
Позначка +1

В системі самообслуговування "Мій Київстар" побачив, що на номер, котрий зараз тимчасово призупинений, надійшло SMS про Sense SuperApp. Невже після оновлення IT-систем передплачений зв'язок дозволяє нарешті отримувати вхідні SMS,  навіть коли встановлено тимчасове закриття номера? 

Рівень користувача 8
Позначка +3
@Viktorikasmile вы можете воспользоваться услугой консервации номера.
Тогда вы не сможете им пользоваться, но и деньги снимать не будет.

Відповісти