Вирішено

Призупинення обслуговування номеру



Показати перший допис

298 Відповідей

Рівень користувача 2
Позначка
Написала. Хорошая подсказка, благодарю! 👍
Рівень користувача 8
Позначка +1

У мужа украли телефон, можно ли заблокировать его номер? До оператора дозвониться невозможно.

Все же свяжитесь с оператором, если не получается по 466 то попробуйте чат через зоряну на сайте, просто скажите ей “Оператор” и если начнет варить воду выберите “Другой вопрос”, после укажите номер и она вас соединит, либо скажет что все операторы заняты и тут только позже снова попробовать, вам отдельно свободного оператора выделять никто не будет!)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@DenisI, вы можете временно приостановить обслуживание номера. Ознакомьтесь, пожалуйста, с инструкцией :nerd:
Дополнительная оплата за услугу не снимается. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

*105*466# Вам в течении 10 минут перезвонят с номера КС и соединение произойдет с оператором

Рівень користувача 8
Позначка +3

В том что вы его приостановили.

Вы когда воду в квартире перекрываете тоже удивляетесь что она потом из крана не течёт или как?

Рівень користувача 8
Позначка +1
тимчасово призупинити сервіс
Доброе утро, используйте для этого систему Мой киевстар, иначе звоните оператору и объясните суть проблемы!
Рівень користувача 8
Позначка +1

@Jerzy бо на контракті буде знімати кошти до кінця поточного місяця. З 1 березня вже знімати не буде, крім плати за послуги призупинення 10 гривень/місяць.

Рівень користувача 1

Доброго дня!

Виникла дуже цікава і неприємна ситуація. Раніше я користувався тарифом “все разом”, це коли інтернет прив’язаний до номеру мобільного телефону. На початку літа я призупинив послугу через my.kyivstar.net у зв’язку з ремонтом. Ремонт вдома закінчився і я знову захотів увімкнути послугу)))))

Поповнив номер на суму тарифа, зайшов на my.kyivstar.net а він редиректить на next.kyivstar.net і в новій системі немає кнопки “відновити” в меню Послуги!!!

Оператор не може допомогти, єдиний спосіб відновлення який мені запропонували це назвати номер на які я телефонував 3 рази протягом місяця, але, історія дзвінків не зберіглась і названі навмання номери мами/дружини не проканали, система не прийняла їх.

Відв’язати номер мобільного від інтернет неможливо поки він призупинений.

Подав заявку на нове підключення, прийшла СМС що неможливо підключити послугу за моїм ПІБ)))))

Питання, що, @№;%:?, можна зробити??? Вже б давно змінив провайдера, але недалекоглядно вмурував кабель в стіну і тепер після ремонту дуже не хочеться знову робити отвір в стіні. До того ж, якість самого інтернета хороша. Тільки треба його якось повернути))))

Буду дуже вдячний за допомогу, що ще можна зробити?

Рівень користувача 8
Позначка +4
@Igoor Скажите, а откуда компании знать что вы уехали на 3 месяца и не будете пользоваться услугами? Вот вам полезная инфо Временное отключение/повторное включение номера
Рівень користувача 1
Позначка

Це просто жахливо! Нещодавно в додатку Мій Київстар активував послугу “Тимчасове закриття номера”, а вже через кілька днів не зміг її відключити.

Номер повністю заблокувало. Всі вхідні-вихідні дзвінки та смс заблоковані. Як так можна?

Зробіть же щось, щоб відновити зв’язок!!! Київстар, Ви що знущаєтесь? 466 відправляють в центри обслуговування абонентів, а ті просять дзвонити на 466.

Вирішіть свої технічні “провтики” так, щоб ніхто не страждав від того. У мене списує абонплату за місяць, якою я не користуюся оскільки номер заблоковано!!!

 

Це нормально? Вимагаю максимально оперативного вирішення питання з блокуванням номера. Номер можу вказати в персональному повідомленні представнику Київстар.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Передоплата. 
 

