Вирішено

Призупинення обслуговування номеру



Показати перший допис

300 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Serg_Bay, уточніть, будь ласка, як зараз справи з роботою SIM-карти?

Позначка

Передоплата. 
 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anton88866, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону.

Позначка

Передоплата. 
 

На передоплаті є “Пауза абонплати”, але послуга діє тільки 1 день.

Я б вам радив просто вивести кошти з номеру на банківську картку, або перекинути комусь з рідні/друзів на номер Київстар/Vodafone/Lifecell, або відправити ЗСУ 💪🏼. Коротше, зайдіть на Смарт Гроші там є багато варіантів що зробити з коштами на рахунку.

Дякую, спробую.

@Serg_Bay, уточніть, будь ласка, як зараз справи з роботою SIM-карти?

Вітаю. Справи кепські. Я так зрозумів,що заробило тільки передавання данних(інтернет),бо данні з сигналізації вже нарешті доходять.. А от  дозвонитися на номер не можна (номер не обслуговується) і поповнити баланс не можу (номер не існує). І в системі самообслуговування -"дію вашого номера тимчасово призупинено" і активувати не можу. Вчора знову звернувся до підтримки-пообіцяли до вечора зробити, але все так само лишилось :-((

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Ole Ole, можете просто тимчасово закрити номер. Деталі тут. Тільки рекомендую тримати в такому стані номер не більше 6-ти місяців. 

В январе сего года пополнила связь на 75 гр, приостановила обслуживание в связи с нахождением за границей. Сегодня не могу по отпечатку зайти в приложение, так как требует код. Через оператора пытаюсь восстановить связь, но оператор требует даты и номера  последних звонков, которые я не помню, потому как звонила в последний раз в 2019 году, когда была в Украине. Мрак, товарищи, я ведь предоставляю сведения, имей и пак коды своей симки и раньше именно так и восстанавливали мне обслуживание! 067*******

+38067 ххххххх номер мого батька. 

З  жовтня 2019 він хворіє і не використовує телефон.

Як розблокувати телефон та перейти на мінімальних тариф .

В разі коли це буде нести великі забрати ми не зможемо продовжувати використовувати номер.

Рівень користувача 6
Позначка

@Елена Лейн, прикро, що сталась така ситуація :disappointed_relieved:  В той же час оператори діють згідно внутрішніх процедур. Після оновлення ІТ-систем єдиний спосіб ідентифікації через оператора - три номери, кому часто телефонували, дати дзвінків та залишок на рахунку.

Якщо на вашій сім-картці є серійний номер або пластиковий носій з ПАК-кодами, то раджу звернутись  в магазин Київстар для відновлення послуг за номером :wink:

Чому пише що дію мого номера тимчасово заблоковано???

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ustuna Ustuna, напишіть, будь ласка, номер телефону про котрий йде мова. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Елена Лейн, всі ваші зауваження та скарги будуть передані колегам у відповідний відділ. 

Мені дійсно прикро, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з такими складнощами.

Рівень користувача 8
Позначка +2

@VLAD.Z, так. 

Рівень користувача 6
Позначка

@Rom1979 28, будь ласка, ознайомтесь з повідомленнями у даній темі, так як багато з них саме й стосуються вашого запитання:arrow_right: дають на нього відповідь.

Якщо залишаться додаткові запитання, будь ласка, напишіть їх. 

Зателефонуйте до оператора, є така послуга "призупинення дії номера". Кошти за проплачений місяць вже не вернете, проте збережете кошти, які є на рахунку. Або можете перекинути гроші з мобільного на банківську картку.

Позначка

В начале войны на счёт телефона положили большую сумму денег, чтобы всегда быть на связи. По понятным причинам пришлось выехать за границу. Сейчас сим-картой Киевстар не пользуюсь, но уже второй раз снимается месячная плата за тариф. Можно ли как-то отключить сим-карту или оплату, пока не вернусь в Украину и не смогу пользоваться сим-картой? Не хочется терять деньги впустую(

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AllaS, якщо ви не плануєте користуватись номером, ви можете скористуватись “Тимчасовим закриттям номеру”. 

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Yusik07, вам удалось связаться с оператором? Еще можете в чат написать через личный кабинет. 

Украли телефон . Номер 097ххххххх

Заблокируйте пожалуйста этот номер . 
Не могу связаться с оператором - очень неудобно решать вопросы без телефонного контакта , не у всех людей есть интернет и смартфон чтобы писать вам на сайте . 
 

1 декабря зашёл в ваш магазин, приостановил работу моего тарифа на пол года, так как уехал в другую страну, почему у меня снимает по 5грн каждый день? С 2 декабря уже больше 70 гривен в минус ушло.

тимчасово призупинити сервіс
Рівень користувача 6
Позначка

@Powerrabb1t , предполагаю, исходя из вашего сообщения, что ваш номер обслуживается на условиях договора, а согласно условиям данной формы обслуживания абонентская плата, взимаемая по условиям тарифного плана и дополнительных услуг, не будет взиматься только в случае, если на 1-ое число месяца абонентский номер уже не обслуживается (возможность осуществлять исходящие телефонные звонки отсутствует) и остается в этом состоянии до последнего числа месяца включительно. Соответственно, если хотя бы один день в календарном месяце услуга телефонии была подключена, абонентская плата начисляется в полном объеме за весь месяц.

Рівень користувача 8
Позначка +5
@Syvyy, 🤔у вас номер передплати, або контрактне підключення?

Можу надати інструкцію, як призупинити дію номеру самостійно в системі самообслуговування "Мій Київстар" 🤔
Рівень користувача 1

Після оновлення ІТ-систем єдиний спосіб ідентифікації через оператора - три номери, кому часто телефонували, дати дзвінків та залишок на рахунку. Дані ви можете надавати за останній рік, головне, щоб вказали дати.

Це дуже тупа, ідіотська та дегенеративна система. Приклад: якщо це у мене запасний номер, з якого я дзвоню 1 на місяць? Виходить що немає шляху відновити обслуговування.

Мені прийшлось створювати новий договір на нове ім’я і перепідключатися на інший порт. Той хто це проектує - дуже дивна людина. Мають буди інши шляхи відновлення.

Відповісти