Вирішено

Призупинення обслуговування номеру



Показати перший допис

298 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +4
Чтобы заблокировать утерянную СИМ-карту и получить дубликат, какие данные надо указать? (в случае, если предоплата обезличенная). Непринятые звонки тоже учитываются при этом?
3 исходящих звонка....успешные (не нулевой длительности) + остаток на счете.
Рівень користувача 8
Позначка +3
Як тимчасово призупинити обслуговування номера?

Заявку на призупинення обслуговування можна оформити через систему «Мій Київстар» або в нашому онлайн-чаті. Призупинення/поновлення обслуговування номера відбувається протягом 15-30 хвилин. Послуга безкоштовна.
Деталі – в описі послуги «Тимчасове відключення/повторне підключення номера».
Рівень користувача 1
Позначка

Вітаю! Маю тариф контрактний! (Smart 150грн/міс), чи можна призупинити надання цього тарифного плану не блокуючи номер, тобто щоб я могла отримувати смс повідомлення та дзвінки? Який правильно мати баланс на 1 число, щоб мінусів та зняття коштів не було?

Якщо я наприклад тимчасово все таки зроблю відключення, то 10 грн буде знімати за міс з основного рахунку (додатковий не пропаде десь?), чи зможу я приймати вхідні смс та дзвінки, і чи доступний буде додаток мій київстар?

 

Буду вдячна за інформацію!)

Рівень користувача 8
Позначка +1
дешевще просто поповнити рахунок, щоб зняло абонплату. це умови тарифного пляну, на які Ви погодилися, коли відкрили стартовий пакет та вставили сім карту до телефону, або ж коли перейшли на цей тарифний плян

є три варіянти:

1. Поповнювати вчасно і користуватися всіма перевагами Тарифного пляну
2. Платити по 5 ₴ на день і користуватися не всіма перевагами тарифного пляну
3. Мати на рахунку менше 5 ₴ та не отримувати жодних переваг тарифного пляну.
в личном кабинете Мой Киевстар можно временно отключить номер (только не перепутайте с услугой "Пауза абонплаты" -- это не то

а вообще, если вы просто не платите, то услуги не предоставляются (только входящие звонки)

в таком режиме номер может находиться 365 дней с момента последней абонентской активности (исходящий звонок, пополнение баланса)
Рівень користувача 8
Позначка +5
@swetlana2018, 🤗
Рівень користувача 8
Позначка +2
@DenisI, звонки на короткие номера, например, 101 и т.д. не учитываются. Детальное описание временной блокировки номера здесь сможете найти. Там же есть активная ссылка на замену сим-карты. 🤗
Рівень користувача 1
Позначка

@Anetta_S, і краще за все подавати заявку на тимчасове призупинення надання послуг з 1-го числа. Наприклад, подаєте заявку 20 квітня, що номер потрібно тимчасово заблокувати 1 травня. З 1-го травня заявка виконується, знімається оплата за послугу, абонентська плата вже не знімається. 

Дякую всім за корисну і просту відповідь!)

Рівень користувача 1
Здравствуйте. Я выехал за границу и не буду в Украине до марта месяца. Пользуюсь только услугами роуминга. Абонплату у меня не снимало так как я не пополнял свой счет на достаточное для снятия абонплаты количество средств. Сейчас в своем профиле я заметил что у меня периодически снимает по 5 грн подписано как Абонентские платы, и таким образом за январь уже сняло 75грн... Можно ли как-то заморозить снятие абонентской платы на то время пока я нахожусь за границей?

И еще, в условиях тарифа указано что абонплату будет снимать, если достаточно средств на счету, откуда снятие по 5грн каждый день и где об этом вообще упоминается?
Рівень користувача 1
@Kaliniv D
Спасибо большое, была такая мысль... Жаль конечно что придется платить за услуги которые мне не нужны, так как я часто путешествую...
@tedick в личном кабинете Мой Киевстар есть функция блокировки карты -- включаете ее и звонящий на номер слышит, что "картка тимчасово заблокована"

через год неиспользования карта аннулируется
через личный кабинет Мой Киевстар (если карта была зарегистрирована в нем)

там есть опция "временная блокировка карты"
Рівень користувача 1
@natik.love якщо номер предоплатний то вiдновити можливо його до кiнця терміну дії самого номеру. Якщо номер контрактний, тоді він через 6 місяців автоматично розблокується.
Рівень користувача 1
@Stas Да, но не исключаю, что оператор сможет проверить детали и дать точный ответ.
Рівень користувача 1

Ну тогда обращайтесь к оператору

Спасибо

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, дякую за пропозицію. Передала.

Рівень користувача 8
Позначка +5
@Andrii Malai, 🤔після підключення номеру абонентська плата буде знята вночі (з 28-го числа на 29-е) одразу за 29 днів місяця. Потім ще буде знята оплата за залишок днів, тобто за 30-31-е число. А ось вже з 1-го числа наступного місяця оплата зніматись вже не буде.
Рівень користувача 1
Доброго дня, якщо мій тариф має автоматично оновитися сьогодні опівночі. а я перетну кордон сьогодні і зміню сім-карту
мій тариф оновиться чи ні?
Рівень користувача 1
Дякую..питання вирішив оператор кол центру..вдалось добитись до нього)))
Рівень користувача 8
Позначка +4
Чи можна в тарифі "Все разом" припинити надання послуг на мобільний, якщо я буду у відпустці з наступного місяця. Мені необхідний лише Домашній інтернет.Чи можливо поділити абонплату в такому випадку? Мені потрібно це зробити на 2 місяці.
нет, так нельзя. у вас 2 варианта:
  1. отключить тариф киевстар все вместе и отдельно платить за ДИ, после приезда снова включите, но не факт что старый тариф
  2. платить как и платили.
Рівень користувача 1
@tedick якщо ви блокуєте картку, ви не можете нею користуватись.
Абонплату, відповідно, не знімає.

дякую за відповідь
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Sina обратитесь к онлайн консультант внизу страницы
Рівень користувача 8
Позначка +4
Обратилась к ним с вопросом, не отвечают. Как долго надо ждать ответ?
зависит от очереди.
так же можно заказать обратный звонок (справка в роуминге/ бесплатно) *105*466# вызов
Рівень користувача 8
Позначка +4
Спасибо, я так и сделала..
Может, есть ещё чаты, куда писать? Сотрудники, операторы Киевстар? Похоже, все заняты очень, на мои 2 запроса нет ответа.

попробуйте в личку написать на фейсбуке, уверен помогут 😉
@Andrii Malai, 🤔після підключення номеру абонентська плата буде знята вночі (з 28-го числа на 29-е) одразу за 29 днів місяця. Потім ще буде знята оплата за залишок днів, тобто за 30-31-е число. А ось вже з 1-го числа наступного місяця оплата зніматись вже не буде.
Дякую за відповідь!
Тобто після відновлення дії номеру навіть 2-го числа і повторного призупинення дії номеру 3-го числа абонплата зніметься за повний місяць?
Я вірно зрозумів Вашу відповідь?

Відповісти