На передоплаті є “Пауза абонплати”, але послуга діє тільки 1 день.

Я б вам радив просто вивести кошти з номеру на банківську картку, або перекинути комусь з рідні/друзів на номер Київстар/Vodafone/Lifecell, або відправити ЗСУ 💪🏼. Коротше, зайдіть на Смарт Гроші там є багато варіантів що зробити з коштами на рахунку.

Рівень користувача 1

як терміново  заблокувати свій мобільний  який втрачено разом з телефоном дякую

Доброго дня. Планую виїхати за кордон терміном до 1 року. Там я не буду користуватись телефоном Київстар, однак хочу зберегти цей номер до повернення додому.

Чи можливе призупинення обслуговування на тривалий термін (на який і на яких умовах)

Буду дуже вдячна за відповідь

Рівень користувача 1

+чому б з самого початку підключення тарифу не написати не БЕЗЛІМ 4Г інтернету, а 40 гігабутів інтернету, а далі рвіть сідницю на швидкості 0.8мб/с???

Рівень користувача 2
Позначка

В умовах тарифу вказано, читайте уважно, все написано, що на максимальній швидкості 40гб, далі безлім на 0.8мбіт.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Serg_Bay:thinking: звертались повторно до оператора? Складності вже було усунено?

Рівень користувача 1

В умовах тарифу вказано, читайте уважно, все написано, що на максимальній швидкості 40гб, далі безлім на 0.8мбіт.

да да, написано

Натиснути “Більше про тариф” то вже за межами ваших можливостей?)

в другому відправленому скріншоті інформація від кнопки “Більше про тариф”. Можу відправити посилання щоб ви також “кайфанули” від цієї кнопки)

Рівень користувача 8
Позначка +1

Moжно ли приостановить действие номера на 2-3 суток? Если да, то какова будет плата за эти дни? (номер на предоплате)

Не платіть абонплату, та й він сам по собі “приостоновиться” ))
Є ще “Пауза абонплати” (безкоштовно) терміном на 1 день.

Рівень користувача 1

в другому відправленому скріншоті інформація від кнопки “Більше про тариф”. Можу відправити посилання щоб ви також “кайфанули” від цієї кнопки)

Спустіться нижче, там все є.
 

 

ок, наступний раз в салоні обслуговування на “бумажці” з тарифами, я обов’язково натисну на розділ запитання та відповіді, дякую

приостановил использования номера 10 месяцев назад. перестал получть СМС намй номер. в чем причина?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dsdpersonal:thinking: у вас номер предоплаченной связи, или это контрактная форма обслуживания? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@BohdanOMON, всі нюанси тимчасового призупинення номеру є на офіційному сайті:

Із вашого повідомлення можу зробити висновок, що на 1 лютого ваш номер був в активному стані, абонентська плата знімалась успішно. Тобто зняття абонентської плати буде призупинено з 1 березня. 

Що стосується “Політики справедливого користування мережевими ресурсами”, ваші зауваження будуть передані у відповідний відділ.

@Serg_Bay:thinking: звертались повторно до оператора? Складності вже було усунено?

До оператора не звертався (думаю,що 5 разів було достатньо). Просто вчора вкотре спробував через систему Мій Київстар активувати і заробило (до цього не спрацьовувало) і вдало зміг поповнити рахунок. Правда 40 гривень просто так згоріло,коли було на паузі..ну що поррбиш,ніхто ж не компенсує. На сьогодняшній день поки все працює. Маю надію,що після чергових робіт з 14.05,про які вже попередили,все не поламається знов

Рівень користувача 3
Позначка +1
@Eldi, вітаю вас в спільноті!
В цій темі надано відповідь на ваше запитання. Будь ласка, ознайомтесь.

вкрали телефон.як я можу заблокувати номер?

Відповісти